وزیر خارجه آلمان:

زمان برای احیای برجام رو به اتمام است / دعوت از تهران برای بازگشت به مذاکرات وین نمی تواند همیشگی باشد

وزیر خارجه آلمان با بیان اینکه

زمان برای احیای برجام رو به اتمام است / دعوت از تهران برای بازگشت به مذاکرات وین نمی تواند همیشگی باشد

هایکو ماس پیش از سفر به نیویورک برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل بیانیه ای منتشر و برنامه های خود در جریان این سفر را اعلام کرد.

وی در بخشی از بیانیه خود تاکید کرد: وقت برای توافق هسته ای با ایران تنگ است و دعوت از تهران برای بازگشت به مذاکرات وین نمی تواند همیشگی باشد.

ماس ادامه داد: اکنون دولت جدید (ایران) باید سریع راه خود را برای بازگشت به میز مذاکره بیابد. در این خصوص نیز در روزهای آینده گفت وگوهایی خواهیم داشت.

وزیر امورخارجه آلمان همچنین رسیدگی به اوضاع افغانستان و لیبی را از مهم ترین موضوعات در نشست امسال مجمع عمومی برشمرد.

این در حالی است که سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان برگزاری نشستی میان ایران و ١+٤ در نیویورک را غیر محتمل دانسته است. جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم در این باره گفت: در حال حاضر آنچه اهمیت دارد، برگزاری نشست در سطح وزیران خارجه (١+٤) نیست، بلکه اراده و تمایل تمام کشورهای طرف برجام برای از سرگیری مذاکرات وین است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • میرزا
    0

    بازی برای حاکمیت ، نزدیک به دقیقه ۹۰ شده.اتفاقات جالبی در راه است؟ .......و اونجاست سکوت شرم آور گروهی در خواهد آمد!!!!!

  • منصور
    0

    هیچ وقت از برجام خیر نخواهیم دید. ترور سردار سلیمانی و تبریک گفتن های سران غربی در پی این جنایت بزرگ برای کسی که شعور داشته باشد کافیست. هدف آنها از برجام فقط متوقف کردن ازدیاد قدرت ایران است. ادامه ی این بازی مسخره و مضحک چه معنایی دارد. بینید دیگر جرات کل کل کردن با کره ش را ندارند. راه گفتگو و زبان فهم استکبار فقط قدرت و زور است. به زودی طالبان را به تجهیزات مدرن مجهز می کنند. هر قدم همراهی با غرب هزار قدم به سوی ویرانی است.کسانی که به امید حل مشکلات از این طریق دل خوش کرده اند بدانند وضع ما با این داستان بهتر نخواهد شد این بازی کثیفی است که با لیبی و عراق انجام دادند و عاقبت سفیهان را دیدید. ما راهی جز طی مسیر قدرت نداریم.

  • محمد
    0

    بشینین پای میز مذاکره و کارو تموم کنین بدزدید و غارت کنید ولی اسراف نکنید و ذره ای هم برای این ملت کنار بگذارید

  • دهاتی
    0

    آخوندها که از تحریم و وقت کشی ضرری نمیکنند ما ملت ستمدیده ایران فلج شدیم

    نظرات شما -
    • سمنو
      0

      اتفاقا تحریم به نفغشونه

  • ناشناس
    0

    اخه هیتلرو چه ب این حرفا شما برو دوغتو بنوش این المان ذلیل مرده دم دراورده بدبخت کاسه لیس آمریکا

  • ناشناس
    0

    وای چقدر ترسیدیم................

  • 110
    0

    ایران موضع اش مشخصه شما دم تکون میدید . نماینده اروپا میاد تهران خوش رقصی . زر اضافه نزن . همتون دنبال منافع تون هستید . دلسوز مردم ایران نیستید . این لاشی بازی ها دیگه قدیمی شده .

  • برجامی
    0

    خب این حرفارو به کدخدا گوش زد کن که برجام رو نقض کرد و میکند وهرروز تحریم پشت تحریم !

  • بسیجی عاشق رئیسی
    0

    شیران پارس تهدید نکن ، هیهات منا الذله، جنگ جنگ تا نابودی خدایا خدایا تا انقلاب مهدی رئیسی را نگهدار مرگ بر آمریکا درود بر برادران مجاهد طالبان و القاعده و داعش و حزب الله لبنان مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر آمریکا و اروپا و عربستان سعودی

    نظرات شما -
    • فرهاد
      0

      مرگ بر طالبان و منافق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها