زخمی شدن ۲ سرباز اسرائیلی در درگیری‌ های اطراف مقبره یوسف نبی

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو سرباز از نیروهای گارد مرزی این رژیم در درگیری‌های ساعات اولیه صبح امروز (دوشنبه) با فلسطینی‌ها در نزدیکی مقبره یوسف نبی در شرق نابلس زخمی شدند.

زخمی شدن ۲ سرباز اسرائیلی در درگیری‌ های اطراف مقبره یوسف نبی

پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه امروز خود گزارش داد: چند فلسطینی مسلح به اتوبوس‌هایی که به سمت مقبره یوسف نبی در حرکت بودند، با مهمات جنگی، سنگ و بمب‌های دست‌ساز حمله کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در این درگیری به سمت سربازان اسرائیلی که مسؤولیت حفظ امنیت برای برپایی نماز حدود ۵۰۰ یهودی را برعهده داشتند، گلوله‌ شلیک شد که در ادامه مقابله به مثل اتخاذ شد، تا این لحظه هیچ گزارشی از زخمی شدن فلسطینی‌ها ارائه نشده است.

در مقابل برخی منابع امنیتی فلسطین به خبرگزاری "معا" گفتند: صبح امروز بیش از ۲۰ دستگاه اتوبوس که حامل حدودا ۵۰۰ شهرک‌نشین بودند، با تدابیر امنیتی شدید نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی که به شکل گسترده‌ای در اطراف مقبره و سقف خانه‌ها مستقر شده بودند، وارد مقام حضرت یوسف در نابلس شدند.

به گفته این منابع، در چند محور در اطراف مقبره، درگیری‌های شدیدی میان جوانان فلسطینی و سربازان اسرائیلی شکل گرفتند و شهروندان فلسطینی لاستیک را آتش زده و به سمت سربازان اسرائیلی سنگ و بطری‌های خالی پرتاب کردند.

همچنین منابع یاد شده اظهار کردند: تیراندازی‌هایی هم به سمت نیروهای ارتش اسرائیل انجام شد که در نتیجه آن سربازان اسرائیلی شهرک‌نشین‌ها را مجبور کردند پیش از اتمام مناسک دینی برنامه‌ریزی‌شده، مقام یوسف نبی را ترک کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها