۱۰ فدراسیون ورزشی در انتظار برگزاری مجمع انتخابات

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ های ورزشی از ثبت نام کاندیداهای ۱۰ فدراسیون برای تعیین ریاست خبر داد و گفت: تلاش بر این است که مجمع انتخابات این فدراسیون‌ها براساس اساسنامه جدید تا پایان سال برگزار شود.

۱۰ فدراسیون ورزشی در انتظار برگزاری مجمع انتخابات

علیرضا خسروی اظهار کرد: ثبت نام از کاندیداهای ۹ فدراسیون کوهنوردی، کبدی، بسکتبال، نابینایان و کم بینایان، اسکیت، شنا، تکواندو، بوکس و تیراندازی برای برگزاری مجمع انتخابات برای تعیین ریاست آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت. هم‌چنین از روز شنبه هفته آینده ۱۷ مهر ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ورزش دانش‌آموزی نیز براساس اساسنامه جدید آغاز خواهد شد.

او گفت: پس از این که ثبت نام کاندیداهای این ۱۰ فدراسیون به پایان رسید، در طی مدت گرفتن استعلام از کاندیداها، براساس اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی، کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان نیز تشکیل خواهد شد تا اعضای اصلی مجمع برای رای‌گیری در انتخابات مشخص شوند.

خسروی خاطرنشان کرد: سعی بر این است که تا ۱۲۰ روز باقی مانده به پایان دوره ۴ ساله مدیریت فدراسیون‌ها، انتخابات را برگزار کنیم تا مجبور به تعیین سرپرست نشویم.

وی در پایان هم‌چنین در خصوص ژیمناستیک و دوچرخه‌سواری، گفت: هنوز دستوری برای انتخاب سرپرستی یا ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ژیمناستیک به ما ابلاغ نشده است. در خصوص دوچرخه‌سواری نیز با توجه به تعیین سرپرست در این فدراسیون، به‌زودی دبیر مجمع مشخص می‌شود تا ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون نیز انجام شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها