فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

برای شکست آمریکا قدرت اندوزی کرده‌ایم/ قدرت‌های کوچک مانند رژیم صهیونیستی در معادلات ما حساب نمی‌شوند

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه برای شکست آمریکا قدرت اندوزی کرده‌ایم، گفت: وقتی برای بزرگترین امپراطوری نظامی بشر که آمریکا است قدرت سازی می‌کنیم، دیگر قدرت‌های کوچک مانند رژیم صهیونیستی در معادلات ما حساب نمی‌شوند.

برای شکست آمریکا قدرت اندوزی کرده‌ایم/ قدرت‌های کوچک مانند رژیم صهیونیستی در معادلات ما حساب نمی‌شوند

سرلشکر حسین سلامی در حاشیه آیین پاسداشت و تکریم از یک میلیون نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس که صبح امروز برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: دفاع مقدس یک حادثه تاریخیِ توقف‌پذیر نبود و جریان و حقیقت جاری در جامعه ما شد و تا الان هم ادامه دارد؛ الان هم که مردم ایران در مقابل تحریم‌های ظالمانه‌ی آمریکا و فشار عملیات روانی آمریکایی‌ها و غربی‌ها و عملیات‌های سنگین رسانه‌ای ایستادگی می‌کنند و بر اثر همین جنگ بزرگ اقتصادی و روانی، دوباره قامت نخل‌های ملت ایران ارتفاع پیدا کرده و توانسته تحریم را بشکند؛ ملت بزرگ ایران تحریم را شکسته و دشمن را از اهداف خود دور کرده است.

وی افزود: هرچه دشمن به سمت ملت ایران می‌آید، از ملت ما فاصله بیشتری می‌گیرد و این به برکت روح مقاومتی است که از دوران دفاع مقدس در جامعه‌ی ما جریان یافت.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دفاع جاری است و ما تا آخر ایستاده‌ایم، خاطر نشان کرد: این اصل دفاع مقدس است و دفاع امتداد عاشورایی دارد و ارزش‌های عاشورا یعنی ایثار، ایستادگی، جوانمردی و غیرت شکل گرفته تا امروز هم ادامه دارد. دشمنان ما در سراشیبی سقوط و افول هستند و آن‌ها را می‌بینیم که کم‌کم در حال فرار و در حال کوچک‌شدن هستند و از مردمک چشم‌های ملت ایران فاصله می‌گیرند. و یک پدیده هرچه فاصله می‌گیرد، کوچک می‌شود و ما این کوچک‌شدن را می‌بینیم.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: ما کوچک‌شدن قدرت‌ها را به زیبایی می‌بینیم و برای ما اثبات شده است و اعتقاد قلبی داریم؛ به برکت رهبر عزیزمان، ملت بزرگ‌مان، انقلاب اسلامی و اسلام به فضل الهی پیروز هستیم و این نه‌فقط آرزوی ما و نه بیان احساس ما بلکه حقیقتی است که ملت ایران آن را روی صفحه‌ی زمین می‌بیند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه برای شکست آمریکا قدرت اندوزی کرده‌ایم، گفت: وقتی برای بزرگترین امپراطوری نظامی بشر که آمریکا است قدرت سازی می‌کنیم، دیگر قدرت‌های کوچک مانند رژیم صهیونیستی در معادلات ما حساب نمی‌شوند.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • لطفی
    0

    آفرین بر شما سردار سلامی انشالله سپاه روز به روز پیشرفت کنه و به جایی برسه که هیچ قدرتی و دشمنی توانایی کوچک ترین ضربه به آن را نداشته باشه و انشالله دشمنان اسلام و ایران عزیز روز به روز خرد و شکسته میشن وسلام

    نظرات شما -
    • ام
      0

      برو بابا.

  • نظرگو
    0

    تا دیروز میخواستی به آمریکا واکسن صادر کنی الان داری برای نابودیش نقشه میکشی دوگانگی شخصیتت توی حلقومم

    نظرات شما -
    • علي
      0

      نفهم ما با دولت آمريكا مشكل داريم نه مردمش بفهم

  • حجت الاسلام پناهیان
    0

    دهان بازش در تصویر آدم را به یاد چاه ویل می اندازد و آن دستان پنبه ای ،پنجه های پخته شده مرغ را به یاد می آورد

  • محمد
    0

    یاد مستعان ۱۱۰ افتادم ....

  • دبهل
    0

    جنگ با امریکا دکان خوبی است وکاسبی خوب

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      ميدوني كاسبيش چيه دوست و رفيق شما كدخدا ژرستان به زانو در مياد ابر قدرت پوشاليتون به غلط كردن ميفته بايدم امثال شما نوچه هاي خائن وطن فروش آمريكا ناراحت بشيد

  • ناشناس
    1

    فعلا جلوی ترورهاشو بگیرین بعدا یه فکری برای امریکا بکنید

  • ،،،،،،،،*****،،،،،
    0

    ای وای باز این حرف زد

  • علی
    0

    بیا پایین بابا سرمون درد گرفت

  • ارتش دلاور
    0

    ارتش سوراخش میکنه، سوراخ سوراخش میکنه...

  • سردار الاغ
    0

    سردار رشید اسلام شهید سرلشکر سلامی اینک پس از ویروس یاب مستعان و صادر کردن واکسن به آمریکا، حماسه‌ای دیگر آفرید: قدرت اندوزی برای شکست آمریکا، الله اکبر الله اکبر

  • آنالیزور
    0

    سردار عزیز، چه تناقضی است میان گفتمان شما با گفتمان غالب در کشور و جامعه، در حالیکه شما از دور شدن و بیشتر شدن فاصله میان ایران و آمریکا می گویید، صدا و سیما از صبح تا شب فرهنگ آمریکایی را تبلیغ می کند و شبکه نمایش صبح تا شب فیلمهای آمریکایی پخش می کند که در آن آمریکا به عنوان رهبر جهان معرفی می شود و مهران مدیری با الگوبرداری از برنامه سازان آمریکایی دورهمی را ارائه می دهد و احسان علیخانی با تقلید از امریکن گات تلنت، عصر جدید را،شما در حالی از دوری ایران و آمریکا می گویید که پنج هزار آقا زاده ساکن آمریکا هستند که سوگند وفاداری به آمریکا یاد کرده و به امضا رسانده اند.امروز زندگی سلبریتی ها و رفتار آنها برگرفته از سبک زندگی آمریکایی است، امروز نوجوانان و جوانی که در راهپیمایی ها شعار مرگ بر آمریکا سر می دهد، تی شرتی به تن دارد که بر روی آن کلمهUSA ARMY نقش بسته

  • ناشناس
    0

    همین اسراییل سال قبل فخری زاده را از ایرانی ها گرفت ........ جناب سردار سلامی عزت و امنیت ایرانی ها در دستان سپاه و سایر نیروی مسلح است اشراف امنیتی و اطلاعاتی و حجم آتش عملیاتی شما باید دشمنان را کور کند... هنوز خون حاج قاسم زمین مانده ما منتظر اجرای سخت ترین انتقام هستیم .... ان شاالله .

  • فدايي
    0

    به ياد سخنگوى دولت صدام ،موقعى كه آمريكا در عراق پيشروى ميكرد ،افتادم

  • آلن
    0

    خب قطعا با داشتن در قابلمه مستعان هیچ قدرتی نمی تونه جلوی ما بایسته

  • فکری
    0

    بیهوده گویی و بیهوده کاریت از رونمایی ویروسیاب مستعان و نیز صادرات واکسن به امریکا و برای مستضعفان عالم آشکار شد

  • علی شهرتی
    0

    شما اول از اون قدرتت استفاده کن هواپیمای غیر نظامی رو با اون همه مسافر و تو ارتفاع پایین نزنی و خانواده ها رو داغدار نکنی بعد حرف بزن فقط مواظب باش از انباشت قدرت نترکی خدای قدرت .راستی یه دستگاهی اختراع کرده بودین مثل در قابلمه بود کرونا رو از چند کیلومتری شناسایی می کرد اون چی شد قدرت جون .واکسن هم که می خواستی صادر کنی چی شد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها