وزیر کشور ضمن تکریم طالبی؛ مهران فاطمی استاندار جدید یزد را معرفی کرد

وحیدی در آئین معرفی استاندار جدید یزد با تأکید بر اینکه؛ تمامی دستگاه ها در استان با محوریت استاندار باید همسو شوند گفت: در نتیجه این همسویی با محوریت استاندار، پیشرفت استان محقق می شود.

وزیر کشور ضمن تکریم طالبی؛ مهران فاطمی استاندار جدید یزد را معرفی کرد

احمد وحیدی وزیر کشور در این آئین، با بیان اینکه مسئولیت بزرگی بر دوش دکتر مهران فاطمی به عنوان استاندار یزد قرار دارد، گفت: اگر به لیست و تنوع وظایف استاندار نگاه کنیم این موضوع را به خوبی در می یابیم.

وی در ادامه با اشاره به وظایف استاندار گفت: نگاه به توازن منطقه ای، مسائل اقتصادی، توجه به مسائل اجتماعی و ایجاد وفاق از جمله بخشی از ۴۰ مورد وظیفه تعریف شده برای استاندار است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های وزارت کشور برای توسعه استان ها گفت: به دنبال تدوین سندی هستیم که به امضای سازمان برنامه و بودجه، وزارت کشور و استانداری ها برسد و بر اساس آن سند مسیر را دنبال کنیم.

وحیدی عنوان کرد: تمامی دستگاه ها در استان با محوریت استاندار باید همسو شوند تا در نتیجه این همسویی با محوریت استاندار، پیشرفت محقق شود.

وی عنوان کرد: موفقیت استاندار در انجام وظایف خود ممکن نیست مگر با کمک نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان استان در مجلس و روحانیون و آحاد مسئولین و آحاد مردم.

وزیر کشور به ظرفیت جوانان اشاره کرد و ضمن تأکید بر ایجاد شبکه جوانان خوش فکر، خلاق، مبتکر، گفت: این شبکه باید پیشران اصلی کشور باشد.

وی با اشاره به ظرفیت ها و کاستی های موجود در استان یزد گفت: مردم سخت کوش استان یزد همواره از پس محدودیت ها برآمده و در بسیاری از شاخص ها سرآمد هستند.

وی با اشاره به توانایی های استاندار جدید یزد گفت: دکتر مهران فاطمی فردی پرکار، خوش فکر، متعهد، انقلابی و با صلاحیت علمی بالا است که با توانایی های خود می تواند نقش بسیاری در توسعه استان داشته باشد.

دکتر وحیدی همچنین از زحمات دکتر طالبی، استاندار پیشین یزد طی سه سال گذشته تشکر کرد.
وی در خصوص هدف انتصابات و آمد و شد ها در جمهوری اسلامی گفت: جز تحقق سربلندی و عظمت کشور هدف دیگری از انتصابات نداریم.

منبع: وزارت کشور

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها