شگرد باند سرقت با همکاری زن خوش سیما

باند سرقت که زن جوان خوش سیمایی را به عنوان طعمه سر راه مردان قرار می دادند و از آنها سرقت و اخاذی می کردند، در دادگاه محاکمه شدند.

شگرد باند سرقت با همکاری زن خوش سیما

مدتی قبل در پی شکایت های سریالی افراد از اعضای یک باند سرقت، شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که شیوه سرقت اعضای این باند به این صورت بود که زنی جوان در کنار خیابان سعادت آباد یا ستارخان سوار ماشین یک مرد می شد. در همان حال دو همدستش ماشین را تعقیب می کردند و ناگهان جلوی خودرو می پیچیدند. بعد به راننده می گفتند که چرا ناموس ما را سوار ماشین کردی و به این بهانه از او اخاذی می کردند و او را با تهدید چاقو وادار می کردند که مبلغ زیادی پول به آنها بدهند.

البته در برخی سرقت ها شیوه اعضای این باند به شکل دیگری بود و در نهایت 18 شاکی در پرونده، شکایت خود را در حالی ثبت کردند که پلیس شناسایی و دستگیری اعضای این باند را در دستور کار قرار داد و در نهایت سارقان به دام ماموران پلیس افتادند.

با توجه به اینکه سرقت ها در شب و با استفاده از سلاح انجام شده بود، رسیدگی به این پرونده در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد.

زن جوان برای سرقت های خشن طعمه می شد

رسیدگی به اتهام مشارکت در سرقت با سلاح سرد برای اعضای باند آغاز شد. در ابتدای جلسه رسیدگی تعدادی از شاکیان حاضر در دادگاه به شرح شکایت خود پرداختند.

یکی از شاکیان در طرح شکایت خود گفت: «شب چهارشنبه سوری سال 99 بود و من در خیابان ستارخان منتظر ماشین بودم که اعضای این باند به عنوان مسافرکش من را سوار ماشین خود کردند. یک خانم روی صندلی جلو نشسته بود، من و یک آقا هم عقب نشسته بودیم. یکدفعه مردی که کنار دستم نشسته بود گفت چرا مزاحم خواهر ما شدی؟ من گفتم آقا من اصلا شما و این خانم را نمی شناسم. اما او گردنم را گرفت و سرم را زیر صندلی کرد. هر قدر التماس کردم من را رها نکردند و سمت کرج رفتند. بعد مجبورم کردند کارت بانکی ام را به آنها بدهم و دنبال طلافروشی می گشتند که سکه بخرند. به آنها می گفتم زودتر طلا خریداری کنید و دست از سر من بردارید اما آنها می گفتند باید حتما سکه بخریم چون با خرید طلا ضرر می کنیم! برای خرید سکه با کارت بانکی من باید حتما کارت ملی من را نشان می دادند برای همین با هم به خانه ما رفتیم تا کارت ملی ام را بردارند و از خانه مان هم سرقت کردند.7 ساعت من را نگه داشتند و در آن ساعت ها من را شکنجه روحی می دادند. می گفتند الان تکه تکه ات می کنیم؛ الان گوشت را می بریم! حدود 40 میلیون از من سرقت کردند و بعد رهایم کردند.»

یکی دیگر از شاکیان هم گفت: «وقتی این سارقان به قصد سرقت من را ربودند، متوجه شدند که در کارتم زیاد پول ندارم و من را وادار کردند از اقوام و آشنایان تقاضای پول کنم. آنها من را با قمه تهدید می کردند و همین باعث شد در حدی به من حمله عصبی دست دهد که از آن روز تا حالا داروی اعصاب مصرف می کنم.»

بعد از اینکه قضات دادگاه اظهارات شاکیان را شنیدند، زن جوان سارق که خود را به عنوان طعمه مردان قرار می داد در دفاع از خود گفت: «من در برخی سرقت ها همراه همدستانم بودم و همه اتهامات را قبول ندارم. همدستانم به من می گفتند سوار خودروهای عبوری شوم بعد دعوای ساختگی راه می انداختند و راننده را وادار به تسلیم اموالش می کردند.اما در سرقت هایی که به عنوان مسافرکش کسی را سوار کرده و از او سرقت می کردند من حضور نداشتم.»

این ادعای شاکی در حالی بود که شاکیان ادعای او را تکذیب می کردند.

سپس یکی دیگر از سارقان در دفاع از خود گفت: «سرقت های ما تنها 3 مورد بود و بقیه شکایت ها را قبول ندارم.»

قضات دادگاه بعد از مشورت رای این پرونده را صادر خواهند کرد.

منبع: رکنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • مومیایی
    0

    بیشرف هرزه باید اعدامت کنن یا تو رو بفرستن، پیش طالبان

    نظرات شما -
    • بهزادی
      1

      طالبان مهربون تره ، اینها باید برن پیش القاعده یا داعش اونا خیلی وحشی هستن و این جور آدمها رو خوب ادب می کنن ، طوری که نوه نتیجه شون هم ادب میشن .

  • مهرداد
    0

    باید این دزدها به اشد مجازات گرفتار بشند تا دیگه هوس این ماجراجویی ها به سرش.ن نزند البته اگرتنبیهات تاکنون بازدارنده می بود البته شرایط ااین وضعیت وانفس ها نبود

  • دوست
    0

    اگر پلیس وقوه قضاییه قاطعانه بر خورد کند مطمئنا دیگر شاهد این ناهنجاریها نخواهیم بوذ

  • ایرانی
    0

    سیمای خوشش به گل بره انشاله باید پدر اینارو در بیارید تا دیگه از این غلط ها نکن اگر می تونید البته

  • رضا500
    0

    خیلی کلک قدیمی است.فیلم عمر اکبر انتونی هندی محصول 50سال پیش امیتاباجانو...

  • موسوی
    1

    جناب قاضی ی روز بازداشتشون کنین بعدم ولشون کنین دوتای دیگه رو بدبخت کنن،،خاک بسرت زنیکه افریطه که دارو ندارت و گذاشتی حراج،، اون دنیاااااا چه عذابی در انتظار شماهاست واقعا،،،،، ایا به مرگ و مردن و عذاب هم فکر می کنید؟ ای لعنت به شیری که خوردین و به تخمی که شما رو ساخت

  • مهدی
    0

    کسی که روح انسانیش را از دست داد دیگه درست نمیشه اینا اصلا قابل اصلاح نیستن فقط باید در بند باشن اگر نه جامع از دستشان در اسایش نیست که نیست. وقتی با خشونت کامل با یک نفر که در تمام عمرش بالا تر از یک مداد تراش ندیده وباعث میشن یک شوک به اون ادم وارد بشه چرا باید با اونها دم از رآفت اسلامی زد.

  • اکبر
    0

    به کجا رسدیم .

    نظرات شما -
    • کاج کبیر
      0

      ترکیه

  • خان خان
    0

    همه این مشکلات از فقر بدبختی نداری که برای کشور درست کردن چرا کشورهای که نفت گاز دارن نوکراشون این کارا نمیکنن چه برسه به مردم عادی....کشور مااز همه چیز غنی ولی دوزد زیاد داریم که سیر شودنی نیستن....؟؟؟؟؟!!!!؟!

  • My Name=My IP
    0

    در این ماجرا مردانی که آن زن را سوار کردند هم بی تقصیر نیستند. زن بارگی و بی قید و بندی آنان باعث شد که به دَرِشان مالیده شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها