استمداد برای نجات از اوضاع اسفناک/ ستاره سابق پرسپولیس چادرنشین شد/ عکس

مدافع سابق پرسپولیس با انتشار تصاویری دردناک از وضعیت نامناسب زندگی خود گفت.

استمداد برای نجات از اوضاع اسفناک/ ستاره سابق پرسپولیس چادرنشین شد/ عکس

اگر برای طرفداران پرسپولیس در دهه های گذشته نام منوچهر شفقتیان چندان آشنا نباشد، اما این مدافع سابق پرسپولیس سالهاست اسیر وضعیت بد مالی است و حالا در آخرین بروزسانی شرایطی از وضعیت مالی خود را به نمایش می‌گذارد که فراتر از ورزشکار بودن، دل هر شهروندی را به درد می‌آورد.

شفقتیان مدافعی بود که در تیم دارایی سابق درخشید و از آنجا به پرسپولیس آمد تا جای خالی محمد پنجعلی که به قطر رفته بود را پر کند. شفقتیان که یکی دو قهرمانی را نیز با پرسپولیس تجربه کرد، بعد از سال‌هایی که خبری از وی در صحنه فوتبال نبود ناگهان با یکی دو ویدئوی اعتراضی و صحبت‌هایی علیه شرایط اسفناک مالی‌اش در فوتبال ایران دوباره چهره شد که اوج این اعتراضات دوختن لبانش در اعتراض به شرایطی بود که در آن زندگی می کرد.

حالا او مدتی که در اینستاگرام خود به اظهارنظرهای تند در حول و حوش مسائل پرسپولیس نیز می‌پرداخت، امروز در فیس بوک خود تصویر دردناکی را منتشر کرده است؛ تصویری که او را در شرایط خانه به دوشی نشان می دهد. ظاهرا او از منزلی که در آن زندگی می کرده رانده شده و حالا چاره‌ای ندارد جز اینکه در یک چادر مسافرتی در گوشه ای از تهران زندگی کند. البته از شرایط شفقتیان اطلاع بیشتری نداریم اما به نظر می رسد بد نیست اگر شرایطی برای کمک به وی فراهم شده باشد، متولیان فوتبال این چهره سابق فوتبال ایران را مدنظر داشته و به تغییر شرایط زندگی او کمکی کنند.

شفقتیان در این تصاویر، عکسی را بعنوان تصویر آخر انتخاب کرده که او را در لباس پرسپولیس نشان می‌دهد. لابد برای اینکه یاد همه بیاورد که بازیکن بزرگی بود.

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • م/ح
    0

    ای بابا این بیچاره تو دوره بدی فوتبالیست بوده الان بیا ببین چه شاسگولایی میلیاردی پول میگیرن کسایی که بخدا 20 تا روپایی نمیتونن بزنن

  • کما
    0

    شرم بر مسببین و بی خیال ها

  • محسن
    0

    مردم و دوستداران پرسپولیسی و همچنین عزیزان بامعرفت استقلالی همه با هم همت کنیم دم همه شماها كرم

  • هموطن
    0

    وزارت ورزش باید پرچم سیاه بزنه و مسئولین از خجالت بمیرن . ضمنا فوتبالیستهای متمول چادر سرکنن.

  • چی بگم
    0

    در عوض امنیت داریم و ملت عزیز غزه و لبنان و یمن و ….دیگه لنگ نمی پوشند و با خیال راحت در سواحل مدیترانه لخت شنا می‌کنند.ملت ایران کیلو چنده؟

  • ناشناس
    0

    اگر جای فوتبال به حوزه رفته بود الان هم خود و هم جد و آبادش تو رفاه بودند.

  • ابی
    0

    حالا مگه چی شده اینهمه هموطن تو شرایط بد اقتصادی هستن کسی به فکر نیست مگه فوتبالیستهای مفتخور چه دردی از این ملت درمان کردن که شدن تافته جدابافته ! البته بعنوان بک انسان آدم ناراحت میشه ولی نه فوتبالیست !!!

  • رضا..
    0

    در ورزش آنقدر غیر ورزشی ورود کرده که جا برای یک فوتبالیست قدیمی نباشد. این برای کشور ثروتمند و با این پیشینه فرهنگ و تمدن خجالت آور است.

  • سید
    0

    برای باشگاه پرسپولیس باید تاسف خورد که با پیشکسوتان خود چه کرده ؟ میلیاردها تومان هزینه بازیکنان می شود در صورتیکه عقبه خود را فراموش کردند چه کسانی برای رسیدن این تیم به این جایگاه چه زحمت های کشیده اند .باعث تاسف است برای هم تیمی های این بازیکن سلطان بودن به قدمت و بازی نیست به انسانیت است یا علی شب خوش

  • احمد حسنی
    0

    با سلام امثال این اقا درجامعه ایران زیاد هستند باید مسولین فکر اساسی برای اینگونه افراد داشته باشند .کشوری که دارای منابع نفتی وگازی و صادر کننده انواع فراوردههای نفتی و میوه و خشکبار فرش و........ به دنیاست مشاهده این صحنه ها دلخراش دراور و تاسف بار است .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها