این ۳ پسر ربوده شده کجا هستند؟

۵۵ روز از ربوده شدن نوجوانان دارابی گذشت.

این ۳ پسر ربوده شده کجا هستند؟

با گذشت ۵۵ روز از ربوده شدن سه نوجوان در یکی از روستا‌های داراب هنوز هیچ ردی از آدم ربا و همدستانش وجود ندارد؛ کاراگاهان جنایی پلیس استان فارس همچنان تلاش خود را برای آزاد کردن سه پسر بچه از چنگال آدم ربا و همدستانش ادامه می‌دهند.

عصر روز دوازدهم مرداد ماه بود که اهالی یکی از روستا‌های داراب به پلیس مراجعه و از گم شدن سه نوجوان اهل روستا خبر دادند. خانواده یکی از کودکان در شکایتش به پلیس گفت: ظهر امروز پسرم به همراه دو پسر دو قلو همسایه مشغول بازی در کوچه بودند، ساعتی بعد وقتی برای صدا کردن او به کوچه رفتم متوجه شدم پسرم در کوچه نیست، به خانه همسایه رفتم و او هم مدعی شد دو پسرش به خانه بازنگشته‌اند.

ماجرای کودک ربایی در داراب

بعد از این شکایت و اطلاع اهالی روستا از حادثه، تمامی آن‌ها روستا و بیابان‌های اطراف و حتی روستا‌های دیگر را جستجو کردند، اما ردی از سه پسر نوجوان نبود. برخی اهالی گفتند شاید کودکان بازیگوش داخل چاه افتاده‌اند به همین خاطر چاه‌های آب را هم جستجو کردند، اما هیچ رد و نشانه‌ای از آن‌ها وجود نداشت.

با اعلام این شکایت با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه‌ای از پلیس آگاهی استان به محل حادثه رفت و تحقیقات خود را برای پیدا کردن ردی از کودکان آغاز کرد. تحقیقات جنایی نشان می‌داد گم شدگان دو برادر دو قلو ۱۲ ساله و یک پسر ۱۵ ساله هستند که در مقابل خانه‌شان مشغول بازی بودند. هیچ یک از اهالی آن‌ها را ندیده است.

پنج روز از مفقود شدن سه پسر گذشته بود که فردی با خانواده دو قلو‌ها تماس گرفت و گفت به خاطر اختلافات مالی با پدر بچه‌ها کودکان را ربوده است و اگر پولش را نگیرد، کودکان را آزاد نمی‌کند. این فرد تهدید کرد اگر پلیس چیزی بفهمد یا او به پولش نرسد، کودکان را هیچ وقت آزاد نمی‌کند و ممکن است آن‌ها را به قتل برساند.

با اعلام این موضوع ماموران با بررسی‌های بیشتر هویت مرد آدم ربا را شناسایی کردند، اما مشخص شد او در مخفیگاهش نیست و آنجا را ترک کرده است. با به دست آمدن این سرنخ تحقیقات برای شناسایی و آزادکردن سه کودک آغاز شد که با وجود تلاش همه جانبه ماموران با گذشت ۵۵ روز هنوز هیچ ردی از نوجوانان و مرد آدم ربا و همدستانش به دست نیامده است. کاراگاهان جنایی پلیس استان فارس همچنان تلاش خود را برای آزاد کردن سه پسر بچه از چنگال آدم ربا و همدستانش ادامه می‌دهند.

منبع: رکنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • حجت الاسلام پناهیان
    0

    قول میدم کار افغانی ها بوده

    نظرات شما -
    • مهدی پورجعفری
      0

      اگه قولتم مثل اسمت قلابی باشه حتما.... برو فکرت رو درست کن... همه جا خوب وبد داره همه جا حتی تو خانواده ها ک کوچکترین مجموعه تو جامعه هستن... یاعلی

  • کاربر ناشناس
    0

    الاهواعلم ایران شده پرازگرگ صفتان

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      ناشناس جان دوباره از کلاس اول شروع کن تا درست نوشتن رو یاد بگیری

  • مانی
    0

    خدا رحمتشون کنه

  • امین
    0

    متاسفانه هیچ مرجعی نیست که لااقل در روستاها یا شهرکهای کوچک لااقل دوربین جهت رصد امور داشته باشد

  • عوام
    0

    اختلافات مالی مواد مخدر اخرش همینه از این اتفاقها توی استان فارس و کرمان و هرمزگان و سیستان تا دلتون بخواد میفته اب از اب تکان نمیخوره یا پول طرف قاچاقچی رو میدن یا از خیر بچه اشون میگذرند اونا هم تو افقانستان میفروشن این بچه ها رو و به پولشون میرسند طبیعبه ولی حالا چرا این رسانه ایی شده یا بابا این بچه خیلی زرنگه یا نخواسته این کارو کرده پول رو بده بچه اش دو میگیره البته با ابن وضع بوجود امده فکر نکنم

  • تقی
    0

    هیچی ! بچه ها رو بلایی سرشون اورده و خودش هم الان تو دبی داره بندری می رقصه

  • احمدی
    0

  • عادل
    0

    ایا تمیشه از تلفن که تماس گرفته ردیابی بشه بعد پدر دوقلوها نمیدونه با چه کسی طلب حساب داره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها