لالیگا اسپانیا

تک امتیاز خانگی، حاصل بازی بی‌ برنامه بارسلونا

بارسلونا در دیداری خانگی مقابل گرانادا متوقف شد.

تک امتیاز خانگی، حاصل بازی بی‌ برنامه بارسلونا

بارسلونا بامداد سه‌شنبه در چارچوب هفته ششم لالیگا میزبان گرانادا بود که با نتیجه یک - یک متوقف شد.

دوارته در دقیقه یک تک‌گل گرانادا را به ثمر رساند و آرائوخو در دقیقه ۹۰ با گل‌زنی برای بارسلونا بازی را به تساوی کشاند.

بارسلونا با این نتیجه ۱۰ امتیازی باقی ماند و رده دهم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داد.

بارسا با این نتیجه ۸ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت. گرانادا هم با ۳ امتیاز جایگاه هفدهم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داد.

بارسلونای رونالد کومان که در این دیدار نمایش ناامیدکننده‌ای داشت، زودترین گل لالیگای این فصل را در حالی که یک دقیقه و ۲۰ ثانیه از بازی گذشته بود دریافت کرد. در این صحنه روی اشتباه مدافعان بارسلونا توپ به بازیکنان گرانادا رسید و آنها با ارسالی دقیق به تیر دوم، دوارته را در موقعیت عالی گل‌زنی قرار دادند. این بازیکن هم با ضربه سر چکشی دروازه خالی بارسلونا را باز کرد.

در ادامه بازیکنان بارسا به جز ارسال از جناحین و ضربات شروع مجدد و استفاده از توپ‌های بلند، هیچ برنامه دیگری نداشتند. شاگردان کومان در این بازی به قدری متکی به توپ‌های بلند بودند که آرائوخو، مدافع میانی بارسلونا، بیشترین موقعیت گل‌زنی را داشت که بالاخره از آخرین موقعیتش استفاده کرد و روی حرکتی که خودش در محوطه جریمه پی‌ریزی کرد، توانست دروازه گرانادا را در دقایق پایانی باز کند.

کومان در دقایق پایانی بازی پیکه را به عنوان مهاجم نوک به میدان فرستاد اما حضور او هم منجر به گرفتن امتیاز برای آبی‌اناری‌ها نشد.

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها