مدیرعامل جدید استقلال مشخص شد


2 مهر 1400 - 19:43
614e147d075a2_2021-09-24_21-40
با توجه به استعفای احمد مددی از مدیریت باشگاه استقلال قرار است آجرلو از این پس سکان مدیریت این باشگاه را عهده دار شود.

 پس از شکست تیم فوتبال استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله ۱/۸ نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، مدیریت این باشگاه دچار تغییر و تحول شد.

گفتنی است؛ با توجه به استعفای احمد مددی از مدیریت باشگاه استقلال قرار است آجرلو از این پس سکان مدیریت این باشگاه را عهده دار شود.

با توجه به استعفای احمد مددی از مدیریت باشگاه استقلال قرار است آجرلو از این پس سکان مدیریت این باشگاه را عهده دار شود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

614e147d075a2_2021-09-24_21-40
2 مهر 1400 - 19:43

 پس از شکست تیم فوتبال استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله ۱/۸ نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، مدیریت این باشگاه دچار تغییر و تحول شد.

گفتنی است؛ با توجه به استعفای احمد مددی از مدیریت باشگاه استقلال قرار است آجرلو از این پس سکان مدیریت این باشگاه را عهده دار شود.

منبع: ایسکا نیوز

38

نظرات 11
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
پرسپولیسی 0 0 پاسخ 1400/7/3 -10:07

دوستان استقلالی تا امروز به خدا باور نمیکردم که کلا حکومت کمر به نابودی تیمتون بسته ولی الان فهمیدم اخه داداشهای گلم اینقدر تاج تاج نکنید میدونید که اینها با تاج و تخت مخالف هستند این امدیر عامل جدید باشگاه نابود کن و دست به بخورش خوبه خدا به فریادتون برسه بخدا ما پرسپولیسی ها اینقدر هم نامرد نیستیم که نابودی کامل تیم شما رو بخوایم همینکه چندتا گل میزنیم و کل کلی راه میندازیم خوبه خواهشا همتون نامه بنویسید تعهد بدین که نمیگین تاج شاید فرجی شه این یارو هرجا رفته دو سه ماهه تیم و باشگاه مورد نظر رو نابود کرده

سامان 2 0 پاسخ 1400/7/3 -08:55

بیشتر به زباله گردها میخوره تا مدیر

سردار الاغ 1 0 پاسخ 1400/7/3 -08:45

سردار آجرلو، سردار،سردار،سردار،سردار،..... ، رییس،رییس، رییس، رییس، بعد میگن چرا تو مملکت اختلاس و دروغ و دغل و کلاهبرداری و پولشویی و تورم و حقوق های نجومی و.... داریم

ناشناس 4 0 پاسخ 1400/7/3 -06:42

بهتر از این شخص مدیر خوب و با سواد پیدا نشد که بتواند این باشگاه را مدیریت کند در ضمن مدیران قبلی که این همه بدهی مالی و بدهکاری به وجود اوردند نباید محاکمه شوند و به مردم پاسخگو باشند این میزان هنگفت ضرر و زیان که به بیت المال شده کی پاسخگو هست دولت اسلامی یا مجلس انقلابی و مکتبی یا شهردار

رضا 4 0 پاسخ 1400/7/3 -00:01

در حکومت نظامی باید هم تمام عوامل ان نظامی باشند

سید 5 1 پاسخ 1400/7/2 -22:16

یک لنگی رفت یک لنگی دیگر آمد.

نسل سوخته 5 0 پاسخ 1400/7/2 -22:15

سپاهی ها چیزی مونده نخوان

حسرت قهرمانی آسیا = لنگ بی هویت 6 1 پاسخ 1400/7/2 -22:06

با این انتخاب فقط لنگی ها خوشحال شدن. چون باز مثل چند سال با لجن بازی به چیزی که میخوان میرسن.

یلدا 6 1 پاسخ 1400/7/2 -21:48

گل بود به سبزه آراسته شد.خخخخ