معاون نصرالله: مازوت ایران منجر به سردرگمی آمریکا شد

معاون دبیرکل حزب‌الله با بیان اینکه این حزب مهم‌ترین تحریم‌ها علیه لبنان در طول تاریخ را شکست داد تاکید کرد که مازوت ایران منجر به سردرگمی آمریکا شد.

معاون نصرالله: مازوت ایران منجر به سردرگمی آمریکا شد

شیخ نعیم قاسم در گفت‌وگو با شبکه المنار تاکید کرد که مازوت ایرانی منجر به سردرگمی آمریکا شد و شتابزدگی آمریکا برای ایجاد راه حل در لبنان مازوت ایران است.

وی گفت: مازوت ایران باعث شد که آمریکا با واردات گاز مصر به لبنان از طریق سوریه موافقت کند. اگر شرکت ها و بانک های لبنانی برای تامین سوخت کشور تلاش نکنند به واردات مواد نفتی ادامه خواهیم داد.

شیخ نعیم قاسم در ادامه گفت: ما آماده هستیم که مازوت را از مرزهای شناخته شده وارد کنیم اما برخی در کشور از آمریکا و تحریم های آن می ترسند.

معاون سید حسن نصرالله با تاکید بر این که برای شکست تحریم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد گفت: می خواهیم از کسانی که در خصوص نقض حاکمیت صحبت می کنند این سوال را بپرسم که آیا حمایت های آمریکا و فرانسه و اروپا از برخی طرف ها در لبنان چگونه انجام می شود؟ آیا این حمایت ها با موافقت دولت لبنان انجام می شود؟

شیخ نعیم قاسم با بیان اینکه حزب الله مهم ترین تحریم ها علیه لبنان در طول تاریخ را شکست داد گفت: درخواست مازوت ایرانی برای شرکت الامانه ۲۵ میلیون لیتر است و انتظار می رود که این رقم افزایش یابد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان همچنین تاکید کرد که مذاکرات ایران و آمریکا تنها درخصوص مساله هسته ای است و هیچ ارتباطی به مسائل لبنان و حتی دیگر مسائل داخلی ایران ندارد و در خصوص مازوت نه از دور ‌نه از نزدیک هیچ گونه مذاکراتی انجام نشده است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سید
    0

    مفت ومجانی که باشد همه سردر گم میشوند. شماها خوشحال باشید. مردم ایران بدبخت و فقیر و جوانان بیکار ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها