مصطفی پور مدیرعامل فولاد غدیر نی ‌ریز شد/ تداوم جوانگرایی در دولت مردمی با انتخابی از جنس شایستگی

با تصمیم سهامداران مجتمع فولاد غدیر نی ‌ریز در جلسه امروز و مطابق با مصوبه هیات مدیره، محسن مصطفی‌ پور به‌ عنوان مدیرعامل جدید این مجتمع فولادی منصوب شد.

مصطفی پور مدیرعامل فولاد غدیر نی ‌ریز شد/ تداوم جوانگرایی در دولت مردمی با انتخابی از جنس شایستگی

محسن مصطفی پور از مدیران جوان و خوشنام صنعتی است و سوابقی همچون عضویت در هیات مدیره شرکت صنعتی و‌معدنی چادرملو، معاون بازرگانی سنگ آهن گهر زمین، ریاست هیات مدیره هلدینگ نفتی پترو امید و عضو هیات مدیره آلومینیوم جنوب را در کارنامه کاری خود دارد.

وی همچنین مدیرعامل گروه شرکت ‌های تیـام، عضو هیات مدیره ذوب و احیا روی، همچنین قائم مقام مدیرعامل پترو صنعت و هلدینگ توسعه صنایع و معادن بانک شهر نیز بوده است.

لازم به ذکر است؛ مجتمــع فولاد غدیر نی ‏ریــز یکی از هفت طـرح تولید فولاد استانی تولید آهن اسفنجی و فولادسازی کشور بوده که با هدف توسعه غیر متمرکز فولاد فعالیت داشته و برنامه ریزی هایی نیز در راستای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور دارد.

این مجتمع دارای کارخانه آهن اسفنجی بوده که با ظرفیت تولید سالانه 800 هزار تن به بهره برداری رسیده است. علاوه براین احداث کارخانه یک میلیون تنی فولاد نیز با پیشرفت ۷۰ درصدی در استان فارس و شهرستان نی‏ ریز در دستور کار قرار دارد.

منبع: نقد دولت

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها