فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد:

رشادت پلیس و دستگیری ۲ عامل قدرت نمایی در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری دو نفر از عاملان شرارت و قدرت‌نمایی و رشادت مأموران در این شهرستان خبر داد.

رشادت پلیس و دستگیری ۲ عامل قدرت نمایی در خرم آباد

سرهنگ عباس دولتشاهی امروز ۲۰ مهرماه، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره عربده‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد در سطح شهر خرم‌آباد، بلافاصله موضوع به‌صورت ویژه و به‌منظور شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان پس از اقدامات پلیسی موفق به شناسایی دو نفر عامل شرارت و قدرت‌نمایی شده که پس از هماهنگی قضائی جهت دستگیری افراد وارد عمل شده، به‌محض مشاهده مأموران اقدام به قدرت‌نمایی با سلاح سرد می‌کنند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد خاطرنشان کرد: بلافاصله مأموران با اقتدار و رشادت و همچنین رعایت قانون به‌کارگیری سلاح هر دو نفر را زمین‌گیر و دستگیر می‌کنند.

دولتشاهی ادامه داد: پس از استعلامات به‌عمل‌آمده مشخص شد افراد دستگیرشده از اراذل و اوباش و دارای سوابق متعدد کیفری و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بوده که در نهایت و پس از تکمیل پرونده روانه زندان شدند.

وی ضمن هشدار به افراد هنجارشکن اضافه کرد: برخورد پلیس و دستگاه قضائی با مخلان نظم و امنیت با اقتدار، بدون اغماض خواهد بود و هر فرد یا افرادی تحت هر عنوان بخواهند به این خط قرمز ورود کنند قطعاً با واکنش سخت پلیس مواجه خواهند شد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    اینهابایدشکنجه شونندبخدازندان دردی دوانمیکندتاحالاکدامیک اززندانیهاآدم شده اندبترووحشتناکترمیشوند

  • عرفان
    0

    فقط اعدام / فوری

  • علی
    0

    نگران نباشید چند روزدیگه آزاد می شوند !!! هههههههههه!!!!

  • ح.پ
    0

    اگر یک قانونی تصویب شود که هر کس بطور متوسط سه بار دست بکار خلاف از جمله دزدی و اختلاس و عربده کشی و زور گیری و ازاین جرمها شود اعدام خواهد شد دیگر این جرمها و کارهای زشت انجام نخواهد شد و کار نیروی انتظامی و پلیس و سایر نیروهای امنیتی کمتر خواهد و مردم با خیالی راحت و آرامش زندگی خواهند کرد .فقط افراد ضد انقلاب وووووو که همیشه نباید اعدام شوند !!،؟؟

  • ناشناس
    1

    اشرار را بفرستید ارودگاه های سیبری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها