بایدن: آماده بازگشت به اجرای کامل برجام هستیم


30 شهریور 1400 - 19:10
6149ec571d043_6149ec571d046
رییس جمهور آمریکا تاکید کرد: با متحدانمان برای بازگشت به توافق هسته ای اقدام می کنیم.

جو بایدن در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ما متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی هستیم.

او ادامه داد: با متحدانمان برای بازگشت به توافق هسته ای اقدام می کنیم. ایالات متحده تنها به عنوان آخرین راه حل به گزینه نظامی متوسل می شود.

بایدن تاکید کرد که آمریکا آماده بازگشت به برجام است.

 

رییس جمهور آمریکا تاکید کرد: با متحدانمان برای بازگشت به توافق هسته ای اقدام می کنیم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6149ec571d043_6149ec571d046
30 شهریور 1400 - 19:10

جو بایدن در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ما متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی هستیم.

او ادامه داد: با متحدانمان برای بازگشت به توافق هسته ای اقدام می کنیم. ایالات متحده تنها به عنوان آخرین راه حل به گزینه نظامی متوسل می شود.

بایدن تاکید کرد که آمریکا آماده بازگشت به برجام است.

 

منبع: ایسنا

70

نظرات 36
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
مسلم فیضی 1 1 پاسخ 1400/6/31 -09:16

طفلی خوابش میاد که .....

کارگر 0 0 پاسخ 1400/6/31 -08:50

پشتوانه اقتدارنظامی .اقتدار اقتصادی است که متاسفانه دولتمردان ما به غیراز اختلاس وفسادودعوای جناحی و..... چیزی در چنته نداشته اند.

ی ط 2 1 پاسخ 1400/6/31 -08:05

غلطی نمی تونی بکنی. عجله چیه. یه مقدار دیگه صبر کن تا ایران بتونه به بمب هسته‌ای دست پیدا کنه (البته از آن استفاده نمی کند) شما دارید مگه استفاده می‌کنید. مردم مظلوم غزه و حزب الله باید بمب هسته‌ای داشته‌ باشند البته از آن استفاده نکنند. همانطور که اسرائیل دارد.

اعلی حضرت شاهنشاه آریا مهر 2 0 پاسخ 1400/6/31 -07:53

چقدر زور داره چیزی که حقته بزور ازت میگیرن و بعدا در اضای گرفتنش شرط میذارند و بدتر از اون دوباره زیر همه چیز میزنند.

حمید رضا 1 1 پاسخ 1400/6/31 -05:25

امریکا از برجام خارج شد توسط ترامپ دیوانه نه ایران حالا امریکا باید به برجام برگردد عذزخواهی هم بکند و تعهداتش هم در قبال ایران انجام بدهد برجام یک قطعنامه سازمان ملل بود و جنبه بین الملی داشت

Hedayat 11 1 پاسخ 1400/6/30 -23:33

نه بود و نه واشر نه اوباما. نه توباما،نه ترامپ نه پرامپ، و نه بایدن، نخ بایشن، و نه پوتین و نه چکمه، نه صندل و نه نعلین ما ایرانییها باید خودمان کشورهای را بسازییم.

ح 1 0 پاسخ 1400/6/30 -23:29

دوقسمت اولولاف زده قسمت سومو میخادمردخوبی بشه

علی 1 1 پاسخ 1400/6/30 -23:24

معلوم نیست بایدن تواین۴سالش میخادچه گندا وافتضاحاتی به جامعه آمریکابزنه!!ترامپو دیدیم وازاون بکش بکش خیابونیشون کیف کردیم.پلیسش عین گوسفندمردم سیاهشوخفه و سلاخی میکرد

پرتابیان 7 4 پاسخ 1400/6/30 -23:24

کاسبان تحریم بهوش باشید

شوران 12 3 پاسخ 1400/6/30 -22:38

.......توپ تو زمین حاکمیت ایرانه!!!!!!

ازاد 12 7 پاسخ 1400/6/30 -22:16

آنهایی را که در عراق وافغانستان وویتنام زاییدید بزرگش کنید وبعد از آن در مورد حمله به ایران صحبت کنید

سید 1400/6/30 -23:16

بابا راجب آمریکا اینطوری صحبت نکنید خیلی قدرت دارد چرا متوجه نیستید .مگر ندید مثل سگ ترسو از افغانستان فرار کرد این قدرت نظامی است این افتخار است . تجهیزات نظامی اش را هم جا گذاشت این یعنی اقتدار شما ها متوجه نیستید این رفتار نشان از قدرت دارد . آنهم از طعم ترسیدن در حد مرگ و فرار را بر ماندن ترجیح دادن.

ناشناس 1400/6/30 -23:07

این بایدن خرفت دمکرات ترسو آمریکارا به این روزانداخت،جمهوری خواهان آمریکا را مقتدرترنشان می دهند.البته آرزوی ما افول تمام ابرقدرتهای زورگو وپوشالی وبرقراری عدالت درجهان است.

ناشناس 12 1 پاسخ 1400/6/30 -21:56

هزینه سنگین پروژه های اتمی شایدحرف زدن بابت آن برای برخی ازافراد داخلی با واکنش منفی همراه باشدولی این مساله بسیارمهم وادامه این سیاست که تمام زندگی مردم تحت الشعاع قرارداده چرا تاکنون به رای ونظرسنجی مردم که صاحبان اصلی این مملکت هستند قرارنگرفته است.

میرزا 1400/6/30 -23:11

من نوعی !صاحب این مملکتم!!!!!!پس وضعم خیلی خوبه.راستی پس چرا جیب هام خالیه؟؟؟؟؟!!!!

محمد 4 9 پاسخ 1400/6/30 -21:53

ماهم نبایدبزاریم بایدن سلاح هسته ای داشته باشه ایران نداشته باشه توداشته باشی انشاالله ماپیروزیم

1400/6/31 -06:07

محمد آقا مثل اینکه خوابی و یک قرن از دنیا عقب هستی آمریکا در جنگ جهانی دوم به صلاح هسته ای دست پیدا کرده و از آن نیز استفاده کرد .

سردار پوتین 7 7 پاسخ 1400/6/30 -21:52

یادتون باشه که میدان حاکم بر همه چیزه

کاربر ناشناس 1400/6/30 -23:25

۹

ص _ ن 7 9 پاسخ 1400/6/30 -21:46

قابل توجه بایدن آمریکایی . مذاکره با شما سر کاری می باشد . شما اهل مذاکره دروغین با ایران هستید . برای فریب افکار عمومی جهان مذاکره می کنید . مرگ بر آمریکا تروریست .

احاجی زاده 5 5 پاسخ 1400/6/30 -21:38

سلام... برگردید سر خم نخواهد شد. بد عهدی کردید. شماها باید بدانید زمان، تحریم، تهدید رو به تمامی است. هر فشاری اگر الان متحمل ملت ایران است از کم کاری، نداشتن اعتماد به نفس وعقب ماندگی های تاریخی است که دشمن با استفاده از این ابزار فشار وارد می کند.

عادل 4 6 پاسخ 1400/6/30 -21:21

فکر میکنید مسولین ایرانه دروِغ بکن مر دک میگه اگر مزاکره جواب نداد حمله میکنم انکارا میکنه باید یه فکری بکنند همه طرف ایران پایگاه داره این مردم ایرانه نابود میشه وگرنه مردم امریکا صدای یه گلوله هم نمشنوند

مهدی حسنی 2 1 پاسخ 1400/6/30 -21:20

تشکر فراوان از مدیر سایت. تنوع نظری خیلی خوبی داریم. ممنونم

مهدی حسنی 5 6 پاسخ 1400/6/30 -21:16

بدبخت عین سگ از ترس 4 تا طالب عقب مونده فرار کردید. ایران پر از طالب هوشمند و نقطه زن است پس جرات نداری حمله کنی

M 6 2 پاسخ 1400/6/30 -20:53

جناب آقای بایدن امیدوارم که راست بگی هرچند بعید میدونم تو معاون اوباما بودی

سجاد 11 6 پاسخ 1400/6/30 -20:37

زارت بابا همون طالبان بسه براتون گنده تر از دهنت حرف نزن

majd 8 11 پاسخ 1400/6/30 -20:22

تهدید کرده تا باج بدیم بازم.

بایدن منجی عالم بشریت 21 5 پاسخ 1400/6/30 -20:07

سخنرانی ایشان کامل و بدون سانسور نشر کنید لطفا و لعنت بفرسید بر پدر و مادر آدم دروغگو و سانسورچی

خودشم نمیتونه نجات بده 1400/6/30 -21:29

چی می زنی ؟

حمید رضا 12 16 پاسخ 1400/6/30 -20:07

بایدن غلط کرد با ترامپ و انگلیس

دهاتی 1400/6/30 -20:45

فعلا که ما غلط کردیم

ناشناس 1400/6/30 -23:09

دهاتی ،خودت غلط کردی!!نه ما ،جمع نبند غلط بکنه چپ نگاه کنه ،چشماش را در می آوریم

ب 25 5 پاسخ 1400/6/30 -19:56

در‌داخل‌اگر‌کاسبان‌تحریم‌بگذارند‌!!!‌ولی‌بعید‌می‌دانم‌توافقی‌صورت‌گیرد‌.

ناشناس 1400/6/30 -20:30

چرت میگه !!!جدی نگیر !!! سالهاست که دروغ میگن بفهم ،