دردسر خنده دار پیرمرد لجباز برای بانک

یک اشتباه میلیونی توسط بانک، آغازگر ماجرایی بود که به سادگی رفع نمی شد چرا که مشتری مورد نظر با مشتریان دیگر فرق داشت و به سادگی حقیقت را نمی پذیرفت.

دردسر خنده دار پیرمرد لجباز برای بانک

حتما شما هم درباره اشتباهات واریزی بانک شنیده اید، اشتباهی که باعث میشود یکباره پول قابل توجهی به حساب یکی از مشتریان بانک واریز شود اما در واقع این پول متعلق به آن مشتری نیست و فقط به دلیل برخی اشتباهات بانکی رخ داده است.

در این شرایط مشتری با تماس مسئولان بانک متوجه ماجرا شده و با مراجعه حضوری، اقدامات لازم برای بازگشت پول را انجام میدهد اما همه مشتریان اینگونه راحت با این مسئله کنار نمی آیند و ممکن است مثل فردی که ماجرایش را در بخش گوناگون نمناک میخوانید، در مقابل بازگرداندن پول به بانک مقاوت کند.

مقاومت مرد روستایی در برابر بازگرداندن پول بانک

پیرمردی در یکی از روستاهای هندوستان متوجه شد که مبلغ 5.5 میلیون به حسابش پول واریز شده و از این اتفاق بسیار خوشحال شد چون منتظر بود پس از سالها، مردی سود زمین هایش را برایش واریز کند به همین دلیل تصور کرد که این پول از طرف او وارد حسابش شده اما حقیقت چیز دیگری بود.

مسئولان بانک با وی تماس گرفتند و ماجرا را گفتند اما او زیر بار نرفت و با آنها برخورد تندی کرد و گفت چون متوجه موجودی من شده اید، قصد کلاهبرداری دارید، این پول حق من است و به هیچ شخصی اجازه نمیدهم آن را از چنگ من درآورد.

تلاش مسئولان بانک بی فایده بود و او به هیچ وجه حاضر به پذیرفتن حقیقت ماجرا نمیشد. رفت و آمدهای مسئولان بانک راه به جایی نبرد و پیرمرد روستایی با اطمینان خاطر میگفت این پول متعلق به خودم است و به کسی نخواهم داد.

تماس با شخصی که قرار بود پول گفته شده را به حساب این پیرمرد واریز کند فایده ای نداشت چرا که او برای پس ندادن پول تعدادی از روستائیان، مخفی شده بود و کسی خبر از او نداشت اما پیرمرد روستایی اهمیتی به این مسائل نمیداد و با جدیت سعی در حفظ پولی داشت که به حسابش واریز شده است و در این راستا چند باری با مسئولان بانک تا مرز درگیری جدی هم پیش رفت.

جدی شدن مسئله پای پلیس را به ماجرا کشاند و نیروهای پلیس زمانیکه دیدند قادر به متقاعد کردن پیرمرد نیستند او را با خود به اداره پلیس برده و با ارائه شواهد و مدارک بالاخره توانستند حقیقت را به او بفهمانند.

در نهایت پیرمرد با کمال نارضایتی، پذیرفت تا پول بانک را برگردانده و این ماجرا را خاتمه دهد.

منبع: نمناک

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها