ماجرای مافیای انحصارطلبی که نمی‌خواهد تعداد پزشکان زیاد شود!

با وجود اینکه سرانه پزشک در ایران کمتر از سوریه و مغولستان است، مافیای انحصارطلب، مانند گذشته مانع از افزایش ظرفیت پزشکی در دانشگاه‌ها می‌شود.

ماجرای مافیای انحصارطلبی که نمی‌خواهد تعداد پزشکان زیاد شود!

این در در حالی است که مردم بسیاری از مناطق کشور دسترسی مناسب به پزشک متخصص ندارند و مردم دیگر نقاط نیز گاهی باید چندین ماه در انتظار بمانند.

این مقاومت لجوجانه مافیای پزشکی با توجه به افزایش جمعیت سالمندان کشور قطعا آینده ایران را مورد تهدید قرار می‌دهد.

این ویدئو را ببینید و نظر بدهید.

منبع: خبرفوری

76

حجم ویدیو: 7.01M | مدت زمان ویدیو: 00:03:44 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 23
  • مسعود
    0

    دکتر بیسواد چه کم چه زیاد.اکثر اطبا بجز آنها که در زمان جنگ مهارت آموزی کردند.بقیه فقط اسم دکتر را یدک میکشند.

  • کاربر ناشناس
    0

    خدا از شون نگذره، مافیایی های کثیف، این همه جوان با استعداد داریم چرا باید الان کمبود پزشک داشته باشیم؟

  • ق
    0

    انحصار در پزشکی سالیانه چند صد هزار میلیارد تومان به کشور هزینه تحمیل می کند اگر این انحصار نبود مقوله پزشک خانواده و پیشگیری هم موجب کاهش هزینه می شد هم ملتی بدون بیماری داشتیم..

  • سید احسان
    0

    با پیشرفت روز افزون هوش مصنوعی امید است که تجهیزات نوین پزشکی جای پزشکان انسانی را بگیرد و دیگر مافیا پزشکی کاری از ایشان ساخته نخواهد بود

    نظرات شما -
    • تاریخی
      0

      نادر قلی پسر نادرشاه برای حمله به هندوستان تقاضای کشتی جنگی کرد .نادرشاه شاه گفت چیه . نادرقلی شرح در حد کفایت داد نادر شاه گفت چشم حالا برو هند وقتی ساختیم یکی برات میخرم.

  • محمد
    6

    نادانها با زیاد کردن مدرک پزشکی بلایی که سر بقیه مدارک دانشگاهی آوردند سر پزشکی می آورند و به یکباره همه پزشکان بیکار میشوند

    نظرات شما -
    • اسی
      0

      یعنی باید مردم سرگردان بشن عذاب بکشن که خدای نکرده یک تعداد پزشک تاجر کاسبیشون کساد نشه؟!

    • سامان
      0

      نادان شمایی که حرف حساب نمی دانی ، اگر گفته میشه در یک شهر بزرگ فقط یک دکتر وجوددارد و باید تعداد پزشکان بقدری افزایش یابد که جوابگوی رشد جمعیت باشد ،کجایش نادانی است ؟

    • بی نشان
      0

      نادان خودت و جد ابادته همین شده درتمد یک ماهه پزشک برابر شده با در امد 30ساله کارمد چرا نمی فهمی

  • ناشناس
    0

    چند روز پیش ساعت 6وقت دکتر داشتم منشی فرمودند یک ساعت قبل باید در مطب حضور داشته باشید .بنابر این ساعت 4 از منزل خارج شدم وساعت 5 اعلام حضور کردم .فرمودند این جا تجمع نکنید بروید توی خیابان وقتی نوبتتون شد بهتون زنگ میزنم .از بسکه زمان طولانی شد دو سه بار رفتم پیگیر شدم که هر بار با توپ وتشر خانم منشی فرمودند مگه نگفتم وقتی نوبتتون شد زنگ میزنم چرا می ایی سوال میکنی ؟ بالاخره ساعت 9 شب موفق شدم بروم داخل وساعت 10 شب رسیدم منزل این در حالی بود که بنده ناراحتی کلیه داشتم و سرویس بهداشتی مطب را هم بسته بودند .خب اگه انحصار نباشه اون پزشگ گ... میخوره با مریض اینگونه برخورد کند .

  • جهانی
    0

    در این کشور گوشت مافیا دارد ، دانه های روغنی، روغن ، ماشین ، مرغ ، لاستیک ، شکر ، طلا ، زعفران ، زیره ،، جو، گندم ، کاه ، یونجه ، کنکور و...... همه وهمه مافیا داردوسر این مافیاها به یک جماعت هزار فامیل که همه منصب های حکومتی را در اختیاردارند وصل است ولذا چهل ساله مرتب می گویندمافیا ولی دریغ از خلاص شدن از شر مافیا . در ایتالیا سردسته وبیشتر اعضای مافیا دستگیر واعدام وزندان شدن ولی همه زندگی ایرانیان گره خورده است با مافیا ی اشنا ولی ناشناس !؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بنده خدا اگه سر چهارراه گدایی هم بخواهی بکنی مافیا دارد .

  • علی رضا
    0

    کشور سراسر مافیایی ،مافیا بدون چراغ سبز مسئولین و ....کشور موجودیت پیدا نخواهد کرد.پس ریشه در مراکز قدرت دارد

  • ن ب
    0

    نکته خوبی دست گذاشته اید علتش اینه که آموزش پزشکی دست وزارت بهداشت است نه آموزش عالی و وزارت بهداشت دست پزشکان پس خودشان نمیگذارند پزشک زیاد شود پزشکان خوب مدیران خوبی نیستند و این حقیقتی است که قبول ندارند پزشکان خوب سازنده های ساختمان خوبی نیستند ولی انجام میدهند چون پول دارند پزشکان خوب سیاستگذاران بی طرفی نیستند و به نفع خودشان عمل میکنند نه مردم

  • مراد
    1

    معلومه که هر صنفی می خواهد بدون رقیب با شد تا حد اثر بهره ببرد . مافیای نظام پزشکی هم بفکر منافع خودش است وقتی پزشکی بیش از چند ملیارد سالیانه دارد بدون اینکه مالیات متعلقه بپر دارند وقتی یک دندانپزشک برای دو ساعت کار در چند جلسه بروی یک دندان چهار ملیون پانصد هزارتومان دریافت می کند که با احتساب هزینه مصرف مواد ، مطب و منشی حداقل ۳ ملیون درامد خالص دارد که در مدت ۸ ساعت کار در روز و ۲۰ روز در ماه ۲۴۰ ملیون می شود یعنی ۱۲ برابر یک استاد تمام دانشگاه با ۲۵ سال سابقه ۲۴ برابر یک متخصص امور مهندسی و کامپیوتر در صنایع و وزارت خانه ها و ۴۴ برابر یک کارگر حرفه ای و باسابقه با تمام مزایا ، طبیعی است از اضافه شدن رقیب استقبال نکرده که هیچ ، مخالف ان هم باشد .

  • رضا
    0

    متاسفانه اکثر پزشکان فرزندان افراد خاص و ثروتمند و سهمیه ای هستند و با توجه به نفوذی که تو ارگانها و نهادها دارن قوانین رو به نفع خودشون تصویب میکنند و تعرفه رو بالا و تعداد پذیرش رو تو کنکور کم نگه میدارن

  • ناشناس
    0

    اکثر افراد قدرتمند فرزندانشون رشته پزشکی میخونن و همین نفوذ و تعارض منافع باعث شده که پذیرش پزشکی محدود و انحصاری باشه . با توجه به انتقالی کشورهای خارجی و سهمیه های فراوان و ظرفیت های بین‌ اللملل فرزندان افراد عادی شانس خیلی کمی برا قبولی کنکور دارن

  • ایرج
    5

    مسائل زیادی را با هم مخلوط میکنید که سالاد شیرازی درست کنید .امروز خیل جوانان بیکار بویژه همین کارنامه سبزها که فریاد میزنند که یا مرگ !یا استخدام را گوش دهید. پس افزایش جمعیت خود طاعون است چون کاری و شغلی نیست و دعواهای پدران و فرزندان گریبانگیر خانواده های فقیر نه روحانیت و فرماندهان سپاه و ارتش و مقامات دیگر است.بعد با کدامین امکانات میخواهید دانشجو پزشکی بگیرید خودکشی اینترنها چه میگه ماهی 2 میلیون حقوق و بعد سهمیه های بیسواد ست .این قدر بحث کله پاچه ایست که حوصله از ادامه در نفرت است.فرضا امثال زاکانی پزشک است .

  • حاکم شرع
    0

    اختیار مملکت را بدین دست من، سه تا گردن کلفت رو در ملأ عام اعدام می کنم، بقیه لرزه به اندامشون میوفته و خواهید دید که دیگه نه از گرونی خبری خواهد بود و نه کمبود خواهیم داشت و نه رانت و سهمیه و...

  • علی جلالی
    0

    انحصار در گروه پزشکی خیانتی بزرگ به نسل حاضر و نسل های آینده است. همان طور که در رشته های مهندسی انحصار را شکسته اند باید در گروه پزشکی هم این اتفاق بیافتد. باید این مافیای کثیف که به خاطر منافع خود مانع افزایش پذیرش در رشته های اصلی گروه پزشکی می شوند را به نام مردم شکست داد.

  • ناشناس
    0

    چون به فکر پرکردن فقط شکم خود و فرزندان خود هستند وای بر ما

  • کریمی قدوسی
    0

    پزشکان متخصص و فوق تخصص مردم را بیچاره کرده اند ،فقط به پول فکر می کنند و جان مردم اصلا برایشان اهمیت ندارد .هر کاری دلشان می خواهد انجام می دهند.

  • g.j
    0

    اکثر پزشکان سهمیه ای و اقازاده و با نفوذ هستند و تو ارگانها قوانین رو به نفع خودشون تصویب میکنند . هیچ جای دنیا اینطوری نیست که پلیس 6 میلیون حقوق بگیره معلم 6 میلیون بگیره ولی یک پزشک متخصص 800 میلیون بگیره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها