شیخ دیاباته: پیشنهادی از پرسپولیس برسد حتما آن را قبول خواهم کرد

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در ادعایی عجیب گفت: من فوتبالیست هستم نه هوادار و اگر پیشنهادی از پرسپولیس داشته باشم آن را رد نمی‌کنم.

شیخ دیاباته: پیشنهادی از پرسپولیس برسد حتما آن را قبول خواهم کرد

شیخ دیاباته آقای گل سابق فوتبال ایران که پس از دو سال حضور در استقلال از این تیم جدا شد تا بار دیگر شاگرد استراماچونی شود، در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد حاضر است به پرسپولیس برود.

دیاباته که به دلیل گلزنی‌های متعدد و اخلاق خوبش از محبوبیت خاصی نزد هواداران استقلال بهره می‌برد، در پاسخ به این سئوال که اگر پیشنهادی از فوتبال ایران داشته باشد باز هم به ایران باز می‌گردد یا خیر اظهار داشت: من نمی‌توانم سرنوشتم را پیش بینی کنم و ممکن است روزی دوباره از ایران پیشنهاد داشته باشم که در این صورت آن را می‌پذیرم.

وی در پاسخ به این سوال که حتی اگر این پیشنهاد از سوی پرسپولیس باشد باز هم آن را می‌پذیری؟گفت: من هوادار نیستم بلکه یک فوتبالیست حرفه‌ای هستم و برای همین دلیلی نمی بینم که حتی اگر از سوی پرسپولیس پیشنهادی برسد آن را نپذیرم.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • استقلال سرور پرسپولیسه
    0

    برات آرزوی موفقیت مکنم ،برای ما لحظات شادی به ارمغان آوردی.

  • هيچكس
    0

    جان مادرت . تو برو واليبال بازي كن يا بسكت . بهتره . پرسپوليس ديوانه باشه تورو بگيره

  • ستاره قلابی
    0

    همیشه مصدوم پولکی یک فصل الکی پول گرفتی

  • محسن
    0

    من واقعا واسه میثاقی متاسفم چقدر از وقت برنامه شو اختصاص داده به کسی که همزمان که داشت برای استقلال بازی میکرد و ادای جنتلمنارو درمیاورد از استقلال شکایت کرده بود من پرسپولیسی هستم ولی اینا کلاه بردارن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها