در سفر استانی به بوشهر

رئیسی: سخن گفتن از بیکاری در بوشهر با این همه ظرفیت غیر قابل تحمل است

رئیس جمهور گفت: بوشهر قطب کشاورزی، شیلات، نخیلات، صنعت نفت گاز و پتروشیمی است و ۶۰۰ کیلومتر مرز دریایی دارد و در این وضعیت سخن گفتن از بیکاری، مشکلات و بعضاً آسیب های اجتماعی برای این استان غیرقابل تحمل است.

رئیسی: سخن گفتن از بیکاری در بوشهر با این همه ظرفیت غیر قابل تحمل است

سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بدو ورود به فرودگاه بوشهر درگفت وگو با خبرنگاران افزود: ان‌شاءالله خداوند توفیق دهد تا به دنبال کارهایی که در استان بوشهر انجام شده گام هایی در جهت فعال شدن اقتصاد دریا، توسعه نخیلات و بخش شیلات برای استفاده از این ظرفیت ها در این استان برداشته شود.

رئیس جمهور اظهار داشت: در استان بوشهر گام هایی برای برخی مسائل برداشته شده است اما برای رفع محرومیت های استان در حوزه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی هم باید گام هایی برداشته شود بویژه کارهای زیربنایی که باید در بخش های برق، آب، جاده های مواصلاتی ویژه اتصال به ریل و راه آهن در این سفر کلید بخورد تا به رفع مشکلات این استان منجر شود.

وی یادآورشد: توفیقی است برای بنده و همکاران که امروز در استان بوشهر باشیم و پیشاپیش از اینکه امکان برگزاری جلسات مردمی با حضور اقشار مختلف به دلیل شرایط کرونایی وجود ندارد عذر خواهی می کنم، امید است در فرصت های آینده این فرصت فراهم شود که نقطه نظرات مردم را بشنوم و هم و به بررسی مشکلات بپردازیم.

رئیس جمهوری با ادای احترام به خانواده معظم شهدا، ایثار گران و مردم ولایتمدار مقاوم استان بوشهرگفت: پیشاپیش بررسی هایی نسبت به وضعیت بوشهر و مشکلاتی که مردم در این استان دارند انجام شده است و گزارشات واصله از مراکز مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیسی گفت: از حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان که همیشه راهنمای مردم عزیزمان در این استان بوده اند واز استاندار که با نیرو ، توان و تجربه بالایی هستند ان شاالله بشود گام های ماندگاری در این استان برداشته شود.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • کاربر ناشناس
    0

    این حرف ها را باید به روحانی گفت که ۸سال مملکت را به فلاکت کشاند

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا ۸سال مملکت را چه بر سرش آوردند

  • کاربر ناشناس
    0

    جناب ریئسی بنشین پشت میزت و از این حرکات نمایشی و بی ثمر دست بردار و به جای ان به فکر ارزش پول ملی ،مهار تورم و گرانی باش مردم هم راضی هستند با کاهش ده درصد قیمتها هم کاری درست نمیشود

  • حجت الاسلام پناهیان
    0

    سپردن مدیریت کشور به آخوندها و سردارها با وجود این همه ظرفیت و استعدادهای انسانی طرد شده، غیر قابل تحمل است

  • کیان
    0

    خدا رحم مردم بوشهر کند از بس پا قدم آقای رئیسی خوب هست تشریف بردن چهارمهال و بختیاری چهارتا سیخ بختیاری بزنن زلزله آمد خانه رو سرشون خراب شد حالا رفتن با دوستان و تیم اقتصادی بوشهر چلو میگو بزنن سونامی میاد کل شهر میره زیر آب هر چه زودتر برید در ارتفاعات ساکن بشید

  • کاربر ناشناس
    0

    ۸سال مملکت دست غرب زدها بود چه گلی بر سر مردمزدند

  • کاربر ناشناس
    0

    پس مملکتدست منافقان بیافتد بهتر است دو دستی مثل افغانستان تحویل می دهند

  • عادل
    0

    نه‌طرف دار روحانی ام نه ریسی اما فعلا قبمت ها بعد از روحانی خبلی بالاتر رفته شاید بعد از یکسال بگیم رحمت به روحانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها