سخنگوی وزارت بهداشت روحانی بازداشت شد؟


31 شهریور 1400 - 14:02
614b06413bd75_2021-09-22_14-02
یک منبع خبری نوشت کیانوش جهانپور در حال خروج از مرز ارمنستان بازداشت شده و نامبرده به اتهام جاسوسی و مافیای دارو در دولت حسن روحانی بازداشت شده است.

پاسخ توئیتری جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو به خبر دستگیری اش: هنوز گرم هستم خبر ندارم!

یک منبع خبری نوشت کیانوش جهانپور در حال خروج از مرز ارمنستان بازداشت شده و نامبرده به اتهام جاسوسی و مافیای دارو در دولت حسن روحانی بازداشت شده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

614b06413bd75_2021-09-22_14-02
31 شهریور 1400 - 14:02

پاسخ توئیتری جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو به خبر دستگیری اش: هنوز گرم هستم خبر ندارم!

منبع: خبر فوری

70

نظرات 38
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
Yavar 1 0 پاسخ 1400/7/1 -09:33

اشتباه اثر کامنت گذاران این است که فکر می کنند که دولت در ولایت اسلامی دارای قدرت و کاره ای است ، دولت در این مملکت انتصاب می شود تا برای عواملی که در سایه نسشته و در مورد سیاست خارجی و داخلی ایران تصمیم گیرنده اصلی هستند ، پادویی کند . حال چه رئیسی باشد و یا روحانی ، احمدی نژاد و یا خاتمی و حتی رفسنجانی که برای خود در مقایسه شناخته تر و دارای سابقه و قدرت بود .

reza 1 2 پاسخ 1400/7/1 -08:50

جوانیم رفت بخاطر یک شعار مرگ بر آمریکا (آیندگان به ما خواهند خندید)

علی 1 2 پاسخ 1400/7/1 -08:33

دزد و غارتگر اصلی حسن کلید ساز است چرا طفره می روند شاه دزد بگیرند تا فرار نکرده!

نام آشنا 1 0 پاسخ 1400/7/1 -07:26

یه روز ی هم میرسه مخالفان واردات خودرو محاکمه خواهند شد.والبته مدیران خودرو سازها.

نام آشنا 0 0 پاسخ 1400/7/1 -07:26

یه روز ی هم میرسه مخالفان واردات خودرو محاکمه خواهند شد.والبته مدیران خودرو سازها

نام آشنا 0 0 پاسخ 1400/7/1 -07:26

یه روز ی هم میرسه مخالفان واردات خودرو محاکمه محاکمه خواهند شد.والبته مدیران خودرو سازها

ناشناس 8 2 پاسخ 1400/6/31 -23:32

بهر حال این شخص و نمکی درباره واکسن کوتاهی کردن یک وزارتخانه زیر دستشون بود اختیارات زیادی داشتن اما توهمات و نظرات شخصی خودشونو غالب کردن امیدوارم نهادی باشه که ازشون بازخواست کنه.

مجید 5 6 پاسخ 1400/6/31 -22:48

آقای کاربر ناشناس انصاف و عدالت روهم داشته باش آقای مخبردولت سایه باحضرت آقاگفتنش قول ۵۰ میلیون واکسن رامی دادوجایزه بدعهدیش معاون اولی شدیا آقای سلامی می خواست واکسن به امریکا صادرکندهمه مدعی بودندکه ما می توانیم ولی نتوانستندوسوء مدیریت های خودشان رابه حساب دولت گذاشتند.

کاربر ناشناس 14 7 پاسخ 1400/6/31 -20:52

دولتی که وزیربهداشتش دکترنمکی باشه ودکترجهانپور هم معاون وسخنگوش باشه بهترازاین نمیشه همینها بودند که نذاشتند واکسن وارد بشه اگر نمکی ودارودسته اش سنگ اندازی برای واکسن نمی کردند وگذاشته بودند واکسن وارد بشه این همه مردم مظلوم نمی مردند والان زنده بودند وپیش خانواده اشان بودند بازم خدا اموات اقای ریسی رابیامرزد که این همه واکسن وارد ایران کرده ومرگ ومیرها رابراثر کرونا کم کرده

کاربر ناشناس 1400/6/31 -21:52

پس مخبر هم شریک جرم است

حسن 11 9 پاسخ 1400/6/31 -20:13

از خدا بترسیداین همه اتهام به دیگران برای چی هست. دعاکنید همه عاقبت بخیر شوند.

کاربر ناشناس 1400/6/31 -21:53

افرین

ناشناس 23 8 پاسخ 1400/6/31 -19:44

نه این نه نمکی و نه روحانی هیچ کدام مقصر نبود واکسن ودارو نیستند نمیدنم این مردم کی میخوان از خواب بیدار بشن کسانی که جلوی خرید واکین خارجی رو گرفتن خیلی قدرتمندتر از این سه نفر بودن بیدار شید خودتونو به خواب نزنید اگر کوچکتربن تقصیری داستند و مدرکی بود جناح مخالف که قدرت پنج گانه رو بدست گرفت بلافاصله اینها رو محاکمه میکردسهدقدرت از پنج قدرت تصمیم گیری ایران نذاشتن واکسن و دارو به ایران بیاد برای منافع شخصی

کاربر ناشناس 1400/6/31 -21:53

احسنت

خان خان 14 6 پاسخ 1400/6/31 -19:20

این حرفا برای مردم نونو اب نمیشه برین واردت ازد کنی...همه چیزو ازاد کنی چرا دارین مردمو شکنج میدین یه روزی برسه که همه اونهای که به مردم خیانت کردن جواب پس بدن در دادگاهای صحرایی....منتظر باشن

اریا 19 9 پاسخ 1400/6/31 -19:11

بنظر من کل کابینه بهداشت قبلی البته سرا ن باید محاکمه بشن حتی دکتر نمکی... نفر بعدی باید وزیر امور خارجه باید بازداشت بشه

کاربر ناشناس 31 12 پاسخ 1400/6/31 -19:06

روحانی را بگیرند همه اصلاح‌طلبان جاسوس هستند

آریایی 1400/7/1 -08:37

بله ؛ اصلاح طلبان جاسوس آمریکا هستند ؛ اصولگراها جاسوس روسیه و چین و انگستان !!!!!!!

محمود 10 3 پاسخ 1400/6/31 -18:45

بزارید بره خاوری تو کانادا منتظرشه

هموطن 7 3 پاسخ 1400/6/31 -18:21

اینهم از کیا نوش کجا بیدی جیگر چرا ؟؟تودیگه چرا؟؟هنوزهم گرمی یا نه کیانوش

علی 7 3 پاسخ 1400/6/31 -18:06

من.نمبدونم.واقعا.به.کی.اعتمینان.کنیم.اخ.این.طوری.نبود

جوان ایرانی 9 10 پاسخ 1400/6/31 -17:56

درود بر سربازان گمنام...

عوام 1400/6/31 -19:46

اقاجون بیدار شو اخر خط است باید پیاده شی طرف بهداین شایعه پاسخ داده ایشون به سربازان امام زمان تبریک گفته

مهدی کریمی 1 1 پاسخ 1400/6/31 -17:37

گناه داره بزارید بر کانادا دوهزار میلیارد اینم تحمل کنید مردم ایران دیگه آخرش میخواد برگرده بگه چی وای از این مردم که هنوز گول اینارو میخورن

اجل 24 6 پاسخ 1400/6/31 -17:37

در جمهوری اسلامی ، اگر فردی درستکار و انسان پیدا کردید بما بگویید لطفا ،همه سروته یک کرباسن

کیم 11 0 پاسخ 1400/6/31 -17:36

خدا مثلا خوباتون رو لعنت کنه بَداتون که بَدند

جاوید 10 1 پاسخ 1400/6/31 -17:15

اندک اندک جمع مستان میرسند

سینا 21 6 پاسخ 1400/6/31 -16:41

اگه اعضای دولت قبل خیلی هاشون دستگیر و محاکه نشند نشون میده دستگاه قضایی و امنیتی مقدر نتونسته عمل کنه و فقط به فکر مصلحت سنجی اند تا عدالت . همه میدونن چه افرادی در دولت قبل چه کارهایی کردند.

محسن 15 4 پاسخ 1400/6/31 -16:25

اینا اینهمه گند زدن خجالت نمیکشن عجب رویی داره علنا دارن به ریش مردم میخنده ایشالا میگیرنش اونوقت گرم بودنو میفهمه

ناشناس 31 5 پاسخ 1400/6/31 -15:13

این و بزرگترش نمکی به جرم به خطر انداختن جان هزاران ایرانی در کرونا باید بازداشت و محاکمه بشن ولی حیف خبری نیست .

rq 1400/6/31 -16:11

از متن توئیترها برمیاد خبر دروغه. پس تجزیه و تحلیل هم نباید کرد.

ناشناس 19 19 پاسخ 1400/6/31 -14:44

دروغ محضه،فقط چون تو دولت دوازدهم کاره ای بود.میخوان براش شایعه سازی کنن.امان از سیاست

ناشناس 13 4 پاسخ 1400/6/31 -14:43

که یانوش کجا میری از مرز رد نشو برگرد به خیلی سوالها پاسخ بده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مح 19 3 پاسخ 1400/6/31 -14:38

چی زده که هنوز گرمه ودستگیریش را نفهمیده

اکه هی 8 29 پاسخ 1400/6/31 -14:36

زنده باد کیانوش

اکبر 12 5 پاسخ 1400/6/31 -14:28

جهانپور هم برای خود لاتی بیش نبود هر چند سیخکی به چین هم زد .اتهامات در جمهوری از قوطی شانس بیرون میاد .فردا که آزاد شد هیچ کس خجالتی نمیکشد.

.... 11 15 پاسخ 1400/6/31 -14:24

ایول ، عجب پاسخی داده کیانوش.

.... 11 15 پاسخ 1400/6/31 -14:24

ایول ، عجب پاسخی داده کیانوش.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks