مسابقات مستر المپیا

گرگ ایرانی به مقام سوم جهان رسید

هادی چوپان در مسابقات قهرمانی پرورش اندام مستر المپیا استرالیا عنوان سوم و جایزه مردمی را به خود اختصاص داد.

گرگ ایرانی به مقام سوم جهان رسید

مسابقات قهرمانی پرورش اندام مستر المپیا در حالی برگزار شد که هادی چوپان پرورش اندام کار کشورمان توانست عنوان سوم را از آن خود کند و به جایزه 100 هزار دلاری برسد.

چوپان که به گرگ ایرانی معروف است، همچنین جایزه مردمی این مسابقات را هم به خود اختصاص داد.

منبع: خبر آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • عروس لبنان
    0

    دمت گرم آقا هادی، شادمون کردی. وای اگر اسیر آخوندا نبودیم، با این همه استعداد الآن در همه زمینه ها جزو سه کشور اول دنیا بودیم، زنان عشایری داریم که اگر در مسابقات قویترین زنان شرکت کنند، چه کشتی کج، چه کشتی، چه وزنه برداری یا میس المپیا ، اول خواهند شد.

    نظرات شما -
    • .
      3

      زمان شاه ملعون از آخر بهترین سکوها را داشتیم.

    • علی
      2

      در زمان پهلوی گرفتن مدال برای ورزشکاران رویا بود

    • حسین
      1

      اون زمان که همه چی آزاد بود هم هیچ غلطی نکردید حالا خداروشکر یه ذره غیرت وهویت برگشته

    • رضا..
      0

      به جز کشتی و والیبال و فوتبال و تا حدودی ورزش‌های رزمی و چند قهرمان در چند رشته که به صورت مقطعی انجام میشه واقعا در ورزش عقب افتادیم نه اینکه نتایج بدی گرفتین خیر بلکه با توجه به این همه استعداد و علاقه اگر افراد متخصص را در راس ورزش قرار میدادیم و واقعا مثل کره جنوبی و ژاپن و همین کشورهای حوزه خلیج فارس که میلیاردها هزینه ورزش می‌کنند و بهترین هایمربی و بازیکنان و مشاوران ورزشی دنیا را به خدمت می‌گیرند چه برای زنان چه مردان و اگر ما هم در طول 3 یا 4 دهه انجام میدادیم والله الان بر قله ورزش دنیا بودیم و شاهد کوچ بهترین ورزشکاران و جوانان به غربت نبودیم. نمونه بارز اینکه 40 ساله فوتبال ما به المپیک نمی‌رود و یا نتایج کلی در المپیک ها که معمولا ضعیفه. بحث قیاس با دوران گذشته را نداریم. اصلا از اول انقلاب ورزش محجور بود. تخنه کردن ورزش بوکس و شطرنج و محدودیت شدید برای زنان و راه ندادن زنان به استادیوم‌های ورزشی واقعا به ورزش ما ضربه زده.

  • خ
    0

    عکس پرورش اندام رو‌ !!! لااقل چادر سرش میکردین بقیه ش هم دیده نشه...

  • مهدی پورجعفری اراک
    0

    ماشالله پسر باغیرت ایرانی

  • ریزبین
    0

    این عکس یه گله گوسفند هم کنار ش کم داره واقعا حجاب اسلامی رو بنحو احسن رعایت فرمودند . بی شک با ورود به کشور جایزه نقدی رو تقدیم بانک مرکزی و مدالشو تقدیم ....میکنه و تا ابد مدیر فدراسیون پرورش اندام میشه

    نظرات شما -
    • هرکول
      0

      جوابتو نمی دم چون جواب بی ادبان...

    • ناشناس
      0

      باید از خودت خجالت بکشی با این حرف.. بدنسازی کارانی تو این سطح از ورزش با هزینه شخصی خودشون به مسابقات میرن، ماهانه و روزانه هزینه های گزافی بابت داروها و تغذیه مصرف می کنن که با یه حساب ساده در یکسال حداقل بالای 300 میلیون هزینه براشون تموم میشه.. ثانیا باید افتخار کنی که این جون تونسته با کلی زحمت به این سطح از مسابقات و نفر سوم در جهان بشه!!

  • عباس
    0

    مسابقات المپیا همیشه آمریکا بوده نه استرالیا اینو هر بچه ای میدونه یه عکس از بالاتنش میزاشین لااقل هیچکس نترسین تحریک نمیشه هیچ فسادیم نمیشه

  • رضا..
    0

    چقدر هم رسانه های داخلی پوشش دادند!!!هادی جوپال با ه ف هزینه هنگفت برای آماده سازی خود و هزینه های رفت و آمد و ویزا بدون کوچکترین کمک دولت این کار را کرده است. هر جای دنیا بود صرف حضور یک ورزشکار در بالاترین سطح مسابقات پرورش اندام یعنی مستر المپیا را پوشش وسیع و یک افتخار میدانستند چه برسه به وقتی که روی سکو برود و یا مقام قهرمانی را از تماشاگران کسب کند. واقعا باعث تاسفه که پرورش اندام اینقدر محجور و بی صاحبه.باز خدارو شکر حرام اعلام نشد.

  • شهروند
    0

    دمت گرم کاکو.... پهلوان خوش غیرت....

  • محمود
    0

    درود بر هادی محجوب و مرگ بر کسانی که چشم دیدن او را ندارند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها