۹ بازمانده از لشکری که تحویل گرفته شد/ یحیی و عبور از زلزله چند ریشتری!

از ۲۲ دی ۱۳۹۸ تا حالا، بازیکنان پرتعدادی از تیم یحیی گل‌محمدی جدا شده‌اند.

۹ بازمانده از لشکری که تحویل گرفته شد/ یحیی و عبور از زلزله چند ریشتری!

اگرچه در جدایی چند نفر از فهرست پرسپولیس، رد پای سرمربی تیم دیده می‌شود اما بازیکنان نسبتا زیادی هم هستند که بدون موافقت یحیی راهی تیم دیگری شدند تا پرسپولیس برای ورود به قرن جدید، شکل تازه‌ای را به خود بگیرد.

گل‌محمدی در بدو ورود، حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده را به در خروجی باشگاه هدایت کرد و در نخستین روزهای شروع لیگ پس از کرونا، این علیرضا بیرانوند بود که باتوجه به تعهدش به باشگاه آنتورپ، راهی بلژیک شد تا پرسپولیس فصل را با بوژیدار رادوشویچ ادامه دهد.

پس از پایان فصل و در شرایطی که سرخپوشان خود را آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌کردند، مهدی ترابی و علی علیپور نیز عطای حضور در پرسپولیس را به لقایش بخشیدند و به جدیدترین لژیونرهای فوتبال ایران تبدیل شدند. اما این پایان کار نبود و شجاع نیز پس از نیمه نهایی آسیا الریان را به عنوان مقصد مورد نظرش انتخاب کرد.

محمد انصاری، محمد نادری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، بشار رسن، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، سعید حسین پور، امیر روستایی، انتونی استوکس و کریستین اوساگوآنا دیگر بازیکنانی هستند که از تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی در لیگ نوزدهم جدا شدند و به تیمهای دیگری رفتند.

البته پرسپولیس موفق شد بازیکنان جانشین را در زمان لازم به خدمت بگیرد اما نکته مهم این است که یحیی حالا تیمی بسیار متفاوت نسبت به یک سال و نیم پیش در اختیار دارد. بازیکنانی که نسل جدید سرخپوشان پایتخت را تشکیل داده‌اند و همه منتظرند تا ببینند آیا می‌توانند نتایج درخشان گذشته را تکرار کنند یا خیر؟

از آن تیم بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری، سیامک نعمتی و مهدی عبدی در تیم حضور دارند که با اضافه کردن نام مهدی ترابی، تعداد این فهرست بازماندگان به ۹ نفر می‌رسد.

منبع: ورزش 3

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها