بازداشت آخرین اسرای فلسطینی عملیات فرار از زندان الجلبوع/ آماده باش ارتش اسرائیل از ترس مقاومت فلسطین

نیروهای رژیم صهیونیستی در جریان حمله نظامیان این رژیم به شهر جنین دو اسیر فلسطینی باقی مانده از میان ۶ اسیری که در یک عملیات هالیوودی از زندان فوق امنیتی جلبوع فرار کرده بودند، دستگیر کردند.

بازداشت آخرین اسرای فلسطینی عملیات فرار از زندان الجلبوع/ آماده باش ارتش اسرائیل از ترس مقاومت فلسطین

به گزارش روسیا الیوم، نیروهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه أیهم کممجی ومناضل نفیعات، دو اسیر فلسطینی باقیمانده از اسرای عملیات جلبوع را در محله جنین بازداشت کردند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که کممجی و نفیعات در نتیجه عملیات امنیتی اسرائیل در جنین شرقی دستگیر شدند.

بر اساس گزارش‌ها ، نیروهای اسرائیلی خانه‌ای در جنین را محاصره کردند و از همه افراد داخل آن خواستند تا ساختمان را ترک کرده و قبل از درگیری مسلحانه تسلیم شوند که به دستگیری این دو اسیر منجر شد.

منابع عبری گزارش دادند سربازان اسرائیلی همچنین دو تن از دستیاران زندانیان را دستگیر کردند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند اعضای گروه‌های مقاومت سعی در مقابله با صهیونیست‌ها در جنین داشتند و درگیری مسلحانه‌ای میان دو طرف شروع کردند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی پس از دستگیری دو زندانی فلسطینی باقی مانده از عملیات جلبوع، از ترس اقدام احتمالی مقاومت سامانه‌های "گنبد آهنین" را به حالت آماده باش درآورد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز از آغاز آماده باش برای هرگونه حمله موشکی از نوار غزه پس از اتمام عملیات دستگیری شش زندانی فراری از جلبوع خبر داد.

بامداد دوشنبه ششم سپتامبر ۶ زندانی فلسطینی از زندان امنیتی جلبوع به شیوه‌ای هالیوودی و از طریق حفر یک تونل فرار کردند. مقامات اسرائیلی بعداً ۴ تن از این اسرا را بازداشت کردند و در نهایت بعد از چند هفته تلاش و جستجوی شبانه‌روزی دو اسیر فلسطنی باقیمانده نیز بازداشت شدند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • علی
    0

    مرگ بر اسراییل غاصب. افول عمر رژیم کودک کش وغاصب صهیونیزم نزدیک است به خواست خدا! خبرفوری مبادا به اشتراک نزاری !!! نترس باشماکاری ندارند !!!!

    نظرات شما -
    • اندیشه
      0

      نظرت راجع به یتیم شدن 51 هزار کودک ایرانی که پدر یا مادرشان را بر اثر کونا از دست دادند چیست؟ میدانی اسرائیل فلسطینی های ساکن غزه و کرانه باختری را رایگان واکسینه کرده؟

    • به اندیشه
      0

      دروغ نگو.واکسینه نکرده که هیچ .تنها مرکز تشخیص کرونا درنوار غزه رو در جنگ اخیر با خاک یکسان کرد

    • به علی
      0

      خوشم میاد لمیدی تو خونت خسته ام نمیشی البته اسرائیل هم حتی نمیشنوه و نمیشناسه تو رو یک ضرب ومثل بود قدیمها بین ما بچه ها یکی رو میزدین طرف فهش میداد اونکس هم که قلدرتر بود وزده بود طرف رو میگفت فهشها رو باد میبره کتک رو خر میخوره عزیز برادر جهان و سیاست جهانی رو پول میجرخه حتی گرایشات دینی اقتصاد و پول جهان دسته کیه یهود پس خودتو خسته نکن استراحت کن با این چرت و پرتها هیچ چیزی عوض نمیشه چهل ساله تو روز قدس یک میلیارد شعار مرگ بر اسرائیل سر میدن چی شده بزرگترین ضراتخانه هسته ایی جهان رو بی سروصدا داره تمام بانکها و کمپانبهای عظیم دنیا دستشونه راحت استراحت کن علی جان خون خودتو کثیف نکن بابا

    • به اندیشه
      0

      چرا الکی و چرت میگی

  • سید محمد
    0

    اگر اسرائیل می ترسید که مجددا دستگیرشان نمی کرد

  • سیدعلی
    0

    باید روش‌های شکنجه اطلاعات ایران را برای این فلسطینی های نجست اجرا کنن

    نظرات شما -
    • امین.م
      0

      به چه دلیل این حرف رو میزنی

  • ناشناس
    0

    من موندم چرا اینها فرار کردن وقتی میدونید نمیتونید جایی برید اگه میخواستن زندانهاو سیستم امنیتی اسرائیل رو به چالش بکشن که الان بدتر شد اقتدار امنیتی شو نشون داد تا نفر اخر رو گرفتفقط بدتر کردن شرایط هموطنهاشونو درزندانهای اسرائیل اونجا باید جور و سختگیری این رژیم رو تحمل کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها