رئیس اتحایه گوشت گوسفندی در گفتگو با خبرفوری هشدار داد

۶۰ درصد مردم توان خرید گوشت قرمز را ندارند! / در آینده مجبور به واردات گوشت هستیم


1 مهر 1400 - 06:36
6147f44131508_2021-09-20_07-08
رئیس اتحایه گوشت گوسفندی گفت: در شش ماه اول امسال به دلیل کمبود بارندگی صحرایی برای چرا وجود نداشته و با افزایش تقاضا برای در اختیار گرفتن نهاده برای دام‌ها مواجه هستیم.

علی اصغر ملکی در گفتگو با خبر فوری تاکید کرد:علی رغم اینکه ۶۰ درصد مردم توان خرید گوشت قرمز را ندارند اما به دلیل کمبود گوشت تمام گوشت کشتاری در بازار مصرف می شود.

مشروح گفتگو را در ادامه دنبال کنید.

رئیس اتحایه گوشت گوسفندی گفت: در شش ماه اول امسال به دلیل کمبود بارندگی صحرایی برای چرا وجود نداشته و با افزایش تقاضا برای در اختیار گرفتن نهاده برای دام‌ها مواجه هستیم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

1 مهر 1400 - 06:36

علی اصغر ملکی در گفتگو با خبر فوری تاکید کرد:علی رغم اینکه ۶۰ درصد مردم توان خرید گوشت قرمز را ندارند اما به دلیل کمبود گوشت تمام گوشت کشتاری در بازار مصرف می شود.

مشروح گفتگو را در ادامه دنبال کنید.

منبع: خبرفوری

76

نظرات 36
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 2 0 پاسخ 1400/7/2 -19:39

دامدار ور شکسته شد رفت خدا لعنتون کنه

دهقان 3 0 پاسخ 1400/7/2 -14:45

آخ بی وجدان ها کجا یک کیلو گوشت گرون و پس عهد اش برنمیاند درست خود پست هاتون آنقدر دامدار بدبخت کردید ک یک کیلو جو ۶۳۰۰تومن یک کیلو کاه ۵۰۰۰تومن یک کیلو گوشت پای دامدار بدبخت درمیاد ۲۰۰تومن ک در روز یک کیلو زوری گوشت بیارد یک حیوان مبلغ ۱۱۵ تومن و بایست ۲۰۰تومن ما از خدا مونه یک کیلو گوشت بشد ۳۰تومن ولی آذوقه مون این گونه ب فلاکت بدبختی تهیه میکنیم فقط برا ما بدبختیش هست همین بس و سودشا دلال و دولت میخورد لعنت به باعث یانیس ک مملکت این گونه خراب کرد ک ادعی زجر اذیت بشند

علی 2 0 پاسخ 1400/7/2 -14:13

خیلی بیناموسیت

حسین. سبزوار 6 1 پاسخ 1400/7/2 -09:40

س آره دامدار ورشکست شد مردم هم گوشت نمی توانند بخورند پس دام ها از گرسنگی می‌میرند غذای سگها می‌شود ببین چه کردید بامردم خدالعنت تون کنه همه دزدید کلا هردامداری من می‌شناختم ورشکست شده خودم که تموم شدم با400راس گوسفند تموم شدیم

دنیل 4 0 پاسخ 1400/7/2 -08:45

گوشت از دامدار میخرن قیمت سه سال قبل سود این معامله تو جیب دلاله دامدار نابود شده

ملیسا 3 0 پاسخ 1400/7/2 -08:31

توانش رو ندارن چون گرونه ن اینکه نیس

مهرداد 3 0 پاسخ 1400/7/2 -01:22

شمالی‌ها کردیدکه مرزخوزستان روبرای بازمیکنیدتاگوشت قرمز روراحت عراقی ها به دلاربخرن وببرن؛؛؛بعدبخوای گوشت قرمز واردکنی!!!!!کدوم الدنگی باکدوم سوادمیگه اینکاردرسته؟؟؟

جواد جوادی 1 0 پاسخ 1400/7/1 -23:57

بابا تهاتر کن گوشت وارد کن شورش در آوردی کابینه اصول طلب

کاربر ناشناس 7 0 پاسخ 1400/7/1 -21:57

مبارک مسئولین نظام جمهوری اسلامی بیچاره ملت بدبخت ایران خدا ازتان نگذره برین تو عراق بیمارستان صحن سرا بسازید لعنت خدا بر شما

پاشا 2 3 پاسخ 1400/7/1 -20:45

اونقدر ها هم وضعیت بد نیست .شکر خدا هم برنج ایرانی می خوریم هم گوشت گوسفندی و گوساله. ملت وضعشون خوبه همه ماشین خونه زمین طلا پس انداز سرمایه دارن فقط بلدن بنالن .نداریم نداریم .یه بار نشده بگید خدایا شکرت .

امیر1 6 0 پاسخ 1400/7/1 -20:04

از اول وقتی انهای که از اب گل الود ماهی میگیرند از هر فرصتی برای چاپیدن مردم استفاده می کنند بروید و وارد کنید و از ارز بی زبان بیت لمال بخورید که انشا الاه خرج دارو ودکتر بکنید

ناجی 9 0 پاسخ 1400/7/1 -15:05

گوشت خوردن مهم نیست مردم ایران باید مثل مردم یمن به قول دکتر کاخ نشین با 20 شغل نون خشک بخورند تاامثال ایشان به برکت حکومت اسلامی در کاخهایشان بوس بازی کنند .آه چه میچسبد بوسه های آبداری که در کاخهای شمال تهران و باستی هیلز و آبسرد و... بین مدافعان کاخ و عیش و دود برای رفاه حال مسلمین ردوبدل میشه.

هموطن 7 0 پاسخ 1400/7/1 -14:25

انشاالله در دنیای باقی جبران خواهد شد .

بهبهانی 3 0 پاسخ 1400/7/1 -14:22

به روحانی فداکار :با فرا فکنی نمی توانید از زیر سوال منطقی فرار کنید اگر روحانی همه ثروت کشور را دزدیده از بی عرضگی دستگاه های بازرسی وقضایی بوده ، الان هم که روحانی از کشور فرار نکرده اگر ادعای شما درسته می توانند دستگیرش کنند وهرچه به ناحق برده وخورده را از حلقومش بکشند بیرون ‌ الان که دیگه مانعی نیست تمام قدرت در اختیار شنا تمامیت خواهان است منتظر چه مانده اید ؟ در قانون اساسی هم مسئول پیشگیری از جرم هم قوه قضائیه اعلام شده پس هر خلافی در این کشور صورت گرفته قوه قضائیه اولین پاسخگو باید باشد .

۶۰۰ گرم خرما خریدم ۵۸۵۰۰ تومان کانونی ترمز بریده نمی تونم جلوش را بگیرن ما فقط یه شکم سیر از شما انتظار داریم آقای به حال مردم بکنید از خدا بترسید 6 0 پاسخ 1400/7/1 -12:37

۶۰۰ گرم خرما خریدم ۵۸۵۰۰ تومان چرا فکر مردم نیستید

بهداد 1400/7/1 -16:25

یک عدد پنیر ۳۰۰ گرم معمولی ۲۰۰۰۰ تومان ، تخم مرغ ۴ عدد ۱۰۰۰۰ تومان نان ۱۲۰۰۰۰ تومام . این محتویات سفره یک روز یک خانواده ۴ نفره یک گارگر است یعنی ۳۲ هزار یعنی اگر جماعت فقیر ایرانی همین سفره را بتواند تکرار کند باید در ماه ۱۱۰۰۰۰۰ تومان بپردازند و کارگری که حقوق او فقط ۳ ملیون است چگونه می تواند بقیه هزینه های زندگی خود را تامین کند . در عوض ویلا و پنتهاوس نشین ها فقط برای سگ خود بیشداز ۱۵۰۰۰۰۰ تومان هزینه می کنند . . اخوندها با خدم ووحشم و اتوومبیل ضد گلوله خود و در امد های ملیاردی مردم ۴۳ سال است مردم را به قناعت دعوت می کنند نشین ها و ۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان . این حداکثر غذای

کاظمی 11 0 پاسخ 1400/7/1 -12:15

گوشت قرمز را حرام علام کنید خیال گاو گوسفند والبته مردم راحت بشه

حسن 9 0 پاسخ 1400/7/1 -11:47

دام داخل روی دست دامداران مانده به دلیل گرانی علوفه نصف قیمت میفروشندوهمه دچار ضرر سنگین شده اند راه چاره دادن علوفه با قیمت سه سال قبل است وگرنه با این گرانی علوفه گوشت بالای ۳۰۰هزارتومان باز دامدار ضررمیکند به جای رانت خواری در زمینه واردات گوشت بیائید به دامداران خودمان کمک کنید ارزی هم لازم نیست ولی مافیای واردات گوشت دست بردار نیست.

دادا 14 0 پاسخ 1400/7/1 -11:21

گوشت وارد کنید یا نکنید مردم توان خرید گوشت را نخواهند داشت کوشت وارداتی هم گران فروخته میشود وقتی کار نیست و پول نیست مردم چطور گوشت بخرند

متفاوت 2 2 پاسخ 1400/7/1 -11:19

مدیریت وبرنامه ریزی نیست اگرهم هست مغرضانه هست.این همه منابع طبیعی کافیه درهراستان یک منطقه مانند شکاربانی قرق و حصاربندی شود و با حفاظت چندساله ، انواع دام را در انها رها کنند تاخودشان زادو ولد کنند.برنامه ریزی منسجم میخواد.میراث فرهنگی که فقط تخت جمشید ها نیست.

بهبهانی 9 1 پاسخ 1400/7/1 -11:07

به کامنت گذار بنام روحانی فداکار : خب حالا دولت روحانی که رفت و دولت فخیمه شما باشعار تغییر در وضع موجود امده ، لطف کند دوباره قیمت ها را به دوران مبدع هاله نور ومعجزه هزاره سوم برگرداند، این گوی واین میدان .

به بهبهانی 1400/7/1 -12:48

متآسفانه روحانی ودارودستش چنان مملکت راغارت کردندوتمام ثروت کشور رادزدیدندکه این کشور ۵۰ساله دیگه هم درست نخواهدشد

رضا95 10 0 پاسخ 1400/7/1 -10:53

نه که تابحال گوشت قرمز واردنمی کردیم.توسط اون خانم اهل مشهد وماهم که اصلا خبرنداشتیم مثل شبنم نعمت زاده دختروزیراسبق .

سجاد 15 0 پاسخ 1400/7/1 -10:53

مردم تو پول نان شب موندن . یه عده دزد همه امکانات رو به دست گرفتن خون مردم دارن تو شیشه میکنن فرزنداشون بهترین امکانات رو دارن از ماشین گرفته تا لیاس خوراک تفریح...... همین مرغ ماشینی هم ک ارزون ترین بود یه اونم دیگه از سفره مردم برداشته شده

بن سلیمان 8 0 پاسخ 1400/7/1 -10:41

اگر ۶۰ درصد مردم توان خرید گوشت ندارند بفرمایید پس چرا مجبور هستید گوشت قرمز وارد کنید، خب بجای واردات گوشت از صادرات دام جلوگیری کنید وعلوفه و جو وارد کنید که صنعت دامداری کشور از بین نرود . البته مافیای واردات گوشت با درامدهای چند هزار میلیاردی وقدرت عظيمي که دارد بعید است این اجازه را بدهد !!!

عبدالله 10 1 پاسخ 1400/7/1 -10:36

من به جای مسئولین معزز به مردم شریف وانقلابی توصیه می کنم به جای گوشت قرمز از گوشت های سفید که هم سالم تر است وهم کلسترول را پایین می اورند استفاده کنند مانند گوشت میگو ، ماهی ، قرقاول ، کبک ، تیهو ، شتر مرغ ، بوقلمون و... همیشه که نباید گوشت قرمز خورد ، گوشت های سفید هم با درامد وحقوق عامه مردم سازگار است ، مثلا میگو کیلویی ۴۰۰ هزارتومان ، ماهی دریایی کیلویی ۱۵۰ هزارتومان ، قرقاول کیلویی ۲۰۰ هزارتومان و... پس می بینید هیچ مشکلی نیست که راه حل نداشته باشد.

ناشناس 1400/7/1 -11:19

اینها رو که گفتی به این ارزونی از در خونه کدام مسول باید بخریم قیمتها عالیه پایین شهر خیلی گرونه شاید زعفرانیه یا دروس یا ولنجک یا اجودانیه ارزون ترباشه ؟؟؟؟؟

امیر 12 0 پاسخ 1400/7/1 -10:09

اصلاً زیبنده مردم ایران نیست که گوشت وارداتی بخورند،چونکه زیبنده نبودخودرو خارجی وارد کشور شود ومردم خودروخارجی سوارشوند.آره عزیزم.

کاربر 11 0 پاسخ 1400/7/1 -09:55

اولا بیشتر از 60 در صد است دوما کمبود نداریم صادر می کنیم وقتی مردم توان خرید ندارند چرا نگهدارند مسلما صادر می کنند مثل تخم مرغ ،پسته آجیل جات مگر ما می توانیم آجیل بخریم عرب ها از کشور های همسایه می آیند ایران آجیل و زعفران به وفور می خرند شم یک سری به شاندیز وطرقبه بزنید اکثر مشتریان عرب های همسایه هستند

دادا 1400/7/1 -11:25

حکومت ایران افتاده دست یک عده مافیا و دولت روسیه و چین هم اینها را حفظ میکند ملت شده بدبخت و این حرفهای خوب و خوب هم میزنند برای سرگرم کردن ملت وگرنه جز بدبختی چیزی نسیب ملت ایران نمیشود کشور افتاده دست یک عده چپاول گر وای به ملت ایران چندین سال است که در این گرداب غرق شده ایم

محمد 10 0 پاسخ 1400/7/1 -09:20

سیستم اقتصادی ما نا سالم و رانتی است تا این سیستم اصلاح نشود اوضاع همین است

دادا 1400/7/1 -11:29

پراید 150 ملیون 100 ملیون میره خزانه دولت 50 تا برای ایران خودرو میماند این طوری پدر مردم را درمیاورند

وهاب 8 0 پاسخ 1400/7/1 -08:55

مردم ول کنید شما بخورین یه موقع ضیف میشین دوزدی نمتونین کنین دورغ نمتونین بگین خاک برسرتون کنم فکر میکنین هیچ کس متوجه نیست

مریم کاخی 9 0 پاسخ 1400/7/1 -08:43

همینکه 40% مردم در رفاه کامل هستند و 60% بقیه فقیر باشند ، نشانه این است که راه را درست رفته این

آریایی 11 3 پاسخ 1400/7/1 -08:28

نگران نباشید ؛ حضرت آقا و مراجع تقلید و ائمه جمعه با هم نماز باران میخوانند و حتما بارون میاد .

روحانی فداکار 3 3 پاسخ 1400/7/1 -08:24

اقای رئیس اتحادیه ، مردم ندارند تو که داری ؟! ملت شریف ایران یه نکته ای را یاد آوری کنم زمان احمدی نژاد گوشت بود کیلویی حدودٱ ۲۰ هزارتومن ، مردم آنقدر گوشت میخوردند مخصوصٱ (کباب خیابانی) خیلی چاق شده بودند ، و این موضوع سلامتی مردم را به خطر انداخته بود ، دولت آقای روحانی خدا پدرشو بیامرزه دید هیچ راهی جز گران کردن آن نیست ، الحمدولله تو این راه موفق هم بوده اکنون مردم هم سلامتی شون تضمین شده هم کلی صرفه جویی کردند !!!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks