آرامش در اردوی پاریس/ درگیری امباپه و نیمار شوخی بود؟/ عکس

به نظر می رسد اختلافی بین نیمار و کیلیان امباپه وجود ندارد و حداقل تصاویر تمرینات امروز که موید این موضوع است.

آرامش در اردوی پاریس/ درگیری امباپه و نیمار شوخی بود؟/ عکس

فصل برای پاری سن ژرمن پرحاشیه و عجیب آغاز شده است. ابتدا کیلیان امباپه بابت تلاش برای انتقال به رئال مادرید در فصل تابستان مورد انتقاد و شماتت هواداران پاری سن ژرمن قرار گرفت. هفته گذشته لیونل مسی با مائوریسیو پوچتینو دست نداد و در ادامه نیز اخباری در مورد حضور باند آمریکای جنوبی در رختکن و نارضایتی بازیکنانی چون جیجی دوناروما و کیلیان امباپه منتشر شد.

نشریه توتو اسپورت مدعی شد دوناروما تنها چند هفته بعد از انتقال به پاری سن ژرمن از شرایط این باشگاه ناراضی بوده و حتی قصد جدایی دارد. کیلیان امباپه نیز از شرایط فعلی رضایت نداشته و هنوز تصمیمی برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن نگرفته است.

همه این اتفاقات تنها در حدود یک ماه رخ داده و برخی نشریات معتقدند اوضاع جالبی در رختکن پاری سن ژرمن حکفرما نیست. این تیم پرستاره و فرانسوی فردا شب در لیگ قهرمانان پذیرای منچسترسیتی خواهد بود و فرم تیم پپ گواردیولا در دیدار مقابل چلسی قدرتمند نشان داد کار دشواری در انتظار پوچتینو و تیمش است.

اما ابتدای هفته بود که لب خوانی از چهره کیلیان امباپه مشخص کرد که او از دست نیمار ناراحت است. این بازیکن بعد از تعویض شدن مقابل مون پلیه پیش ادریسا گه‌یه از نیمار و پاس ندادن های ستاره برزیلی گلایه کرده و مدعی شد نیمار در موقعیت های مشابه، به دیگران پاس می دهد و به او نه.

اما تصاویر امروز تمرینات پاری سن ژرمن نشان می دهد شرایط فعلا عادی شده و رابطه خوبی بین ستاره های این تیم برقرار است. تصاویری متعددی موید آن است که کیلیان امباپه، نیمار و لیونل مسی تمرینی شاد و پرانرژی را سپری کرده و آماده دیدار فردا شب مقابل منچسترسیتی هستند.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن نیز امروز در نشست خبری مدعی شد کیلیان امباپه و نیمار به شایععه اختلاف خود خندیده اند و مشکلی بین این دو ستاره بزرگ وجود ندارد. آندره هررا، هافیک اسپانیایی این باشگاه نیز شایعه ناراحتی این دو بازیکن را تکذیب کرده و تاکید کرد کیلیان امباپه و نیمار مانند قبل با یکدیگر دوست هستند.

حداقل در ظاهر که می توان ادعای این دو نفر را تایید کرد، اما باید دید ستاره برزیلی فردا شب کیلیان امباپه را صاحبب فرصت گلزنی خواهد کرد یا خیر. مهاجم جوان و فرانسوی در سه بازی اخیر خود در ترکیب پاری سن ژرمن موفق به گلزنی نشده و امیدوار به شکستن این طلسم در دیدار فردا شب برابر منچسترسیتی است. تیم پوچتینو قصد دارد ثابت کند مدعی اول فتح لیگ قهرمانان در فصل جاری است و بهترین راه حل، غلبه بر پپ گواردیولا و تیمش در این دیدار است.

منبع: ورزش 3

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها