کیهان: فعلا منتظر کاهش تورم در دولت رئیسی نباشید

کیهان با اشاره به خبرهایی که درباره افزایش تورم و گرانی فزاینده قیمتها منتشر می شود نوشت: تورم مانند تب، نشانه بیماری و پیامد آن است و نه خود بیماری.

کیهان: فعلا منتظر کاهش تورم در دولت رئیسی نباشید

در واقع وقتی چرخ تولید به مدت 8 سال از چرخش باز بماند و کارخانه‌ها به حالت تعطیل یا نیمه تعطیل و تعلیق و انتظار در بیایند، دولت در سیاست و تجارت خارجی خود را معطل سه چهار دولت خبیث و بدعهد مثل آمریکا و تروئیکای اروپایی می‌کند و فرصت‌های گسترش شرکای سیاسی و اقتصادی را ضایع کند، و سپس برای جبران هزینه‌های خود به جای اصلاح ساختار اقتصادی دست به جیب مردم (در قالب استقراض از بانک مرکزی، رهاسازی قیمت‌ها و...) شود، طبیعی است که فرصت رشد و رونق اقتصادی را از مردم گرفته و به جای آن، تورم‌های سرسام‌آور را سر سفره مردم بیاورد.

در چنین وضعیتی، علاج تورم قطعاً زمان‌بر است و درمان مؤثر آن منوط به باز گرداندن تدریجی اقتصادکشور به ریل درست است.

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • کاربر ناشناس
    1

    اقای شریعتمداری دولت قبل و جدید هیج فرقی نکرده و نخواهد کرد ادرس غلط ندهید تا زمانی که تحریم است وفروش نفت با مشکل باشد وضع بدتر میشود که بهتر نمیشود کاش به مردم میگفتید برای بهتر شدن شرایط چقدر زمان نیاز است نکند منظورتان چهار ساله دوم است

  • مهرداد سربندی
    1

    کیهان بیچاره و شریعتمداری بیچاره تر که بر مدار شریعت نمی گردی چی شد؟ افتادید به روغن سوزی؟ از اولش هم معلوم بود آقایان توان حل مشکلات اقتصادی را ندارندو هر چی لاف میزنند فقط برای تخریب دولت روحانی است. این مصیبت زده ها آنقدر در زمان روحانی سنگ اندازی کردند که حالا برای جمع کردن همان سنگ ها باید بیست سال زور ببزنند. تورم که جای خود دارد در هر زمینه اقتصادی حالا حالا ها کاری از دست دولت بی برنامه بر نمی آید.

  • کاربر ناشناس
    0

    نیستیم ونخواهیم بود چون مردم وکشورایران دلسوز داخلی ندارد.ولی مردم لبنان(سوخت....) وسوریه (ارز،طلا....)وعراق(پول ودلار...) خوب تونستندبه خواسته هاشون برسن همون دقیقه اول رئیس جمهورشدن آقای رئیسی .

  • ناشناس
    0

    والا اگه رئیسی ایران رو نابود کنه اینا میگن چون تن به مذاکره نداد دولتش دولت مردمیه

  • سلطان
    0

    چی شد زمان روحانی هنوز مریض تب نکرده میگفتی این مریضه

  • ناشناس
    0

    کیهان دستمال سفره داره از حالا ناکامی احتمالی 8 ساله رئیسی را توجیه می کند. برای این تندروها تنها چیزی که مهم نیست آرامش و رفاه مردم است

  • ی
    0

    ایکاش شریعتمداری کمی به فکر اسلام، دین و دنیای مردم بود، و می‌فهمید زمانی که فقر و بدبختی میاد، دیگر حرافی اثری ندارد.

  • متحیر
    0

    دنبال مهار تورم که نباشیم دنبال برخورد با مسببین وضع موجود هم که نباشیم دنبال کمی افزایش درامد در قالب اقدامات حمایتی هم که نباشیم پس این همه نقل و سخن برای چیست ؟؟؟ دولت و مجلس و قوه قضائیه بفر مایند دنبال چه باشیم !!!!

  • گرسنه
    0

    تا دبروز.هر اتفاقی می افتاد مقصر آمریکا بود ولبیحالا یک شریک جرم هم پیدا شود آقای روحانی

  • ناشناس
    0

    مردم دیگر هیچ انتظاری نمیکشند چون میدانند هیچ کدامشان دلشون به مردم نمبسوزد فقط قصد دارن جبیب خود هستن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها