چهره ۴ تیم برتر والیبال جوانان جهان مشخص شد/ عطایی: امیدوارم مقابل کوبا عملکرد خوبی داشته باشیم

تیم های ایتالیا، لهستان، روسیه و آرژانتین چهار تیم برتر رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان بوده که موفق شدند به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه پیدا کنند.

چهره ۴ تیم برتر والیبال جوانان جهان مشخص شد/ عطایی: امیدوارم مقابل کوبا عملکرد خوبی داشته باشیم

سومین روز از مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان با هشت مسابقه پیگیری شد و تیم ملی والیبال جوانان ایران با کسب پیروزی ۳ بر صفر مقابل تایلند صدرنشین گروه G نام گرفت.

باتوجه به نتایج به دست آمده در بخش بالای جدول تیم های ایتالیا، لهستان، روسیه و آرژانتین موفق شدند به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها صعود کنند. در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها ایتالیا به مصاف لهستان خواهد رفت و روسیه مقابل آرژانتین صف آرایی خواهد کرد.

والیبال ایران که برای کسب مقام نهمی در این مسابقات حضور دارد در بازی بعدی خود به مصاف کوبا خواهد رفت. بهروز عطایی با اشاره به آخرین بازی ایران در مرحله دوم مسابقات برای تعیین تیم صدرنشین گروه G، گفت: تایلند پیش‌تر موفق به شکست تیم‌های مصر و مراکش شده بود و در مقایسه با تیم‌هایی که در مرحله دوم با آن‌ها بازی کردیم، تیم باکیفیت‌تری بود. اما با شکست این تیم، به‌عنوان صدرنشین گروه G راهی نیمه‌نهایی شدیم.

وی افزود: خوشبختانه همه بچه‌ها بسیار خوب بازی کردند. وضعیت جسمانی بردیا سعادت هم به مرور بهتر شد و به تیم کمک کرد.

سرمربی تیم ملی جوانان درخصوص نخستین حریف ایران در مرحله پلی‌آف جایگاه‌های نهم تا دوازدهم، گفت: ایران در مرحله بعدی رقابت ها به مصاف کوبا می‌رود. کوبا تیمی با پتانسیل بالاست. اما در جریان این رقابت‌ها کیفیت چندان فوق‌العاده بالایی از خود نشان نداده است. امیدوارم مقابل کوبا با عملکردی خوب، موفق به شکست این تیم شویم و آخرین بازی خود را مقابل برنده تیم کانادا و تایلند، به بهترین نحو ممکن به نمایش بگذاریم.

والیبال ایران شنبه ۱۰ مهرماه برای کسب جایگاه نهمی مقابل کوبا قرار خواهد گرفت. همچنین تیم ملی والیبال کانادا و تایلند به مصاف هم خواهند رفت تا برنده این دیدار برای کسب جایگاه نهمی با برنده بازی ایران و کوبا، رقابت کند.

جوانان والیبال ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی این رقابت ها از بلژیک و در بازی دوم از آرژانتین شکست خوردند تا مدعی و مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات در مرحله گروهی حذف شود و از صعود به دور بعدی بازبماند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها