نقاش نابینا؛ یک بازی گروهی

بازی نقاش نابینا برای جمع خانواده خیلی مناسب است. چون تنها به چهار نفر شرکت کننده احتیاج دارد. اول باید دو گروه دو نفره تشکیل دهید و از میان خود و هم‌گروهی‌ تان معلوم کنید، کدام یک نقاش بهتری هستید.

نقاش نابینا؛ یک بازی گروهی

این روزها بر عکس ماشینی شدن زندگی روزانه و خستگی از حجم کار زیاد با یک فکر خلاق و ذهن پویا می‌توان به بهانه تعطیلات و دورهمی‌ها تفریحی شاد و متفاوت به وجود آورد که نه فقط در منزل بلکه در فضاهای باز هم بتوان آنها را انجام داد.

به عبارت دیگر با استفاده از سرگرمی در خانه و بازی‌های شب‌نشینی می‌توانیم صمیمیت و شادی بیشتری را به جمع‌های خانوادگی‌مان بیاوریم و در تعطیلات و یا حتی در طول سفر و یا مسیر سفر و بدون در نظر گرفتن زمان و مکان برای خودمان لحظه های لذت بخشی را به وجود بیاوریم.

نقاش نابینا یک بازی گروهی ,بازی نقاش نابینا,بازی سرگرم کننده نقاش نابینا

نقاش نابینا از سری بازی‌های شب‌نشینی برای سرگرمی در خانه

در این بازی اشخاص به دسته های دونفره تقسیم می‌شوند و اعضای هر گروه پشت به هم می‌نشینند. نفر اول یک تصویر و نفر دوم در هر گروه یک کاغذ سفید و یک قلم در اختیار دارند. فردی که تصویر در دست اوست، باید بدون اشاره‌ مستقیم به محتوای تصویر، آن را برای هم‌گروهی خود شرح دهد و نفر دوم آنچه را که فهمید، روی کاغذ بکشد. در پایان، گروهی که نقاشی‌اش بیشترین شباهت را به تصویر دارد، برنده خواهد شد.

منبع: بیتوته

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها