نماینده‌ای که لایحه را لاحیه و طرح را طحر می‌گوید!/ ویدئو


2 مهر 1400 - 12:14
614d8db136494_2021-09-24_12-04
ویدئویی از گاف‌های ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ گرمی و دشت مغان در گفتگو با بخش خبری صداوسیما در فضای مجازی منتشر شده است.

ویدئویی از گاف‌های ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ گرمی و دشت مغان در گفتگو با بخش خبری صداوسیما در فضای مجازی منتشر شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

2 مهر 1400 - 12:14

منبع: برترینها

66

نظرات 89
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
صدر 0 0 پاسخ 1400/7/19 -16:20

ایشان اصلا دکتر ندارد چرا باور کرده اید، فوق لیسانس هم نوشته از وزارت کشور است مگر وزارت کشور مدرک تحصیلی می دهد؟!

غیر قابل نشر 1 0 پاسخ 1400/7/3 -11:11

متاسفانه اشکال از مدرک ایشون نیست اشکال از اون دانشگاههاییست که به اینا دکترا میده. وگرنه از این دکترها کم نداریم .

مهرداد سربندی 1 0 پاسخ 1400/7/3 -10:05

اینجور مسائل در بین نمایندگان مجلس یازدهم چیز عجیبی نیست. مجلسی که نماینده اش با ده پانزده هزار رای نهایتش بیست تا بیست و پنج هزار رای واد مجلس می شه یعنی همین دیگه. جالب اینه که همین آقا ولی دو تا دکترا داره . حال شما حساب کن حرف زدن اونایی که سواد درست درمونی ندارند چجوریه؟

hamed 1 0 پاسخ 1400/7/2 -23:20

۹۰ درصد مجلس امروزی همینطوریند .از ده درصدیها بیشتر ازاین نمیشه انتظار داشت .خودتو ناراحت نکن .

شهروند۱ 1 0 پاسخ 1400/7/2 -23:06

با اینا میخوان مملکتو با تحریم اداره کنند ،! واقعا خنده داره رییس جمهور که گفته من تعجب میکنم بعضی ها همه چیزو به تحریم ربط دادن ، آقای رییسی شما هم داره فقط حرف میزنی و مردم را سر کار گذاشتی ، از موقعی که تشریف آوردی دالار ۳ هزار تومن افزایش یافته من‌چند قبل رنگا رنگ خرید ۸۰۰ تومن امروز رفتم بخرم شده ۱۰۰۰ تومن ماست کیلویی چند روز قبل ۸۰۰۰ هزار تومن بود امروز خریدم ۱۱ هزار تومن پنج شنبه یک شانه تخم مرغ از فروشگاه کورش قیمت کردم‌ ( اتیکت قیمت نداشت ) متصدی فروش گفت ۳۵ رفتم صندق حساب کنم صندق دار گفت همین الان قیمتش شده ۴۵ تومن پس نتیجه میگیریم آقای رییسی از هیچی خبر نداره و فقط حرف مفت میزنه حرف مفت حرف مفت حرف مفت

بینام 1400/7/2 -23:51

آقا یا خانم شهر وندا.فکرم کنم کار تو همان دلال کالا هستی که اینقدر خوب افزایش قیمت ها را گفتی .اینها چیزی نیست چرا سیمان را نگفتی که کاهش قیمت داره وچیزهای دیگر .فکر کنم تو کسی هستی که رئیسی میخواهد ماست خور امسال تو را بگیرد واز این ناراحتی .آخه وجدان هم خوب چیزی این بابا یکماه است که سکان مملکت را در دست گرفته اینقدر از او توقع دارید .ولی اونی که هشت سال گند زده توی ای مملکت اینطوری از او انتقاد نکردید .چقدر امسال تو بی انصاف هستید.

هموطن 1 0 پاسخ 1400/7/2 -22:41

این نماینده چقدر سواد دارد شورای نگهبان کجاست

علی قطاری 1 0 پاسخ 1400/7/2 -21:36

این خوبه.من یکی رو می شناسم به تورم ميگه توهم،،،،، با این خبرها هست که بیشتر مشکلات ریشه یابی ميشه. مثلا اگر می گفت طرح، اون طرح الان پیشرفت قابل توجه ای داشت. ميگم چرا جلوي تورم گرفته نشده.فکر می کردند توهمه!!!!!

م 0 0 پاسخ 1400/7/2 -20:36

بعضی وقتها، ی می نویسند و ح تلفظ می کنند و برعکس مثل لاحیه، بعضی وقتها ر می نویسند و ح تلفظ می کنند و بر عکس، مثل طحر، بعضی وقتها ل می‌نویسند و ی تلفظ می کنند مثل خالدون. بطور کلی نباید به این چیزها ایراد گرفت، باید به فحوای کلام و گوینده کلام توجه کرد، اگر قابل استفاده است، ازش استفاده کرد، و اگر هم نیست، باید اجازه داد طرف مقابل، سر آدم کلاه بذاره.

ازاد 0 0 پاسخ 1400/7/2 -20:33

کاربر محترم بنده آذری هستم ولی این کشور آذربایجان را بد ترین دشمن خاک ایران می دانم ما از آذربایجان حمایت کردیم آنها رانندگان ما را زندانی کردند واز ایرانیها عوارض می گیرند دوست دشمن ما می شود دشمن

رضا 3 0 پاسخ 1400/7/2 -20:23

لحجه اش اینجوریه. زود قزاوت نکنید. محم سوادشه. خانوم از اون ساندیسا یدونه بده، گلوئی تازه کنم بقیه شو بنویسم.

بینام 1400/7/2 -23:55

رضا جون تو برو املا خود را قوی کن .محم غلط است مهم درست است .مجید جان.

1400/7/3 -07:31

بینام جان، واقعاً نفهمیدی رضا عمدی نوشته؟ لحجه و قزاوت و محم رو.

ایرانی 0 9 پاسخ 1400/7/2 -19:54

این نماینده آذری زبان است لزومی هم ندارد که حتما باید فارسی را عین خودش تلفظ کند همه حضرت سلیمان نیستند که همه زبانهای حیوانات را تمام کمال حفظ باشند

ناشناس 5 0 پاسخ 1400/7/2 -19:14

اینامیخوان قانون وضع کنندبدبخت مردمی که یارو نماینده انهاست

ایرانی 1400/7/2 -20:08

درسته نماینده یک حوزه انتخابیه است اما برای همه مردم قانون وضع می‌کنند ...

رحیم اب منگل 2 3 پاسخ 1400/7/2 -17:58

دکتر عباس عراقچی هم لوزان را لویزان می گفت وقتی کنارش گذاشتن یک هفته عزا گرفتید

آیت مومن 2 5 پاسخ 1400/7/2 -17:52

اشتباه لفظی را نباید به پای باسوادی و ناکارآمدی نوشت ایشان انسان بزرگوار و با سوادی است و برای حقوق کارگران خیلی تلاش می کنند

التل 4 1 پاسخ 1400/7/2 -17:46

دموکراسی گوسفندی نتیجه ای بهتر داره مگه

سید 3 6 پاسخ 1400/7/2 -17:41

این بنده خدا بخاطر لهجه اینطوری صحبت میکنه مشکلی هم برای ما پیش نیاورده اما اونی که زبون کل دنیا رو بلد بود و مملکت رو ویران کرد و مارو به روز سیاه کشوند چی کی قراره عیب سواد و دانش پرزیدنت سابق رو بگیره

ایرانی آباد و آزاد 6 2 پاسخ 1400/7/2 -17:22

شما فکر می کنید امثال رئیسی و قالیباف که عنوان دکتر بهشون بستن سواد و حرف زدن شان بهتر از اینه ؟؟؟!!

بینام 1400/7/3 -00:02

شک داری.ایران آباد و آزاد.این بابا لایحه را لاحه یا هر چیز دیگر گفته اصل درست بودن .وسالم بودن است .اونهایی که سواد آن چنانی دارند وسواد انگلیسی دارند وبا کلمات خارجی آنچنان که خودشان دوست دارند ترجمه میکنند و مملکت را دو دستی به خارجی ها میدهند خوب است

ی فارس 2 4 پاسخ 1400/7/2 -17:03

این بنده خدا احتمالا به خاطر لهجه نتوانسته خوب تلفظ کنه نه بیسوادی نامردی نکنید

تیرشیش 2 1 پاسخ 1400/7/2 -16:53

مجلس انغلابی کلاس اکابر بزاره تا باسواد شون

عظما چپل چلاق 5 0 پاسخ 1400/7/2 -16:07

کاریش نداشته باشین از خودمه

ش 4 0 پاسخ 1400/7/2 -16:05

بهتره مسولین محترم زمانی رو در شبانه روز به مطالعه اختصاص دهند،داشتن اینطور گاف هایی مربوط به لهجه نیست.

منطق 4 0 پاسخ 1400/7/2 -16:01

یارو گفت مجلس عصاره ملت است، ملت که بو نمیده، پس چرا عصاره این همه بوی گند میده؟ پس معلومه که مجلس عصاره ملت نیست بلکه فضولات ملت است

کاربر ناشناس 1400/7/2 -19:42

خودتم بوگندویی

فلسفه و منطق 1400/7/2 -22:42

در مورد تمام سیاست مدار های کشور های جهان وتمام مفت خور ها در تمامی کشورهای جهان صدق میکند

مهدی 1 5 پاسخ 1400/7/2 -15:57

هر قومی یه لحجه گویش خواص خود را دارد. این چه اخباری است

عظما چپل چلاق 1400/7/2 -17:07

طرف تو صحبت بومیه اش مونده تو میگی لحجه!و گویشششش

بهروز ترکه 1400/7/2 -17:37

عظما: من تهران بدنیا اومدم ولی خب لهجه ترکی دارم.این ننگه.

محسن 1 2 پاسخ 1400/7/2 -15:55

حالا اگه یه خارجی گفته بود هیچی نبود خب این بنده خدا هم ترکه زبونش نچرخیده خدایی به یه جیزایی گیربدید که ارزش داشته باشه

ناشناس 4 15 پاسخ 1400/7/2 -15:51

خاک بر سر اخلاق که زیر پا رفته !!! خا‌ک بر رسانه ای که اخباری بهتر از این نمی تواند درج کند یک اشکال کوچک را نشانه بیسوادی می دانیم با سوا د شماهایی هستید که بی ادبی را از سر گذراندید

... 1400/7/2 -16:08

زدن هواپیمای مسافربری اکراین هم اشکال کوچک بود بعد با دروغ نقص فنی را مطرح کردن اشتباه کوچک بود ۶۰۰میلیون غرامت به شرکت سازنوه هواپیمایی که بی جهت تهمت نقص فنی زده شده بود هم اشتباه کوچک بود و... شما درست می فرمایید!!!!

کاربر ناشناس 1400/7/2 -19:41

کاربرنقطه،چه ربطی داره

رضا 4 9 پاسخ 1400/7/2 -15:48

گاف نبوده، لهجه است. خبر فوری هم به دار و دسته تجزیه طالبان پیوسته؟ هدف شما از انتشار و خبرسازی اینچنینی چیست؟

داروغه ناتینگهام 1400/7/2 -16:11

هرکس در این مملکت مسئولیت می پذیرد باید بتواند به زبان رسمی کشور سخن بگوید

هیولای نگهبان 12 1 پاسخ 1400/7/2 -15:45

امکان ندارد کسی از فیلتر شورای نگهبان رد شود و انسان باشد

رمضان 4 3 پاسخ 1400/7/2 -15:42

آقای علیرضا که گفتی محسن رضایی زبان بلد نیست اینجا چه ربطی به محسن رضایی داره کسی که یک پست اجرایی از اول انقلاب تا حالا نداشته حتی اینجا که هم گذاشتن یک نوع دکور درباره اونا بگو که خوردن بردن نه این اقا که حتی رای هم بهش ندادن نمیدونم اگر این اشتباه را محسن رضایی میکرد چی میگفتی اگر محسن رضایی یک وزیر یا رئیس جمهور بود الان چی میگفتی

محمد 4 7 پاسخ 1400/7/2 -15:40

وقتی به قومیتها اجازه ندن با زبان خودشان صحبت کنند همین میشه .همین فارس زبانان با مدرک وسواد بیان ترکی حرف بزنن ببینیم چطو حرف میزنن

التماس تفکر 1400/7/3 -01:58

برادر طرح و لایحه واژگان عربین . اشکال در تلفظ و لهجه نیست . اشکال در جابجایی حروف عزیز من ، ما دوستان ترک زیادی داشتیم که درست با لهجه کلمات رو ادا میکردن ولی ادا کردن کلمات براشون هیچ مشکلی نداشت. در ضمن فارسی زبان رسمی کشور و کسانی که در مقام رسمی و حکومتی مستقر میشن باید به قواعد و اصول و دستور زبان فارسی آگاهی داشته باشند‌. جریان رو به سمت قومیت ها سوق ندید لطفاً .

انصافی 9 0 پاسخ 1400/7/2 -15:31

با رفتن خدا بیامرز علم وسواد معرفت ودانش جای خودش را به بی سوادی ورزالت ودزدی وریا داد زمانی عباسعلی خلعتبری یک ایرانی رییس سازمان انرژی اتمی دنیا بود افسوس که به جای گل نشیند عقرب کور

خدا 9 0 پاسخ 1400/7/2 -15:24

مشت نمونه خروار است

محمد 7 5 پاسخ 1400/7/2 -15:18

چه اشکال داره بنده خدا شاید زبانش نچرخیده کسی که چنین کامنتی را میگذارد همه کاراش گل وبلبله که با آبروی دیگران بازی میکنه...نکنید گرفتار خواهید شد وروزگار بدجوری تو کاستون میگذاره

عادل 13 1 پاسخ 1400/7/2 -15:08

لطعا سخت نکیرید رییس جمهور ۶ کلاس مجلس اش هم اینه دیگه

ا 6 14 پاسخ 1400/7/2 -14:55

درود‌برشرف‌ترکزبانان‌.زبان‌ایشان‌خوب‌نچرخید‌.

دکتر سید 19 0 پاسخ 1400/7/2 -14:39

همه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی، دکتر سید و آیت الله العظمی و استاد و خلبان و ......هستند .

پشمین 11 1 پاسخ 1400/7/2 -14:36

صوات محوم نیسط عخلاخ محومه طفاههوم حم

هلن 17 1 پاسخ 1400/7/2 -14:21

جالبه که ایشون دو تا مدرک دکتری داره

Ss 1400/7/2 -15:57

احتمالا از همون دکترای محسن رضایی به اینم دادن خخخ

ایرانی 6 2 پاسخ 1400/7/2 -14:21

پس به خاطر این گند ،گند دیگری زده و در خدمت ارامنه خونخوار اقدام به تهدید دولت جمهوری آذربایجان زنده و برای کشور دشمن تراشی و ایجاد هزینه کرده است.

علیرضا 15 0 پاسخ 1400/7/2 -14:18

جالبتر اینکه حداقل مدرک تحصیلی برای کاندیداهای نمایندگی مجلس داشتن کارشناسی ارشد هست یعنی این علما کارشناسی ارشد دارن یا دروس حوزوی مطالعه فرمودن جدا از لهجه ( که قطعا موجب احترام هست ) متاسفانه بالای 80درصد نمایندگان مجلس ما از دورافتاده ترین دانشگاههای مملکت و بعضا معروف مملکت مدرک ارشد یا دکترا دارن ولی متاسفانه هیچکدوم حتی سواد نوشتن یک مقاله رو ندارن یکی از آزمونهای دکترا زبان انگلیسی هست میخوام بدونم محسن رضایی که دکترای اقتصاد داره چند کلمه زبان انگلیسی بلده یا خیلی از همین نماینده های مجلس باید قطعا پایان نامه داشته باشن یا حداقل چندتا مقاله علمی کدومشون سواد نوشتن مقاله و پایان نامه و رساله دکترا دارن متاسفم برای مردمی که عنان زندگی رو دست این نماینده ها دادن و جالبتر اینکه ازشون دفاع هم میکنن مسئولین ارشد نظام وقتی سواد درست ندارن قطعا ادمای باسواد نمیارن سرکار که دم خروسشون بزنه بیرون باید یکی لنگه خودشون مجلس و رئیس جمهور و شورای نگهبان و وووو باشه

حبیب 1400/7/2 -15:08

تقرییآ همه انها با سهمیه وارد دانشگاه شده اند و بدون شرکت در کلاس و حتی جلسه دفاع با یک پایان نامه که از جلو دانشگاه تهران خریداری کرده اند باصطلاح دکتر شده اند وقتی مثلآ استاد ی مانند جلیلی که دکتری خود را نزد علم الهدا آموخته ، چه انتظاری از انها میتوان داشت .

داروغه ناتینگهام 15 1 پاسخ 1400/7/2 -14:15

مشت از نمونه خروار جان برکفان ولایت بی سواد

لیلا 1400/7/2 -15:53

فکر می کنی خودت خیلی باسوادی ؟؟؟ بی فرهنگ

رضا.. 17 2 پاسخ 1400/7/2 -13:56

این که چیز عادیه. خیلی بالاتر از نماینده مجلس تو این مملکت داریم که از روی نوشته هم غلط میخوانند. بی سوادی مسئولین باعث ویرانی اقتصاد و هزاران معضل برای ملت شده.با تغییر دولت ها و مدیران ارشد بدتر هم می‌شود.

بهروز ترکه 8 18 پاسخ 1400/7/2 -13:48

شاید نماینده ترک زبان باشه.مسخره کردن نداره.میخوان سوژه اش کنند( اینکه بلا سرمون میاد)

علی 8 16 پاسخ 1400/7/2 -13:48

شاید گویش محلی اش مانع ازبیان خوب کلمات باشه!!!!

ناشناس 1400/7/2 -15:54

این جماعت این چیز ها را نمی فهمند فقط فحش وناسزا وتهمت را می فهمند

B 14 3 پاسخ 1400/7/2 -13:47

وای به حال أین مملکت اکثریت بیسواد هستند بنازم?

ستاره 19 3 پاسخ 1400/7/2 -13:39

بابا اصول گرا باشه فقط،، بی سوادی و بی خیال،،، ملاک اصول گرا بودنه

کاربر ناشناس 11 0 پاسخ 1400/7/2 -13:35

این نماینده کجا بود؟

هه هه 14 2 پاسخ 1400/7/2 -13:34

تازه این با سوادشونه

شاشو 25 1 پاسخ 1400/7/2 -13:33

پیشرفته ترین حکومت جهان، جمهوری اسلامی ایران ترررررررر

ناشناس 1400/7/2 -15:55

تررررر به اسم خودت بیشتر میاد

کاربر ناشناس 1400/7/2 -19:32

تردهنت بی ادب

کاربر ناشناس 1400/7/2 -19:33

ازاسمت معلومه خانوادت کیه که اینطورتربیتت کردن

سید علی گدا زاده 22 2 پاسخ 1400/7/2 -13:32

جمهوری آخوندی یعنی همین دیگه، انتظار داشتین تو این حکومت امثال پروفسور سمیعی و پروفسور حسابی راهی مجلس بشن؟وقتی ارباب کودن و ابله باشه، زیر دستاش هم همه گاگول هستن

Ss 1400/7/2 -16:03

زدی وسط خال، دمت گرم

کاربر ناشناس 1400/7/2 -19:30

ارباب یعنی کی

بهار 17 3 پاسخ 1400/7/2 -13:30

مجلس حداقلی تضمین ثبات نظام مقدس عنقلاب اسلامی

دن کیشوت 13 1 پاسخ 1400/7/2 -13:29

دیگر چقدر نشانه؟ چه کمند عبرت گیرندگان!!

وحید 13 1 پاسخ 1400/7/2 -13:28

نماهنده ی کدام شرهستانه .سفوادش برای این کار خوهبه...

ایرانی الصل 6 17 پاسخ 1400/7/2 -13:28

خیلی بده افراد را اینجور مسخره کنید .خداوند و مومنان روی زمین مسخره کنندگان را دوست ندارد.شاید لهجه اش طری هست که در تلفظ ح مشکل دارد و نباید مسخره کرد.

حامد 18 2 پاسخ 1400/7/2 -13:26

دست پخت شورای نگهبان دیگه ملت که حدود ۲۵ درصد رای دادند خدا وکیلی افسار قافله مردم را به دم خر بستند متاسفم

علی 1400/7/2 -13:50

بی ادب , بااون ادبیاتت!!

عباس بوعذار 1400/7/2 -14:17

مطمئنی دم خر؟؟؟ یه خورده فکر کن شاید چیزای بهتری به ذهن برسه

حسن 20 3 پاسخ 1400/7/2 -13:23

ایشون رئیس کمیسیون هم هستند. چه مجلسی داریم خداوکیلی

حسن 1400/7/2 -13:37

مجلس دو رویان بی سوادان و مجیزگویان بهتر از این نمیشه

هموطن 17 2 پاسخ 1400/7/2 -13:21

الله اکبر از این سواد؟؟؟مدرکش چیه این بنده خدا

Ss 1400/7/2 -16:06

مدرک حوزوی داره خخخ،در محضر آیت الله علم الهدی تلمذ کرده اند خخخ

ناشناس 20 1 پاسخ 1400/7/2 -13:18

خداراشکربیسوادهای مجلس یکی یکی مشخص میشه.الحمدلله همه یک جورهستند؟!!!

همشهری 11 2 پاسخ 1400/7/2 -13:12

شورای نگهبان نسبت به مدرک نامبرده استعلام نماید

ایمان 1400/7/2 -13:23

یه نفر باید مدارک اعضای شورای نگهبانو بررسی کنه.

ایمان 20 3 پاسخ 1400/7/2 -13:10

عاقبت انتخابات حد اقلی و عدم مشارکت نخبگان جامعه در تعیین سرنوشت شان،این می شود که افراد بی سواد در راس امور قرار می گیرند .خودمان که به فنا رفتیم ولی به فکر آبروی ایران باشید .این کشور زمانی متمدن ترین امپراطوری جهان بوده است .

واحدی 19 3 پاسخ 1400/7/2 -12:56

ولاحیه وار با طحر های انقلابی کشور را باد خواهیم کرد وابهای خلیج فارس ودریاعمان وبحر خزر را به نرکز کشور می اوریم وشیرین می کنیم وکشور را اباد می کنیم البته اگر به سرنوشت کوزه روغن ملا نصرالدین دچار نشویم .

ل 1400/7/2 -20:28

لاحیه و طحر (گوش شیطون کر، لایحه و طرح) آقای رفسنجانی بود که در خطبه های نمازجمعه در ماه مبارک رمضان با لبان تشنه نمازگزاران میگفت، ما آب دریای خزر را به خلیج فارس وصل میکنیم و کویر ایران پرآب میشود، و اقتصاد شکوفا می‌شود. به این میگن سردار سازندگی، سیاستمدار قرن، ستون انقلاب، و ... حالا بعد از سی سال از آن تاریخ گذشته، و اقتصادمان شکوفا شده، و همه چیز رو به راه است. این است طریقه کشورداری امثال رفسنجانی و ....

ر 1400/7/2 -23:17

خدا به مردم ایران رحم کرد که رفسنجانی رفت، و گرنه الان آب اقیانوس هند از طریق دریای عمان ، کشور را فرا گرفته بود و از جنوب تا شمال ایران، مردم زیر آب بودند. و یا اینکه دریای خزر خشک شده بود و شمال کشور به ویرانه ای تبدیل شده بود. خدا را هزاران بار شکر که لاحیه ها و طحرهای رفسنجانی ، عملیاتی نشد.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks