رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرمشهر:

امکان دریافت وام با سود کم‌ بهره برای تعاونی‌ ها فراهم است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرمشهر از پرداخت تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیارد ریال با بهره کم به شرکت‌های تعاونی فعال خبر داد.

امکان دریافت وام با سود کم‌ بهره برای تعاونی‌ ها فراهم است

هاشم خنفری یکشنبه‌ شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای بخش تعاون نیز تسهیلاتی خارج بخش تعریف شده برای شهرستان در نظر گرفته شده است که در قالب آن به ازای هر شرکت تعاونی چنانچه تا ۲۰ عضو داشته باشد می‌توانند برای هر نفر که اشتغال ایجاد کند ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اختصاص دهند.

وی افزود: در صورتی که شرکت تعاونی ۲۰ نفر عضو داشته باشد، سقف تسهیلات تا ۲۰ میلیارد ریال خواهد بود و در این مورد اولویت با اشتغال بانوان است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرمشهر به مزایای این تسهیلات اشاره کرد و گفت: سود این تسهیلات ۴ درصد و مدت بازپرداخت ۵ ساله است و مدت تنفس ۶ ماهه دارد و بر اساس میزان تسهیلات دریافتی نیز مبلغ بازپرداخت تعیین می‌شود.

وی در ادامه به تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت و بیان کرد: ۱۶ میلیارد ریال سهم تسهیلات اشتغال خانگی در شهرستان خرمشهر اختصاص یافته است که اولویت دریافت تسهیلات اشتغال خانگی بانوان هستند.

خنفری از دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد که در بخش مشاغل خانگی اولویت به زنان و همچنین به افراد توانمند که طرحشان توجیه اقتصادی دارد و بتوانند ضمانت لازم را ارائه کنند، داده شود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها