فریادشیران: آقای نظری! اگر بیکار هستید حاضرم برای‌تان کار پیدا کنم/ مددی با تصمیم خودش استعفا کرد

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت که احمد مددی با تصمیم و اختیار خودش از مدیرعاملی این باشگاه استعفا کرده است.

فریادشیران: آقای نظری! اگر بیکار هستید حاضرم برای‌تان کار پیدا کنم/ مددی با تصمیم خودش استعفا کرد

ناصر فریادشیران در گفت‌وگویی درباره اظهارات حجت نظری، عضو پیشین هیئت مدیره استقلال علیه احمد مددی، اظهار داشت: نظری دنبال دیده شدن و شهرت است. کسی که در انتخابات شورای شهر تهران رد صلاحیت می‌شود، چرا باید اظهارنظر کند؟ آقای نظری! شما حق اظهارنظر ندارید!

وی افزود: نظری به همراه مهدی عبدیان و حمیدرضا آصفی دنبال برکناری احمد مددی بود، اما مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به ایشان گفت با قدرت به کارت ادامه بده. نظری از هیئت مدیره استقلال استعفا نداد، بلکه برکنار شد در حالی که مددی با اختیار و تصمیم خودش استعفا کرد که شهامت او را نشان می‌دهد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال با اشاره به ادعای نظری مبنی بر عدم شفاف بودن هزینه‌های باشگاه در دوره مدیریت مددی گفت: باشگاه استقلال امور مالی دارد که زیر نظر ذی حساب مورد تأیید وزارت امور اقتصاد و دارایی کشور است. این تهمت سنگینی است که نظری به مددی زده است. پای همه گزارش‌های مالی و صورتحساب‌ها امضای تمام اعضای هیئت مدیره از جمله نظری وجود دارد. اگر صورت‌های مالی شفاف نیستند، شما (نظری) و سایر اعضای هیئت مدیره در مظان اتهام هستید.

فریادشیران تصریح کرد: استقلال با رفتن نظری آرام‌تر شده، اما او پشت صحنه کارهایی انجام می‌دهد که مشخص است. این مصاحبه او نشان از روی عصبانیتش است. باشگاه استقلال به دلیل قراردادهای ترکمنچای نظری و سایر اعضای هیئت مدیره قبلی با بازیکنان شرایط بغرنجی را سپری کرد. آقای نظری! اگر بیکار هستید و شغلی ندارید، حاضر هستم جایی سفارش‌ کنم مشغول به کار شوید! در استقلال شما و دیگر اعضای هیئت مدیره قبلی شهرت بدست آوردید.

وی یادآور شد: در آکادمی باشگاه استقلال اسنادی پیدا کردم که نظری دنبال بازپس‌گیری ورزشگاه امام رضا (ع) بود. آقایان شبانه چمن مصنوعی را کردند، آن هم بدون اینکه اطلاعی به باشگاه بدهند. بلافاصله من و آقای مددی مصاحبه و افشاگری کردیم. این آقا مدعی بود که قصد تغییر چمن مصنوعی به طبیعی را داشته، در صورتی که اگر این کار را می‌کرد، آکادمی و تیم‌های پایه استقلال نابود می‌شدند. نظری با این کار مبلغ 250 میلیون تومان به بیت المال ضرر زد، چرا که برداشتن و گذاشتن دوباره چمن نیاز به کارگر، ماشین و وقت داشت.

معاون اجرایی باشگاه استقلال خطاب به نظری گفت: شما به همراه عبدیان و نامداری دنبال چه چیزی هستید؟ اینجا به قدرت، شهرت و بعضا ثروت رسیدید. کسی که ثروت داشت، به شهرت رسید که ارزش آن زیاد است. هواداران استقلال؛ بدانید که این آقایان دنبال بازپس گیری ورزشگاه امام رضا (ع) بودند. سندی موجود است که اگر یکبار دیگر حرف بزنند، رسانه‌ای خواهم کرد. آقای نظری! لطفا سکوت کن و چیزی نگو. عبدیان دو ساعت با من صحبت کرد تا به سمت او بروم و علیه مددی شوم، اما این کار را نکردم.

فریادشیران افزود: آقایان با ارتش فحاش به مدیری که تفکراتش مبارزه با فساد بود، حمله کردند. دو قهرمانی، دو نایب قهرمانی و یک سومی به همراه چهار برد در دربی رده‌های پایه به دست آوردیم. با سند 700،800 میلیون درآمدزایی کردم اما به من تهمت زدند. چه سندی داشتید که من پول گرفتم؟ نه دستگاه کارتخوان داشتم نه دنبال چیزی بودم. تا به الان در آکادمی تنها 10 میلیون تومان پول گرفتم که بخشی از قراردادم در آکادمی بود. آقای نظری! برای من مایه مباهات است که هیئت مدیره قبلی دنبال برکناری‌ام بود. بنده به خاطر شرایط باشگاه و شخص مددی استعفا کردم، اما معاون اجرایی باشگاه شدم که پست مهمی است. ما دنبال کار سالم هستیم و در این مدت کارنامه خیلی خوبی داشتیم و ریشه بازیکن سالاری را خشک کردیم.

وی با اشاره به فعالیت برخی مدیران سابق استقلال در صفحات مجازی گفت: پندار توفیقی، معاون سابق استقلال استوری می‌گذارد که قیمت مهدی قایدی فلان قدر بوده، شما بهتر است سکوت کنی. هنوز به خاطر داریم که با چند دست کت و شلوار در محل کار خودت با بازیکنان هر شب عکس می‌انداختی. مددی به دلیل شرایط حاکم بر باشگاه استعفا کرد، اما بدانید فروش قایدی اتفاق بزرگی برای استقلال بود. مددی در حال مبارزه با بازیکن سالاری بود و امیدوارم مدیرعامل بعدی نیز راه او را برود.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها