سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری:

مذاکرات دولت سیزدهم فقط لبخند دیپلماتیک نیست

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جنس مذاکرات دولت آقای رئیسی با جنس مذاکرات دولت تدبیر بسیار متفاوت است و اگر مذاکراتی هست، قرار است که صرفا لبخند دیپلماتیک نباشد.

مذاکرات دولت سیزدهم فقط لبخند دیپلماتیک نیست

سید کمال سجادی در واکنش به اظهارات اصلاح طلبان مبنی بر توافق ایران و آژانس اظهار داشت: نکته اول این است که اصلاً توافقی امضا نشده، از کدام توافق صحبت می‌شود؟ دولت آقای رئیسی معمولاً کارها را شفاف انجام می‌دهد و اگر توافقی صورت گرفته باشد، اعلام می‌کند.

وی عنوان کرد: وزیر امورخارجه تعیین شده است اما تغییر و تحولات دیگر در حال صورت گرفتن است. برای مثال جانشین آقای عراقچی تعیین شده است و باید ساختاری تعریف شود تا مذاکرات و سایر موارد به نحوی که سیاست نظام و سیاست دولت است تحقق یابد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: البته مذاکرات در دولت آقای رئیسی با مذاکرات دولت قبل بسیار تفاوت دارد زیرا اصل منافع ملت ایران است و اگر این منافع اقتضا کند، مذاکره هم با شرایطی که ایران تعیین می‌کند، انجام می‌شود. اصلاح طلبان به دنبال مچ گیری و ایراد تراشی هستند تا هجمه خود را علیه دولتی که هنوز تیمش تکمیل نشده و کارها را به صورت کامل تحویل نگرفته است، وارد کنند و جو مسمومی را ایجاد کنند.

سجادی با اشاره به اینکه تحلیل‌هایی که اصلاح طلبان مطرح می‌کنند، بی اساس است، بیان کرد: اصلاح طلبان می‌خواهند دولت را تحت فشار قرار دهند و شکست‌هایی که در مذاکرات داشتند و هیچ نتیجه‌ای برای ملت ایران نداشت را به گونه‌ای رفع و رجوع کنند.

وی اضافه کرد: دولت سابق با این رویکرد که تمامی تحریم‌ها برداشته می‌شود، برجام را فتح الفتوح نامیدند، مذاکره کردند، مذاکرات آنها مذاکرات دارای اشکال و با نقص‌های فراوان بود. حتی جایی گفته شد ما فلان بند از برجام را نخوانده‌ایم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان با تاکید بر اینکه جنس مذاکرات دولت رئیسی با جنس مذاکرات دولت قبل بسیار متفاوت است، گفت: دولت سیزدهم دولتی مردمی است که به مردم گزارش می‌دهد لذا اگر مذاکراتی انجام شود صرف لبخند دیپلماتیک نخواهد بود بلکه مذاکراتی است که منافع دولت جمهوری اسلامی ایران و مصالح ملت تضمین شود.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها