سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا:

ارائه خدمات در مراکز تجمعی منوط به داشتن کارت واکسیناسیون می‌شود

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: حدود دو سه هفته فرصت داده‌ایم تا مردم واکسن تزریق کنند و بعد از این مهلت همه خدمات در اماکن تجمعی و برای استفاده از بلیط هواپیما، قطار و... بر اساس ارائه کارت واکسن انجام می‌شود.

ارائه خدمات در مراکز تجمعی منوط به داشتن کارت واکسیناسیون می‌شود

دکتر علیرضا رئیسی گفت: با افزایش تزریق واکسن‌ها می‌توانیم بسیاری از مشاغل که تعطیل بودند را بازگشایی کنیم. الان نزدیک ۲ سال است که رستوران‌ها، تالارها، باشگاه‌های ورزشی و... به خاطر کرونا در شهرهای قرمز تعطیل بودند. اکنون اگر افراد دو دُز واکسن تزریق کنند به شرط رعایت پروتکل‌ها می‌توانیم این اماکن را هم بازگشایی کنیم.

بنابر اعلام کانال تلگرامی وبدا، وی افزود: با توجه به اینکه به تازگی توزیع واکسن گسترش یافته است فعلا حدود دو تا سه هفته فرصت داده‌ایم تا مردم واکسن تزریق کنند و بعد از این مهلت همه خدمات در اماکن تجمعی و برای استفاده از بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و... بر اساس ارائه کارت واکسن ارائه می‌شود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • میرزا
    0

    ده، زر مفت نزن بعد از تزریق دوز دوم سینوفارم ۱۱ روزه گذشته دارم داقون میشم .یک دم خوبم یک دم حالم بد میشه

  • ناشناس
    0

    واکسیناسیون هیچ ربط و ارتباطی به ابتلا و آلودگی افراد به ویروس کرونا ندارد. چرا مردم را گمراه می کنید. مشکل وزرات بهداشت و مدیران آن اینست که هر غلطی اروپائیان می کنند اینها هم باید از آنها تقلید کنند. علت مرگ و تلفات انسانی ده ها هزار از مردم ایران به دلیل این سوء مدیریتی های ساختاری و افراط و تفریط های بیجا است و تنها خلاصه در وزرات بهداشت نیست و درد بزرگ جامعه ایران و ابر چالش های آنست.

  • ب ز
    0

    این دولت انقلابی این بود که حرف زور باشه .پوتین می گه اجباری به واکسن زدن نیست .دولت اسلامی اجباری است و جالبه رای دیوان عدالت اداری به شماره ۱۱۷۹ می گوید ممنوع الخدمات کردن قانونی نیست اون وقت چرا مردم ممنوع الخدمات شوند .

  • سنکام
    0

    دوسال دارید داروهایی که whc میگه کارایی ندارند به مردم بیچاره تزریق می کنید جواب این ها با کی هست ؟

  • م
    0

    ما نخواهیم واکسن بزنیم به شما ربطی داره !!! خود چین ویروس تولید کرده رفتید واسه خودتون چ دارویی برداشتید اوردید همینجوری زندگی همه رو به لجن کشیدید واکسن زوری هم مگه داریم

  • دروغگو
    0

    توغاط کردی که دوساله رستوران ها وتالارهاوباشگاههاو..... تعطیلن دماغت نیافته پینوکیو

  • طه
    0

    مگه ثابت شده که واکسن بزنی دفع کرونا،ونزنی جذب کرونامی شه!؟ که دنبال قانون ممانعت همگیروهمجاوهمه چیزواکسن نزدگان هستید؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

  • بایرام
    0

    من که دوز اول سینوفارم زدم، طرف چپش بادبادک شده...خخخ این چه واکسنی آخه؟

  • اذین
    0

    احتمالا اقای ریسی ایران زندگی نمیکردن این دوسال.کدوم رستوران وباشگاهو...دوسال تعطیل بود

  • ممد
    0

    کسی که کرونا نگرفته برای چی باید واکسن بزنیم می خواید افراد سالم را با زدن واکسن بیمارش کنید هر کی نزنه بهتره

  • هموطن
    0

    باید چنین کرد چرا عده ای فریب تبلیغات بیگانگان می شوند کارت واکسن باید مانند کارت ملی اجباری کنند

  • دختر برفی
    0

    با سلام مگه واکسن زدن زوری هیچ وقت نباید حق انتخاب داشته باشیم خودتون بهترین واکسن هارو زدین من نمی‌زنم مگه اجباریه حتما یه چیزی هست که مردم وادار به واکسن زدن میکنین

  • رستک
    0

    شما غلط میکنید که همچین قانون من در آوردی برای خودتون وضع میکنید دلیل افزایش آمار فوتی ها نصفش به خاطر این واکسیناسیونه

  • ملانصرالدین
    0

    عجب آدمی هستی جهالت تا کی یعنی می خوای بگی از لول عمرت واکسن نزدی که حالا با یه واکسن ممکنه چیزیت بشه یادت باشه دفع خطر احتمالی عقلا واجبه فکر کنم باید یه واکسن برا جهل تولید کنند و تو این دوره به بعضیا بزنند شاید دست از لجاجت بردارند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها