خبر مهم وزیر اقتصاد برای جاماندگان سهام عدالت

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: به زودی برنامه مشترک وزارت اقتصاد و امور دارایی و سازمان برنامه و بودجه در مورد کسری بودجه سال جاری اعلام خواهد شد.

خبر مهم وزیر اقتصاد برای جاماندگان سهام عدالت

سید احسان خاندوزی، با اشاره به برنامه دولت سیزدهم برای حل مشکل جاماندگان سهام عدالت گفت: رئیس جمهوری از وزارتخانه‌های امور اقتصاد و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواسته‌اند تا برنامه‌ای برای پوشش جاماندگان سهام عدالت آماده کنند و در این راستا ما در حال برنامه‌ریزی هستیم.

وزیر اقتصاد و دارایی درباره فعالیت کمیسیون اقتصادی مجلس برای ارائه طرحی در خصوص جاماندگان سهام عدالت گفت: اگر نیاز به اخذ اختیارات قانونی در این مورد وجود داشته باشد، حتماً از مجلس کمک می‌گیریم.

وی درباره برنامه این وزارتخانه برای جبران کسری بودجه در سال جاری نیز خاطرنشان کرد: به زودی برنامه مشترک وزارت اقتصاد و امور دارایی و سازمان برنامه و بودجه در مورد کسری بودجه سال جاری اعلام خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • عباسی
    0

    چرا فروش سهام عدالت روش مستقیم؛جلوش بازنمیشه واقعا اصلا قابل درک نیست که یکساله جلوش متوقفه و بعدم زمانیکه میشد بفروشیش واریزی وجه حاصل ازفروش طول میکشید لطفا درمورد بازشدن فروش روش مستقیم یک خبر دقیق و مطمئن بگید"

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها