بمباران دیوانه‌وار یمن در پی پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی

جنگنده‌های سعودی روز دوشنبه ۳۶ مرتبه مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را در دو استان این کشور بمباران کردند.

بمباران دیوانه‌وار یمن در پی پیشروی ارتش و کمیته‌های مردمی

منابع نظامی یمنی امروز (سه‌شنبه) گفتند که جنگنده‌های ائتلاف سعودی روز گذشته ۳۶ مرتبه مناطق مختلف دو استان الجوف و مأرب را بمباران کردند.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی انصارالله یمن، از این تعداد حمله هوایی، ۲۷ مورد فقط در دو شهرستان «حریب» و «الجوبه» در جنوب استان مأرب صورت گرفت، دو شهرستانی که اخیرا به دست ارتش و کمیته‌های مردمی یمن آزاد شده و نیروهای یمنی پیشروی خود را از این مناطق به سمت شهر مأرب ادامه می‌دهند.

به گفته منابع نظامی یمنی، پنج حمله هوایی نیز در شهرستان «مدغل» و «صرواح» در غرب شهر مأرب علیه مواضع مقاومت یمن صورت گرفت. سه حمله هوایی نیز در منطقه «الخنجر» واقع در شهرستان «خب و الشعف» در استان الجوف و یک حمله نیز در شهرستان الحزم انجام شد.

حملات هوایی ارتش سعودی علیه مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در حالی تشدید شده است که شبه‌نظامیان دولت مستعفی در میدان نبرد تمامی امید خود را به این حملات گره زده‌اند و در مقابله با نیروهای مقاومت یمن هیچ شانسی ندارند. یک فرمانده نظامی دولت منصور هادی روز شنبه در گفت‌و‌گو با وبسایت العربی الجدید در حالی که تلاش داشت شکست‌های پی در پی در استان‌های مأرب، البیضاء و الجوف را توجیه کند؛ مدعی شد که نبود پشتیبانی هوایی ائتلاف سعودی عامل شکست‌هایشان بود.

جنگنده‌های ارتش سعودی روز یکشنبه نیز ۲۴ مرتبه شهرستان‌های حریب و الجوبه مأرب را بمباران کردند. شهرستان صرواح این استان هم شش مرتبه هدف حمله هوایی قرار گرفت.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • انصاف
    0

    نقشه تصرفات طرفین را چرا نشان نمی دید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها