۵ شهر ایران که بیشترین کارتخوان را دارند

براساس جدیدترین آمار شاپرک، تعداد دستگاه‌های کارتخوان شهر تهران، به میزان ۰.۱۷ درصد و شهر اصفهان، ۰.۳۱ درصد در تیر و مرداد ۱۴۰۰ کاهش پیدا کردند.

۵ شهر ایران که بیشترین کارتخوان را دارند

دستگاه کارتخوان، یک دستگاه پرکاربرد است که شما می‌توانید آن را در فروشگاه‌ها، ادارات و مغازه‌های مختلفی ببینید. همه ما در طول شبانه روز ممکن است بارها با دستگاه‌های کارتخوان کار کرده باشیم یا ممکن است این دستگاه‌ها را در محل کار خود داشته باشیم. با روی کار آمدن دستگاه‌های کارتخوان یا پوز، این روزها میزان حمل و نقل و استفاده از پول نقد به حداقل رسیده است. به خصوص انجام پرداخت‌هایی که به مقدار زیادی پول نقد نیاز ندارند، با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان ممکن است.

جدیدترین آمار شاپرک خبر از کاهش تعداد دستگاه‌های کارتخوان در تیر و مرداد ۱۴۰۰ در شهر تهران و اصفهان می‌دهد.

۵ شهر ایران که بیشترین کارتخوان را دارند

بر اساس جدول بالا، استان های تهران، خراسان رضوی ، اصفهان، فارس و خوزستان به ترتیب بیشتری تعداد کارتخوان فروشگاهی فعال در مرداد ۱۴۰۰ بوده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ایرانی
    0

    با سلام، دقیقا اقتصاد کشور هم به این ترتیب تقسیم بندی شده است. زمانی اقتصاد تبریز جایگاه اول ایران بود ولی از زمان رضا پالانی به پایتخت و دیگر جاها منتقل شد. ای کاش مثل آلمان جای جای مملکت عزیزمان با توجه به پتانسیل از امکانات اقتصادی بهره مند بودند. در این صورت عدالت به مفهوم واقعی به وجود می امد. افسوس و صد افسوس

    نظرات شما -
    • ترک
      0

      تبریز یعنی ترکستان پایتخت شود؟ ترک های ...می در تهران به اندازه کافی نماینده دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها