تخت‌ روانچی در واکنش به سخنرانی نخست وزیر اسرائیل: ایران‌ هراسی در سازمان‌ ملل به اوج خود رسید

نماینده ایران در سازمان ملل در پیامی در توییتر به سخنان ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی پرداخت.

تخت‌ روانچی در واکنش به سخنرانی نخست وزیر اسرائیل: ایران‌ هراسی در سازمان‌ ملل به اوج خود رسید

نجید تخت روانچی در این پیام توییتری نوشت: «ایران هراسی در سازمان ملل به اوج خود رسید. سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران پر از دروغ بود. این رژیم در حالی که دارای صدها کلاهک هسته‌ای است در جایگاهی قرار ندارد که درباره برنامه صلح‌آمیز ما صحبت کند. و سکوت وی درباره فلسطین نشان دهنده عزم برای سلب حقوق فلسطینیان است».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی امروز خود در سازمان ملل مدعی شد که ایران درصدد نابودی رژیم صهیونیستی است و می‌خواهد بر منطقه مسلط شود و این کار را می‌خواهد با برنامه هسته‌ای خود به پیش ببرد.

به ادعای نفتالی بنت، ایران از همه خطوط قرمز درباره برنامه هسته‌ای خود از قبیل غنی‌سازی اورانیوم برای ساختن سلاح اتمی عبور کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سپس با انتقاد از «انفعال» بین‌المللی در خصوص نقض خطوط قرمز در خصوص برنامه هسته‌ای ایران ادعا کرد: «اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد به سلاح اتمی دست یابد».

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ی ط
    0

    ارباب اسرائیل از برجام خارج شد خودشان مقصر هستند .ایران را تحریم می‌کند انتظار دارند ایران بیکار بنشینه بمب اتمی درست میکنیم خوب هم درست میکنیم ولی استفاده نمی‌کنیم. کور میشد آمریکا از برجام خارج نمیشد . فکر کردید با دولت قبلی روبرور هستید.

  • فرشادآزاد
    0

    ایکاش ماهم سلاحی همسان با کشورهای قدرتمندداشتیم درحالیکه دشمنی ما با بیشترکشورها به اوج خود رسیده وهمه این کشورها به سلاح اتمی مجهزهستندیابایدازتنشهابکاهیم یا اگربرای عزت کشورمان زیربارحرف زورنمیرویم بایدازقدرتی تقریبا برابر برخوردارباشیم درمخرب بودن ضدانسانی بودن سلاح اتمی شکی نیست امانمیشودمابا این سطح از تنش باسلاح های ابتدایی امیدوارباشیم در رویارویی احتمالی توان مقاومت داشته باشیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها