نکات مهم در انتخاب سرورمجازی با نوین هاست

اگر جزو افرادی هستید که قصد دارید کسب و کار خود و یا بازدید از سایت خود را ارتقاء دهید، بهترین انتخاب برای شما انتقال سایت و میزبانی اطلاعات سایت شما بر روی سرور مجازی خواهد بود.

نکات مهم در انتخاب سرورمجازی با نوین هاست

اگر جزو افرادی هستید که قصد دارید کسب و کار خود را ارتقا دهید، سایت شما از حجم بالایی از اطلاعات میزبانی می‌کند و یا بازدید سایت شما ارتقا یافته، بهترین انتخاب برای شما انتقال سایت و میزبانی اطلاعات سایت شما بر روی سرور مجازی خواهد بود؛ بی شک در سرور مجازی نسبت به هاست میزان منابع بیشتری در اختیار شما خواهد بود و شما تنها با اختلاف هزینه جزئی می‌توانید از دسترسی های بیشتری نسبت به هاست برخوردار شوید. بدیهیست علاوه بر انتخاب مناسبترین پلن سرور مجازی یافتن بهترین ارائه دهنده نیز نیاز به بررسی دارد. در ادامه با نوین هاست همراه باشید...

Vps یا سرور مجازی چیست ؟

همانطور که مطلع هستید سرور مجازی ماشین مجازی ( یا درواقع بخش کوچک شده ای از سرور اختصاصی ) با میزان مشخصی از منابع اختصاص داده شده به آن و همچنین سیستم عامل که امکان بهره برداری از کلیه امکانات آن را فراهم خواهد کرد، انتخاب بسیاری از افراد، از مبتدی تا حرفه ای، و با کاربری هایی گوناگون خواهد بود.

به طبع برای تهیه سرور مجازی ایران و خارج نیز فاکتورهای متفاوتی برای سنجش وجود دارد که می‌توانند شما را در انتخاب یک سرور مجازی مقرون به صرفه و کارآمد راهنمایی کنند؛ مهمترین فاکتور در انتخاب سرور مجازی نوع نیاز و کاربری شما خواهد بود اینکه شما درنظر دارید برای چه منظوری از سرور مجازی استفاده کنید می‌تواند بهترین گزینه برای شما را تعیین کند. از جمله این موارد می‌توان به ارتقاء سایت و یا کسب و کار شما اشاره کرد.

معیار های مهم در انتخاب بهترین سرویس

حجم اطلاعات

همانطور که پیشتر بیان شد با افزایش حجم اطلاعات و یا بازدید سایت شما، نیاز به یک سرور مجازی با منابع بیشتر (به منظور افزایش سرعت پردازش اطلاعات) را اجتناب ناپذیر ساخته است، باتوجه به اینکه سرور مجازی میزان منابع بیشتری نسبت به هاست در اختیار شما قرار می‌دهد این امکان برای شما فراهم می‌شود که با ارسال درخواست های متعدد از سوی کاربران به سهولت و بدون هیچگونه اختلال در عملکرد سایت، کلیه درخواست ها را پردازش کرده و به سرعت نتیجه دلخواه کاربران را نمایش دهد.

موقعیت مکانی

از دیگر فاکتور های نیازمند به بررسی انتخاب یک موقعیت جغرافیایی مناسب برای میزبانی سایت شماست، باتوجه به اینکه داده ها از سرور به دستگاه کاربران شما منتقل خواهند شد هرچه فاصله این دو دستگاه از هم بیشتر باشد پینگ تایم شما و در نتیجه سرعت لود سایت بیشتر خواهد شد؛ نتیجتا مکان جغرافیایی از جمله عواملیست که بالاترین اهمیت را در افزایش و یا کاهش پینگ تایم سرور ( مدت زمان ارسال درخواست شما و دریافت پاسخ ) و همچنین در سرعت لود سایت شما خواهد داشت.

سرعت سایت

هنگامی که زمان پاسخگویی در سایت شما با تاخیر همراه شود، زمانی که جستجویی توسط کاربران شما صورت گیرد و پیش از وقوع نتیجه دلخواه تاخیری غیرضروری را تجربه کنند، این تاخیر در پاسخگویی توسط موتورهای جستجو اندازه گیری شده و درنهایت منجر به افت رتبه سایت شما خواهد شد.

پیشتر بیان کردیم که موقعیت جغرافیایی سرور شما بسیار حائز اهمیت است ، این امر حاکی از آن است که به منظور سرعت ، پاسخگویی بهتر، سئو و بهینه سازی ، اطمینان حاصل کنید که سرور مجازی شما از نظر مکانی در کشوری که اکثریت قریب به اتفاق کاربران شما در آن مستقر هستند ، میزبانی می شود.

قانون GDPR

در راستای انتخاب موقعیت جغرافیایی مناسب برای انتخاب بهترین سرویس دهنده و یا بهترین فضا برای میزبانی سایت شما، آگاهی از قوانین و پیروی از آنها امری لازم الاجرا خواهد بود. از جمله این قوانین می‎‌‌توان به قانون GDPR ( مخفف عبارت General Data Protection Regulation به معنای مقررات محافظت از داده های عمومی) اشاره کرد. که بر اساس آن می‌بایست شما حریم شخصی داده های کاربران را تضمین کنید . بی شک مطلع هستید که نقض این قوانین بار مالی سنگینی را به همراه خواهد داشت بنابراین اطلاع از این قوانین و یا محدودیت های اعمال شده شما را در انتخاب لوکیشین مناسب و به حداقل رساندن تبعات مالی آن یاری خواهد داد.

- همانطور که پیشتر بیان شد با پیشرفت کسب و کار شما ارتقا فضای میزبانی موردنظر از هاست به سرور مجازی امری اجتناب ناپذیر نخواهد بود. سرور مجازی در مقایسه با هاست منابع بیشتری در اختیار شما قرا رخواهد و این امر نیازمند تخصص و مهارت برای مدیریت و استفاده حداکثر از امکانات و منابع سرور خواهد بود.

سرور مجازی نوین هاست

انتخاب یک تیم متخصص و ماهر در تهیه سرور مناسب و کارا تاثیر به سزایی خواهد داشت ، این امر باعث می شود که هنگام انتخاب سرور مجازی، به یک ارائه دهنده که پشتیبانی فنی و تخصصی ۲۴/۷ را ارائه می دهد ، توجه کنید. با انتخاب یک پلن سرور مجازی که منابع کافی را در اختیار شما قرار می دهد و در نزدیکی مشتریان شما کولوکیشن شده و اطمینان خاطر از همراهی تیم حرفه ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد ، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. شرکت نوین هاست با تجربه ای 15 ساله در زمینه فروش و پشتیبانی انواع خدمات هاستینگ و سرور ، آماده ارائه خدمات به کاربران گرامی می باشد. جهت مشاهده پلن ها و سرویس های ما به وب سایت novinhost.org مراجعه نمایید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها