سخنگوی سابق کاخ سفید، یک زن جوان را از دست ترامپ نجات داد

«استفانی گریشام» که در دولت سابق آمریکا ۹ ماه سخنگوی کاخ سفید بود، ادعا کرد که او از یک دستیار زن جوان در برابر اقدامات زشت و غیراخلاقی دونالد ترامپ محافظت کرد.

سخنگوی سابق کاخ سفید، یک زن جوان را از دست ترامپ نجات داد

در شرایطی که اتهام‌های جنسی علیه دونالد ترامپ بارها خبرساز شده، یک مقام سابق کاخ سفید در کتابی نوشت، رئیس‌جمهور سابق آمریکا علیه یک دستیار زن سابق کاخ سفید رفتار موهن و زننده‌ای داشت.

کتابی که «استفانی گریشام» سخنگوی اسبق کاخ سفید و مدیر روابط عمومی دفتر ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ به نکارش درآورده، جنجال‌های زیادی ایجاد کرده است.

به گزارش هیل، کتاب گریشام قرار است پنجم آگوست (۱۳ مهر ماه) در آمریکا منتشر و توزیع شود اما روزنامه نیویورک تایمز از دسترسی و رویت بخش‌هایی از این کتاب خبر داده و آن را منتشر کرده است.

بنا بر بخش‌هایی از کتاب سخنگوی سابق کاخ سفید در دولت ترامپ و مدیر روابط عمومی دفتر ملانیا ترامپ، از رفتار زشت و موهن رئیس‌جمهور سابق آمریکا خبر داده است.

به گفته گریشام، او از یک دستیار زن جوان در کاخ سفید در برابر رفتار زننده و زشت ترامپ محافظت کرده است.

سخنگوی سابق کاخ سفید مدعی شد، دونالد ترامپ بارها خواستار حضور یک دستیار زن جوان کنگره در کابین مخصوص رئیس‌‌جمهور آمریکا در هواپیمای ریاست جمهوری شده بود تا به این زن «نگاه بیاندازد» اما من از این زن محافظت کردم.

گریشام در کتاب خود با عنوان «من حالا سوالات شما را جواب خواهم داد»، نوشت که او سعی کرد یک دستیار جوان و زن را از ترامپ دور نگه دارد.

گریشام همچنین می‌نویسد که ترامپ به او گفته است که جایگاه این زن جوان خود را ارتقا دهد و «او را راضی نگه دارید».

به گزارش هیل، استفانی گریشام ششم ژانویه ۲۰۲۰ پس از حمله مرگبار گروهی از طرفداران ترامپ به جلسه کنگره آمریکا از سمت خود به عنوان مدیر ارتباطات ملانیا ترامپ کناره‌گیری کرد.

بنا بر گزارش این رسانه، رابطه گریشام و خانواده ترامپ تنش زا بوده است. رئیس‌جمهور سابق آمریکا و دفتر ملانیا ترامپ با صدور بیانیه‌هایی گریشام و کتاب او را مورد انتقاد قرار دادند.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا با صدور بیانیه‌ای به وبگاه هیل گفت که گریشام "آنچه (برای مسئولیت سخنگویی کاخ سفید و رئیس دفتر ملانیا ترامپ) لازم است، نداشت و این از ابتدا آشکار بود».

به گفته ترامپ، استفانی گریشام به دلیل مشکلات شخصی و «جدایی (شوهرش از او)، بسیار عصبانی و تلخ شد و با گذشت زمان، به ندرت به او اعتماد می‌شد یا حتی به او فکر می‌شد».

رئیس‌جمهور سابق آمریکا افزود: «او مشکلات بزرگی داشت و ما احساس کردیم که باید این مشکلات را برای خودش حل کند. اکنون او مانند بقیه توسط یک ناشر چپ گرای تندرو دستمزد می‌گیرد تا چیزهای بد و غیرواقعی بگوید».

ترامپ در شرایطی مطالب کتاب استفانی گریشام را رد کرده که طی سال‌های اخیر رفتار شنیع و روابط غیراخلاقی رئیس‌جمهور سابق آمریکا با زنان و حتی بازیگران فیلم‌های مستهجن بارها خبرساز شده بود.

یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌ها درباره روابط غیراخلاقی ترامپ، مربوط به استورمی دنیلز است. او که نام اصلی وی «استفانی کلیفورد» است، پیشتر اعلام کرده بود در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ با دونالد ترامپ روابط غیراخلاقی داشت اما تحت فشارها برای عدم افشای این موضوع با «مایکل کوهن» وکیل شخصی سابق ترامپ توافق ۱۳۰۰۰۰ دلاری امضا کرد و حق‌السکوت دریافت کرد.

کوهن، کارچاق‌کن سابق رئیس‌جمهور آمریکا بعدها پس از دستگیری و محاکمه، به دلیل نقشش در پرداخت حق‌السکوت به دو زن شامل دنیلز، جرایم مالی و دروغ گفتن به کنگره درباره طرح‌ها برای ساخت برج ترامپ در مسکو به سه سال زندان و پرداخت جریمه نقدی محکوم شد و اکنون در حال گذراندن محکومیتش است.

مایکل کوهن پس از محکوم شدن به زندان، علیه ترامپ دست به افشاگری‌های زیادی زد و همچنین به تشریح نحوه باج‌دهی به استورمی دنیلز بازیگر فیلم‌های مستهجن پرداخت.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سیدحسن حسینی
    0

    در شرایطی که اقتصاد کشور نابسامانی فراوانی دارد ومردم هر روز از نظر تامین کالاهای ضروری بامشکلات دست وپنجه.نرم میکنند دامن زدن به خصوصیات اخلاقی حیوانی چون ترامپ که دستش به خون سردارمان اغشته هست دیگر چه تاثیری بر جامعه ما یا امریکا دارد از طرفی رئیس جمهور یک کشور با توجه به موقعیت خود همیشه در مظان اتهام و ـــهست چنانکه ریئس جمهوری از موقعیت خود سوءاستفاده میکنه برادرش اسناد ومدارک سری کشورش را بخاطر منافع شخصی به دشمنان میفروشد و پیامدهای جبران ناپذیری به جامعه و مملکت وارد میسازد که تمام رشته های قبلی را پنبه میکند که ای کاش با اتهام روابط جنسی در هتلی بود یا ای کاش پولهای صندوق ارزی را سرقت میکرد ولی خیانتش تا سالها بعد دوران ریاست جمهوری. برادرش عواقب واثارش در کشور باقی میماند و از شهدای هسته‌ای. گرفته تا خرابکاری در سایتهای هسته ای وــــنفوذ دشمن در قدرتی که بران در مذاکرات چانه میزدند این تلخ تر است یا برملا کردن رابطه جنسی ترامپ.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها