سامپائولی به سمیر نصری

شرط عجیب مربی، عیاش باش ولی خوب بازی کن!

سمیر نصری که اخیرا بازنشست شده، خاطره جالبی از دوره حضوش در سویا تعریف کرد.

شرط عجیب مربی، عیاش باش ولی خوب بازی کن!

سمیر نصری بازیکن پیشین تیم ملی فرانسه در ابتدای هفته جاری اعلام کرد که کفش‌هایش را آویزان کرده و تصمیم به بازنشستگی گرفته است. حرفه این بازیکن 34 ساله فرانسه همواره با یک‌سری حواشی همراه بود که آخرین آنها ماجرای مثبت شدن تست دوپینگش بعد از حضور در یک کلینیک در لس‌آنجلس آمریکا و محرومیت 18 ماهه ناشی از آن بود.

یکی از تیم‌‌هایی که نصیری در آنجا بازی کرد و حواشی‌ای هم داشت، سویا بود، البته او تنها یک فصل(17-2016) به عنوان بازیکن قرضی از منچسترسیتی به سویا رفت. در آن یک سال او زیر نظر خورخه سامپائولی سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین بازی کرد. نصری در 30 بازی‌اش برای سویا در تمامی رقابت‌ها 3 گل زد و در پایان آن فصل هم به صورت قطعی به تیم آنتالیا اسپور ترکیه پیوست.

روزهای بازی در ورزشگاه رامون‌سانچس پیسخوان اما برای این بازیکن فرانسوی اگرچه طولانی نبود اما با خاطرات فراموش نشدنی همراه شد از جمله آزادی‌های بدون محدودیتی که سامپائولوی به او می‌داد.

نصری در گفت‌و‌گو با نشریه ژورنال دو دیمانش فرانسه گفت:« سامپائولی آنقدر مرا می‌خواست که به من می‌گفت تو به تیم ما بیا، هر کاری که خواستی می‌توانی انجام بدهی، می‌توانی مشروبات الکلی بنوشی، به دیسکو بروی و هر کار دیگری خواستی انجام دهی و اگر هم باشگاه چیزی گفت من از تو دفاع می‌کنم. تنها چیزی که از تو می‌خواهم این است که آخر هفته‌ها برایم خوب بازی کنی.»

بازیکن پیشین منچسترسیتی افزود:« اگر در یک هفته‌ای که قرار نبود بازی کنم، می‌خواستم بروم و به خانواده‌ام سر بزنم، سامپائولی به من می‌گفت که از سگ‌هایم مراقبت می‌کند.»

نصری که در دوره جام جهانی در سال 2010 و 2014 برای تیم ملی فرانسه بازی کرد، سابقه بازی در تیم‌های باشگاهی مانند مارسی، آرسنال و منچسترسیتی را دارد.

منبع: ورزش سه

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ملت
    0

    مطالب خوب کم هست که این اراجیف راتوسایتتون منتشرمیکنید؟؟؟!!!نکنه مدیران این سایت هم اهل دیسکو وشرب وخمروهمنشینی ومجالست باشیاطین و سگان و... هستند؟؟؟خجالت بکشید

  • مثل ما
    0

    خدا پدرش را بیامرزد که ریا کاری نکرده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها