قوچان نژاد: از بازی تیم ملی لذت بردیم

مهاجم سابق تیم ملی معتقد است که حق تیم ملی در بازی با کره جنوبی برد بود.

قوچان نژاد: از بازی تیم ملی لذت بردیم

رضا قوچان نژاد با تمجید از شاگردان اسکوچیچ در مورد تساوی یک بر یک مقابل کره جنوبی گفت: از بازی تیم ملی لذت بردیم؛ مخصوصا در نیمه دوم بازی خیلی خوبی شاهد بودیم. نتیجه متاسفانه یک بر یک شد ولی فکر می کنم که حق مان خیلی بیشتر بود.

او ادامه داد: نیمه دوم خیلی بازی خوبی دیدیم. دو شوت بسیار خطرناک به تیر دروازه زدیم. برد حق ما بود ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. ولی در هر صورت شخصا از بازی تیم ملی خیلی لذت بردم.

مهاجم سابق تیم ملی با تحسین اسکوچیچ و تغییر به موقعی که او در چینش بازیکنانش در نیمه دوم انجام داد گفت: یکی از دلایلی که در نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول بازی کردیم این بود که کره خیلی فشرده بازی می کرد. وسط زمین خیلی متراکم بودند و نمی گذاشتند که توپ به وحید امیری برسد. اما در نیمه دوم کاری که آقای اسکوچیچ انجام دادند جهانبخش را به سمت راست برگرداندند و وحید امیری را به چپ اضافه کردند.

قوچان نژاد در پایان تاکید کرد: با وجود اینکه حق مان برد بود ولی یک - یک هم بد نیست و با ده امتیاز هنوز در صدر هستیم. فقط باید از این بازی درس بگیریم و خیلی دوست دارم که دلیل تعویض ها را بدانم که چرا بازیکنان خیلی دیر به زمین آمدند.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها