یوسفی طی تذکری در صحن مطرح کرد

دولت قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و ایثارگران را اجرایی کند

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس گفت: دولت قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران را هر چه سریعتر اجرایی کند.

دولت قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و ایثارگران را اجرایی کند

مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: با توجه به خدمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی باید به وضعیت معیشت و حقوق آنها رسیدگی شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس ادامه داد: مصوبات مجلس در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی خانواده ایثارگران تا آخر امسال مهلت اجرا دارد، بنابراین از دولت می‌خواهیم این قانون را در مورد پرسنل شهرداری ها، انواع و اقسام نیروهای قراردادی، شرکتی، پیمانکاری و ارکان ثالث اجرا کند.

وی در خصوص گرانی برق در استان خوزستان نیز اظهار کرد: به دلیل خشکسالی و تنش ابی، آب بهای تعیین شده برای کشاورزان نیازمند کاهش ۵۰ درصدی است زیرا معیشت آنها به سختی در حال گذران است.

یوسفی در ادامه نسبت به عدم اجرای قانون استخدام و تبدیل وضعیت معلولان انتقاد کرد و گفت: از دولت می‌خواهیم در خصوص ایجاد امنیت و بحث سرقت بویژه در استان خوزستان رسیدگی لازم را انجام دهد.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ....
    0

    این هم از دولت انقلابیتون که حاضر نیست قانون رو اجرا کنه مخصوصا وزارت نفت. بعد میگفتین روحانی فقط قانون اجرا نمیکنه. واقعا معلوم شد رئیس جمهور تومملکت ما کشکه و هیچ کاری بدون اجازه دیگران و آن باند قدرت نمیکنه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها