مرگ تازه عروس به خاطر رنگ مو

تازه عروس هنگام رنگ کردن مو در آرایشگاه غش کرد و در بیمارستان جان خود را از دست داد.

مرگ تازه عروس به خاطر رنگ مو

چند روز قبل یک تازه عروس 32 ساله برای شرکت در مراسم عروسی خواهر شوهرش تصمیم گرفت رنگ موهایش را تغییر دهد به همین خاطر به یکی از آرایشگاه های شمال تهران رفت.

دوستانش خیلی از کار این آرایشگاه تعریف کرده بودند و او نیز به امید یک تغییر خوب موهایش را به دست زن آرایشگر سپرد اما بعد از چند ساعت وقتی که آرایشگر جوان موهایش را شست، با دیدن چهره اش بسیار تعجب کرد. بعد از این همه ساعت معطلی و صرف وقت و هزینه نتیجه کار نه تنها دلخواهش نبود بلکه بشدت از دیدن رنگ موهایش عصبی شد.

فکر اینکه با چنین رنگ مویی به عروسی خواهر شوهرش برود کلافه اش کرده بود. وقتی مهناز به زن آرایشگر اعتراض کرد و از او خواست که کاری برای موهایش انجام دهد، زن جوان گفت فردا به آرایشگاه بیا تا فکری برای موهایت بکنم. آن شب تا صبح از ناراحتی خوابش نبرد روز بعد دوباره به آرایشگاه رفت. زن آرایشگر دوباره موهایش را دکلره کرد و او را زیر سشوار برقی نشاند. زمان برایش به کندی می گذشت هر وقت می پرسید کی باید از زیر سشوار خارج شود زن آرایشگر می گفت عجله نکن، دو ساعت و نیم گذشت در حالی که مواد دکلره روی سرش بود احساس خارش و سوزش اذیتش می کرد هر بار اعتراض می کرد در جواب می شنید نگران نباش هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

اما ناگهان مهناز احساس سردرد و سوزش شدیدی کرد و فریادی کشید و از هوش رفت. زن آرایشگر که ترسیده بود بلافاصله کلاه برقی را از سر تازه عروس جدا کرد و برای به هوش آوردن وی پارچ آب سرد را روی صورت و موهایی که مواد شیمیایی روی آن قرار داشت ریخت.

اما وضعیت جسمی مهناز بهتر نشد و در نهایت او را به بیمارستان منتقل کردند. تلاش کادر درمان برای نجات تازه عروس ادامه یافت اما ساعاتی بعد او تسلیم مرگ شد.

به دنبال مرگ مهناز، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. بدین ترتیب جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. این درحالی بود که شوهر مهناز با شنیدن خبر مرگ همسرش سکته کرد.

با انجام معاینات پزشکی قانونی، علت مرگ زن جوان پارگی مویرگی اعلام شد. بدین ترتیب بازپرس جنایی با توجه به عدم صلاحیت رسیدگی به پرونده در دادسرای جنایی و به درخواست خانواده وی پرونده را برای رسیدگی به دادسرای جرایم پزشکی ارجاع کرد.

منبع: فرتاک

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • متفاوت
    0

    ادمهای گوشی اگرماسک بزنند و واکسن هم بزنند محال است بمیرند.خدارحمتش کند.

    نظرات شما -
    • شبنم
      0

      چه ربطی داره نکنه شما هم مغز نخودی هستی

    • متفاوت
      0

      الهی که شبنم بنشینه روی گلبرگهای وجودم ، منظورمن هم درست طعنه به مغزنخودی ها بود.

    • شبنم
      0

      متفاوت از مغز نخودی هم کمتری چون اصلا شعور و فهم نداری نکبت

    • متفاوت
      0

      من نیمه پر لیوان رو دیدم ولی جوابی برات ندارم جز خاموشی.حیف اسم شبنم.

  • فاطمه
    0

    یه بار رفته بودم آرایشگاه برای رنگ مو ....خانم آرایشگر گفتن سالی دو بار یا سه بار آن هم با فاصله باید رنگ کنی وگرنه ضرر داره .....چطور این خانم آرایشگر با فاصله یک روز موهای این زن بیچاره رو چندبار دکلره کرده؟؟؟؟ بهتر بود به جای اینکه به فکر جیبش باشه همون اول رنگ مرغوب استفاده میکرد ....و بعد از این اتفاق حقیقت رو به اون خانم می‌گفت .....حداقل می‌گفت دکلره مواد شیمیایی است و خیلی خطرناکه.....حالا بهتر شد؟؟؟؟؟

  • خ
    0

    از این به بعد به جرائم آرایشگرها در دادسرای جرائم پزشکی رسیدگی خواهد شد!!! مواظب خودتون باشین جون آدما هیچ ارزشی نداره و در صورت بروز حادثه فقط میخوان پرونده سریعا بسته بشه...

  • ناشناس
    0

    دوبار دکلره پشت سر هم خطرناکه. خدابیامرزش.مصداق بکشم خوشکلم کن.بیچاره شوهرش.ناراحت کننده بودش

  • بهروز جعفری
    0

    ماه محرم صفر عروسی گرفتن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مطلب قدیمیه

  • رضا
    0

    چندین میلیون با جون و دل هزینه کردم برای خانمم تا از دیپلم رسید به دکترا وقتی پولش رو پرداخت می کردم انگار دنیا رو بهم می دادن اما هر وقت ده هزار تومن به این صنف بی انصاف پول مفت بگیر میده و میره آرایشگاه با هم بحثمون میشه از بس پول مفت الکی می گیرن

    نظرات شما -
    • به رضا
      1

      تو دیگه چقدر زن ذلیلی که اولا گذاشتی زنت از دیپلم بره دانشگاه اونم با جون و دل نبوده از زن ذلیلت بوده ثانیا مگه کسی که زن میگیره دار الایتام باز کرده که هزینه متفرقه برای زن بده مگه خونه پدرش نبوده و چرا کمبوداش رو تو باید بدی واقعا هم حرفات و هم عملت چندشه و آبروی مردان را برده ای همین کارا رو کردین الان زنا دیگه تمکین نمی کنن و خیانت می کنن تازه مهریه که هیچ جای دنیا نیستم باید بدی!!!البته هیچ کسی دیگه مهریه رو قبول نداره ولی از تو زن ذلیل بعید نیست

  • ایرانی زرنگ
    0

    خدابیامرزش، اینقدر توکشور ما که مسلمانیم پول هزینه میشه برا آرایش وبزک کردن دخترها وزنها که این همه فساد دنبالش رخ میده که آخرش چی بشه با مرگ های عجیب و غریب روبه رو بشیم خدا فساد را از ما دور کن امین

  • شبنم
    0

    شما خودت ام الفسادی ایرانی زرنگ

  • م
    0

    اقا ادرس این ارایشگاه رو بدید منم خانوممو بفرستم موهاشو رنگ کنه

  • فاروق
    0

    این حادثه مربوط به دو سال پیش هست.

  • علی قطاری
    0

    وسواس، چشم هم چشمی،آرایش بی رویه، آرایشگر های سودجو،آژانسهاي تبلیغاتی که افراد و اجناس را بدون تحقیق و داشتن استاندارد های لازم به مردم معرفی می کنند و نظارتی هم بر آنها نمی شود، و....عامل اصلی در بروز چنین رویداد های غم انگیز و تراژدی های درد آور است. خدا بيامرزد آن عروس مرحوم را و شفا دهد شوهر وفادارش را. انشاءالله که همه مان راه درست و فرهنگ صحیح را در تمام مراحل زندگی پیشه کنیم.

  • علی بربر
    0

    جواب به م. آقای م بیا آرایشگاه خودم تا زنت از دستت راحت بشه آقای با مزه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تو اوّل یاد بگیر که اینجا جای پاسخ نیست و پاسخ به یک نظر جای خاص و مشخص خودش رو داره ...

    • امیر به علی بربر
      1

      حالا به تو چه کاسه داغتر از آش شدی اتفاقا خیلیا از این شوخیا خوششون میاد هر وقت تونستی در کار دیگران فضولی نکنی به اون حد از شعور رسیدی که حرف زدن آزاده اگه به نظر تو اون مزه است از نظر خیلیا کار تو هم فضولی و نخود هر آش بودنه بفهم نفهم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها