درگذشت همزمان پدر و مادر بازیگر طنز تلویزیون بر اثر کرونا


30 شهریور 1400 - 14:23
6149aba6375fb_2021-09-21_14-23
ابتلا به بیماری کرونا باعث درگذشت همزمان والدین بازیگر سریال‌های طنز تلویزیون شد.

رضا کریمی بازیگر آثار کمدی در سینما و تلویزیون، در کمتر از یک روز پدر و مادرش را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد.

مادر این بازیگر صبح دیروز درگذشت و پدر وی نیز بامداد امروز (سه‌شنبه 30شهریور) فوت کرد.

کریمی در سریال‌هایی همچون «هیولا»، «گسل»، «ساختمان پزشکان»، «دزد و پلیس»، «پژمان» و... و فیلم‌های سینمایی «طبقه حساس» و «خوب، بد، جلف» ایفای نقش کرده است.

پایگاه خبری خبر فوری، این دو مصیبت تلخ را به رضا کریمی و خانواده‌اش تسلیت می‌گوید.

ابتلا به بیماری کرونا باعث درگذشت همزمان والدین بازیگر سریال‌های طنز تلویزیون شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6149aba6375fb_2021-09-21_14-23
30 شهریور 1400 - 14:23

رضا کریمی بازیگر آثار کمدی در سینما و تلویزیون، در کمتر از یک روز پدر و مادرش را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داد.

مادر این بازیگر صبح دیروز درگذشت و پدر وی نیز بامداد امروز (سه‌شنبه 30شهریور) فوت کرد.

کریمی در سریال‌هایی همچون «هیولا»، «گسل»، «ساختمان پزشکان»، «دزد و پلیس»، «پژمان» و... و فیلم‌های سینمایی «طبقه حساس» و «خوب، بد، جلف» ایفای نقش کرده است.

پایگاه خبری خبر فوری، این دو مصیبت تلخ را به رضا کریمی و خانواده‌اش تسلیت می‌گوید.

منبع: آنا

47

نظرات 21
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 1 0 پاسخ 1400/6/31 -12:51

خدا رحمتشون کنه و به بازماندگان صبر بده و این درد را از کشورمون برداره

کاربر ناشناس 11 0 پاسخ 1400/6/30 -21:26

وای خیلی سخته غیر قابل درک خدا فقط صبر بده ان شاءالله با واکسناسیون زودتر شر این مریضی کنده بشه

عباس 3 0 پاسخ 1400/6/30 -20:47

اولا خداوند بیامرزدشان وتسلیت به خانواده اش دوم این دو روایت میشه کسی همدیگه دوست داشته باشد فاصله زمان چهل روز است

کریم 7 2 پاسخ 1400/6/30 -19:52

مگه واکسن نزدن؟؟؟؟؟ اگه زدن چرا فوت کردن؟؟؟

یکی از مردم 1400/6/30 -20:59

من هم کرونا گرفتم و ریه ام 35درصد درگیر شد البته واکسن نزده بودم ولی توی بیمارستان تمام افراد مسن واکسن زده بودن و ریه اشون هم درگیر شد که 2 مورد فوتی هم دیدم.....خیلی مراقب باشید واکسن درصد ایمنیش پائینه

جنوبی 14 0 پاسخ 1400/6/30 -16:52

خدا رحمتشون کنه و صبر به این هنرمند عزیز بده.

حسین 25 0 پاسخ 1400/6/30 -16:35

خدا بهشون صبر بده.

وحید 41 1 پاسخ 1400/6/30 -16:05

واقعاً مصیبت بزرگی هست . مرگ پدر و مادر . آنهم باهم . خدا بهتون صبر بده هر چند تحملش سخته .

مش جمعه 27 2 پاسخ 1400/6/30 -16:00

با عرض تسلیت به این بازیگر مصیبت دیده و لعنت خدا بر پیشانی مقصرینی که در ساختن و واردات واکسن سهل انگاری کرده اند.

ناشناس 1400/6/30 -16:41

مشتی تو هم یه چیزیت هست حالا که واکسن هست چرا نمیرن بزنن.

نادر 11 1 پاسخ 1400/6/30 -15:46

چرایی خیل عظیم در گذشتگان کرنا در منیت هاست.آفتی که تاروپود ایران را برباد داده است.

ناشناس 3 46 پاسخ 1400/6/30 -15:40

تسلیت ولی اینقدر دنبال پول بودی از پدر و مادرت غافل شدی

قاسم 1400/6/30 -16:21

نفهم ، خودت فهمیدی چی گفتی؟

ناشناس 1400/6/30 -17:25

تا مثل تو ایران هست و همه رو قضاوت می کنند روز بهتری نخواهیم دید

امید 1400/6/31 -06:12

یکم فکر کن بعد حرف بزن من عین پروانه دور پدر و مادرم چرخیدم و مواظبشون بودم ولی پدرم رو کرونا ازم گرفت !!!

نظری 29 2 پاسخ 1400/6/30 -15:28

بعد میگن مدرسه ها باز بشه،شرایط بهتر شده!!!!!!!!!

بهترین 1400/6/30 -15:52

واکسن بی اثر فقط رعایت ماسک فاصله