نخست‌وزیر عراق:

معاون ابوبکر البغدادی دستگیر شد/ عکس

نخست‌وزیر پیشبرد امور عراق از دستگیری معاون خلیفه خودخوانده داعش و یکی از خطرناک‌ترین سرکرده‌های این گروه تروریستی، طی یک عملیات دشوار برون‌مرزی خبر داد.

معاون ابوبکر البغدادی دستگیر شد/ عکس

«مصطفی الکاظمی» امروز (دوشنبه، ۱۱ اکتبر) از دستگیری یکی از مهمترین سرکرده‌های داعش در یک عملیات برون‌مرزی خبر داد.

وی طی پستی در توئیتر نوشت: «در زمانی که چشم قهرمانان ما در نیروهای امنیتی برای محافظت از انتخابات هوشیار و باز بود، بازوی اصیل آن‌ها در سرویس اطلاعاتی یکی از دشوارترین عملیات‌های اطلاعاتی را در خارج از مرزها انجام می داد».

در ادامه این پست آمده است که این عملیات به دستگیری «سامی جاسم» سرپرست مالی داعش و معاون «ابوبکر البغدادی» خلیفه خودخوانده داعش منجر شد.

الکاظمی که عصر دیروز (یکشنبه) گفته بود که فردا از یک اقدام امنیتی ویژه و بزرگ خبر خواهد داد، امروز با اعلام این خبر از نیروهای اطلاعاتی و امنیت و تلاش آن‌ها در انجام موفق این مأموریت قدردانی کرد.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • گاندو پلاستیکی
    0

    کار آقا محمد بوده

  • سردار
    0

    یدونه بیچاره نمکیو گرفتند دم انتخابات آوردند جلوی دوربین که ادعا کنند ما زرنگیم ما از کجا بدونیم اون داعشیه توی ایران هم از این اتفاقا می افته

  • حمید رضا
    0

    داعش زاییده امریکا انگلیس و اروپای به ظاهر متمدن و عربستان هستش امریکای جنایتکار با حمایت معنوی و مادی از ادم کش ها و تروریست ها دین اسلام و مسلما نان و کشورهای اسلامی را هدف قرار داده مخصوصا ایران را میخواست نابود کند خدا رحمت کند سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و امثال ححجی را که اگر این افراد نبودند ایران الان مثل عراق یا سوریه بود

    نظرات شما -
    • بال
      1

      داعش زاييده اسلام است

  • سامان بیگ
    0

    درود بر شما معاون مالی یک تشکیلات تروریستی قطعا دارای اطلاعات گران بهایی هست. امیدوارم کشف این اطلاعات باعث فروپاشی و نابودی این جرثومه های فساد روی زمین شوند.مزدوران صهیونیستی که از همه نقاط جهان برای نابودی مسلمانان بسیج شدند.خدا رحمت کنه مرحوم حاج قاسم که چقدر برای مبارزه با این خونخواران صهیونیستی داعش زحمت کشید و جمهوری اسلامی ایران حق بزرگی به گردن عراق دارد فی الواقع استقلال کشورشان را به ایران مدیونند

  • شهروند
    0

    بدبخت یکم به سر وروت میرسیدی این چه وضعیه خاک عالم به سرت داعش که معاونش اون باشه.خخخ

  • نظرپور قندعلی
    0

    دمتون گرم خسته نباشید مردم عراق. فلسطین. یمن. سوریه. لبنان. افغانستان .زندگی ندارن..سالها درگیر جنگ. حمله. فقر. نداری.بیکاری.بدبخت ها خسته شدن. چون زندگی نمیکنند.. تاکی جنگ. دختروپسرها اینها همشون عصبی افسرده سالهای سالها بخودشون نمیان .چقد بچه ناقص دارن وچقد میارن همش اثرات جنگ...دمتون گرم سربازان عراقی..داعش نابود کنید....

  • نظرپور قندعلی
    0

    باید طلبان وداعش دریک کشور باشن که همدیگرو هی بکشن تانابود بشن راهش اینه. امریکا هم زرنگ بود دوتارو گذاشت آزاد ورفت که همدیگرو نابود کنند.

  • حاج س.طوسی
    0

    اگر این مسئولیت را داشته،باید بگذاریدش درون قفسه و چند روز بیرون قفسه آتش روشن کنید که فقط حرارت آتش را بچشد که خودش لمس کند که چقدر کثیف بوده اند. اما آنرا نکشید تا در کنج زندان بپوسد.

  • کاربر ناشناس
    0

    چه معاون های شلخته ای

  • دلسوز
    0

    عاقبت شیعه کشی وضع صدام که بد تر از این حیوان بپد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها