مقام حماس:

فرار اسرای فلسطینی از زندان جلبوع اسرائیل، یک پیروزی بزرگ بود

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که عملیات فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان جلبوع، پیروزی بزرگی برای ملت فلسطین و شکستی برای دشمن صهیونیستی بود.

فرار اسرای فلسطینی از زندان جلبوع اسرائیل، یک پیروزی بزرگ بود

به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع رسانی فلسطین، صالح العاروری در گفتگو با شبکه الاقصی پیرامون آخرین تحولات فلسطین تاکید کرد: عملیات جلبوع تاثیر عمیقی بر جامعه صهیونیستی داشت و این ۶ اسیر سیلی محکمی به دشمن زدند.

وی افزود: قهرمانان تونل آزادی به عموم ملت فلسطین یادآوری کردند که اسرای دلاوری در زندان‌ها محبوس هستند که باید آزاد شوند و وظیفه ما این است که به کوری چشم دشمن، برای آزادی آنان تلاش کنیم همانطور که در قراردادهای مبادله قبلی چنین کاری کردیم.

به گفته وی بازداشت مجدد این ۶ اسیر، یک فاجعه نیست و این هرگز عزم و اراده اسرا و مجاهدان فلسطینی در زندان‌ها را تضعیف نخواهد کرد.

نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی ملت فلسطین با بیان اینکه در یافا، الناصره، النقب، غزه، قدس و هر مکان دیگری به آرمان خود پایبند استو اگر این ملت آرمان خود را رها کرده بود، از مدت‌ها پیش شکست خورده بودیم ،‌تاکید کرد که

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ...
    0

    دستگیری همه آنها، یک پیروزی بزرگ بود؟

  • مش جمعه
    0

    همه یا دستگیر شدند و یا خودرا تسلیم کردند این پیروزی بزرگ یا شکست بزرگ هست ؟

  • عوام
    0

    شدیتر شدن حفاظت امنیتی زندانهای اسرائیل و سخت گیری به تمام زندانیها و دستگیری تا نفر اخر افتضاح بزرگی بود نه پیروزی ازحالا فرار کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها