لیونل مسی چقدر زود بارسلونا را فراموش کرد

لئو مسی در مصاحبه اختصاصی اش با فرانس فوتبال از بارسا به عنوان مدعی قهرمانی چمپیونزلیگ نام نبرد.

لیونل مسی چقدر زود بارسلونا را فراموش کرد

لئو مسی تابستان امسال به دوران 21 ساله حضورش در بارسا پایان داد و به پی اس جی پیوست. او حالا کنار نیمار و کیلیان امباپه مثلث تهاجمی مخوفی تشکیل داده و مدعی شماره یک فتح لیگ قهرمانان محسوب می شوند.

برای پی اس جی مهمترین افتخار قهرمانی در اروپاست و لوشامپیونا در درجه دوم اهمیت قرار دارد. انگیزه اصلی مسی برای پیوستن به تیم پاریسی نیز فتح لیگ قهرمانان است. افتخاری که پی اس جی در تاریخش به آن دست پیدا نکرده و امسال قصد طلسم شکنی دارد. مسی با بارسا 4 بار فاتح لیگ قهرمانان شد و از سال 2015 دیگر نتوانست به این هدف برسد. بین 2017 تا 2021 نیز او با بارسا شکست هایی تحقیرآمیز در اروپا تجربه کرد.

مسی در مصاحبه با فرانس فوتبال و در مورد شانس های قهرمانی چمپیونزلیگ، از رئال نام برد ولی بارسلونا را مدعی عنوان نکرد: « فتح لیگ قهرمانان رویای هر فوتبالیستی است. پی اس جی سال هاست برای این هدف تلاش می کند و این اواخر خیلی هم به آن نزدیک شده بود. به شخصه دوست دارم یک بار دیگر قهرمانی چمپیونزلیگ را تجربه کنم. در بارسلونا نیز مهمترین هدف، همین بود. این یک تورنمنت جذاب و بسیار با ارزش است و البته قهرمانی در آن نیز خیلی خیلی دشوار. خوشبختانه پی اس جی همه ابزارهای لازم برای رسیدن به قهرمانی را دارد.»

مسی ادامه داد:« درست است که پی اس جی در مرکز توجه قرار دارد اما تیم‌های قوی دیگری مانند چلسی، تیم‌های شهر منچستر(یونایتد و سیتی)، رئال مادرید که همیشه در این جام درخشان کار می کند، اینتر و بایرن نیز هستند. آنها همگی تیم‌هایی بزرگ هستند. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم اما همچنان باید بیشتر یکدیگر را به عنوان یک تیم بشناسیم. برای فتح جام‌های مهم باید به عنوان یک تیم بازی کرد. این باعث می‌شود بگویم که ما در مقایسه با تمامی این باشگاه‌ها هنوز یک قدم عقب هستیم، آنها تجربه تیمی بیشتر از ما دارند.»

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها