نام گذاری سایت همراه اول بلوطک ایذه به نام شهید علی لندی

مخابرات منطقه خوزستان به پاس ارج نهادن به ایثارگری و حماسه آفرینی نوجوان خوزستانی، سايت همراه اول بلوطك ايذه را به نام شهيد علي لندي نام گذاری کرد.

نام گذاری سایت همراه اول بلوطک ایذه به نام شهید علی لندی

به پیشنهاد حوزه ارتباطات سیار و حمایت مدیر منطقه، به پاس ارج نهادن به ایثار و جانفشانی نوجوان ۱۵ ساله خوزستانی اهل شهرستان ایذه، سایت همراه اول بلوطک ایذه با کد KZ 1038 که در نزدیکی مزار و آرامگاه ابدی این حماسه آفرین نوجوان ایذه ای که با از خودگذشتگی جان خود توانست در دل آتش برود و دو بانوی گرفتار در آتش سوزی را از مرگ حتمی نجات دهد به سایت شهید علی لندی نام گذاری کرد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این خصوص با اشاره به جاری بودن ایثارگری و شهادت در خون و جان ایرانی ها گفت؛ بی شک این جانفشانی یک بار دیگر نشان داد که بزرگ مردان کوچکی همچون شهید علی لندی با روحیه ای نشأت گرفته از روحیه شهادت و ایثارگری در ایران اسلامی حضوری فراوان و مؤثر دارد.

فلاح زاده به نمایندگی از همکاران عرصه مخابرات و ارتباطات شهادت نوجوان فداکار ایذه ای شهید علی لندی که با ایثار جان خویش، شجاعانه جان دو بانوی گرفتار در آتش را نجات داد، به رهبر معظم انقلاب و خانواده و بازماندگان محترم این شهید گرانقدر و به ویژه به مردم شریف ایذه و هم استانی های گرامی صمیمانه تبریک و تسلیت گفت.

منبع: هما پرس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها