کادوی ویژه تولد عادل از طرف رئیس صدا و سیما/ فردوسی پور به تلویزیون باز می گردد/ عکس

با انتشار یک ویدئو از رئیس جدید سازمان صدا و سیما، او و عادل فردوسی‌پور از صبح امروز در صدر اخبار قرار گرفته‌اند.

کادوی ویژه تولد عادل از طرف رئیس صدا و سیما/ فردوسی پور به تلویزیون باز می گردد/ عکس

صبح امروز و در حاشیه سفر پیمان جبلی، رئیس جدید صدا و سیما که بیش از یک هفته از نگارش و ابلاغ حکم وی نمی‌گذرد به استان خوزستان، گفتگوی جبلی با یک هوادار آبادانی فوتبال به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و مورد استقبال ویژه هواداران قرار گرفت.

چرا که این هوادار آبادانی ضمن اعطای پیراهن تیم محبوبش نفت به رئیس جدید صدا و سیما، از وی درخواست احیای برنامه نود با اجرای عادل فردوسی‌پور را داشت که رئیس صدا و سیما در پاسخ به او اعلام کرد که منعی برای فعالیت فردوسی‌پور در قاب تلویزیون نیست؛ این جمله از سوی رئیس صدا و سیما، به معنای پایان دوری 2.5 ساله مجری برنامه نود از قاب تلویزیون می‌تواند باشد. ضمن این‌که رئیس جدید صدا و سیما در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت که صداوسیما موظف به بیان و پیگیری مشکلات مردم است.

فردوسی‌پور پس از اسفند 97 و اختلافاتی که با مدیران وقت صدا و سیما داشت، دیگر هیچ‌گاه برنامه‌ای را در تلویزیون اجرا نکرد و صرفا به تهیه‌کنندگی برنامه فوتبال 120 در شبکه ورزش پرداخت.

نکته جالب‌توجه این‌که اعلام پیمان جبلی برای بدون مانع بودن بازگشت فردوسی‌پور به قاب تلویزیون با سالروز تولد وی تقارن دارد، اتفاق ویژه‌ای که می‌تواند شروعی متفاوت را برای 48 سالگی عادل فردوسی‌پور رقم بزند.

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • کاربر ناشناس
    0

    والا اگه به من بود عادل فردوسی را یه دوره وزارتی میدادم وبه عنوان وزیر خارجه بکار می گرفتم چون جوان با سواد و میهن دوست هست

  • محمد
    0

    هر کس می تواند به نشاط جامعه کمک کند باید قدرش را بدانیم و او را گرامی بداریم

  • فدایی رهبر ی
    0

    عادل خار چشم مفسدان است نه رییسی. ریسس فقط تو این دوماه بیش از 20 درصد به قیمتها اضافه کرد

  • ای داد
    0

    همشه منتظر خبرهای خیلی خوش برای مردم مملکتم هستم ولی همیشه همه اخبارشخصی هستن

  • دهه هشتادى
    0

    مطمعن باشيد اورا باز نميگردانند ،ورنگ برنامه نود را نخواهيد ديد ،اينها از شهرت فردوسى پور ميترسند وگرنه ،نه خودش ونه برنامه اش مشكلى نداشت ،

  • حمید رضا
    0

    اصلا جرم عادل چه بود چه کار کرده بود که از تلویزیون اخراج شد که حالا میخواهند بیاید چرا تلویزیون دلیل اخراجش را نگفت اگه جرمی مزتکب نشده خوب باید بطور رسمی رییس قبلی از وی عذرخواهی کند

  • یک مستاجر
    0

    آقای فردوسی پور تولدتون مبارک به خانه خودتون خوش اومدید کاشکی افراد با سواد مثل شما همیشه در راس کار باشند. خیلی خوشحال شدم.

  • آخوندک دعا خوان یا همان مانتیس
    0

    زنده باد فردوسی پور،سقط باد فروغی

  • .
    0

    چرا صداوسیما نیروی تازه نمی یاره؟ استعدادهای زیادی هستند که باید دیده بشوند؟ در صداوسیما چرا بسته است؟ مربوط به فکرشون است!

    نظرات شما -
    • کیارش
      1

      افرادی مثل فردوسی پور از دماغ .... افتادن مواظب باشید نشکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها