زائر نیابتی شما در اربعین هستیم/ ثبت نام کنید

اگر امسال نتوانسته‌اید زائر اربعین باشید، ما نائب شما در این زیارت ارزشمند خواهیم بود.

زائر نیابتی شما در اربعین هستیم/ ثبت نام کنید

اگر دلخوشی این نبود که از هر کجای عالم که به امام حسین(ع) سلام کنیم، یقیناً پاسخ سلام را ایشان خواهند داد، داغ دو سال دوری از مراسم پیاده‌روی اربعین و عرض ارادت حضوری به پیشگاه حضرت عشق، جانگدازتر می‌شد.

اما در کنار شادی این حقیقت مسلم که عاشقان هر کجای عالم باشند می‌توانند از دور امامان خود را زیارت کنند، امسال 60 هزار ایرانی توفیق دارند گام بر مسیر پیاده‌روی اربعین بگذارند و از کنار مزار مطهر پدر امت، حضرت علی(ع) به سمت کربلای معلی راهی شوند.


زائران پیاده‌روی اربعین امسال، نائب‌الزیاره تمام عاشقانی هستند که سلام‌هایشان از دور ولی محبتشان نزدیک است. برای کم کردن دلتنگی این ارادتمندان اهل بیت(ع)، شبکه اینترنتی حبیب درخواست زیارت نیابتی را دریافت می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند درخواست زیارت نیابتی خود را به نشانی www.tvzaer.ir ارسال کنند. برای ارسال محتوای اربعینی و به اشتراک گذاشتن محتواهای تولیدی خودتان در قالب‌های مختلف نیز می‌توانید آثار خود را به نشانی www.habibtv.ir ارسال کنید. انتشار محتوا در فضای مجازی با هشتگ‌های: #زیارت_نیابتی و #به_تو_از_دور_سلام نیز راهی است برای نشان دادن خیل علاقه‌مندان به زیارت اربعین و ترویج فرهنگ عظیم عاشورا در فضای مجازی.

یادآور می‌شود، برگزیده محتواهای ارسالی و منتشر شده در فضای مجازی از شبکه اینترنتی حبیب پخش می‌شود و علاقه‌مندان برای مشاهده مراسم پیاده‌روی اربعین می‌توانند به این شبکه اینترنتی به نشانی telewebion.com/live/habib مراجعه کنند.

منبع: موج

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • سیاوش سلطان
    0

    نائب الزیاره ای که با هواپیما برود و پیاده برگردد و هزینه چند ماه معاش یک خانواده را برای زیارت مولا و آقای هر دو عالم که هر چه داشت برای حق و عدالت حتی جان شیرخواره و اهل بیتش را در اسارت دید و تصمیم به ایستادگی کرد با حبیب و عجیب و غریب مهیا نمی شود ، ما دل در گرو عشق داریم به پشت بام می رویم و یا بیابان و از راه دور به آقای حق و عدالت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و سردار با وفا و رشیدش آقای دو عالم حضرت عباس سلام الله علیه و یاران با وفایش سلام می کنیم ، شما به زیارت خویش بپردازید و ما به زیارت خود ، نائب نمی خواهیم .... توی فاز ترکیه و دارم دارم نروید که رسواتر می شوید ، این سیاست قشر محروم جامعه را از ارزش ها تهی می کند ، همه چی برا پولدارهای بی درد ... ، بهشت را بخرید ، جهنم سهم ما ، خدای ما مهربان است به جهنم اش رضا داریم تا بهشت خریدنی اش ، ارزش های دین را تهی کردید ، لعنت خدا بر نا اهلان

  • سیاوش سلطان
    0

    برای هر کاری دکان باز کردید ، موسیه مالی اعتباری درست کردید ربا را ترویج کردید ، حالا روی به سایت اینترنتی برای کسب درآمد دکان باز کردید خجالت نمی کشید ، مفاتیح را هر مسلمانی خوانده باشد ، زیارت فقراء محبت مولا ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یارانش از راه دور در آنجا است و آدم زنده محتاج وکیل و وصی و نائب نیست ، خوش باشید و کاسبی کنید و دل عاشقان تهی دست را آتش نزنید ، خجالت بکشید ، دین و ایمان به حد وسع است بینوا در نینوا چه می کنی ؟!!! عمرها در پی مقصود به جان گردیدیم --- دوست در خانه و ما گرد جهان گردیدیم --- خود سراپرده قدرش ز مکان بیرون بود --- آن که ما در طلبش جمله مکان گردیدیم --- همچو بلبل همه شب نعره زنان تا خورشید --- روی بنمود چو خفاش نهان گردیدیم --- سعدیا لشکر خوبان به شکار دل ما --- گو میایید که ما صید فلان گردیدیم

  • کاظم
    0

    التماس دعا . کار بسیار خوبیه

  • اصغر
    0

    اين كار يك كار دلي است كسي را مجبور نكرده اند /. هركس به اندازه وسعش و همتش به مولا عرض ارادت ميكند يكي پاي پياده يكي با هواپيما و يكي سلام از راه دور . اجر همه پيش مولا محفوظ است انشالله .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها