آتش سوزی بزرگ در پامنار تهران/ عکس

آتش سوزی مهیبی در پامنار تهران رخ داد.

آتش سوزی بزرگ در پامنار تهران/ عکس

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشان ی تهران ساعت 09:10 دقیقه صبح روز گذشته پس از تماس کسبه بازار تهران با سامانه 125 مبنی بر خروج دود و آتش از داخل انباری در خیابان امیرکبیر، خیابان پامنار، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی با توجه به حساسیت موقعیت محل، آتش نشانان ایستگاه های 1، 4 و خودروی مستقر در ستاد بحران منطقه 12 به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی را به محل حادثه اعزام کرد.

انبار مواد کاغذی در پامنار آتش گرفت

حسن طاهرخانی افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران درباره این آتش سوزی گفت: آتش سوزی در یک انبار قدیمی به وسعت تقریبی 100 مترمربع با سقف شیروانی اتفاق افتاد و طی آن قسمت های مختلف این انبار که محل دپوی لوازم های مختلف کاغذی بود، آتش گرفت.

وی افزود: زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی تمام انبار کاملا شعله ور شده بود و دود و شعله به حدی بود که از فاصله های دور کاملا قابل مشاهده بود.

طاهرخانی درباره چگونگی عملیات آتش نشانان ابراز داشت: با توجه به احتمال سرایت آتش سوزی به دیگر انبار ها و مغازه ها، نیروهای آتش نشانی بی درنگ به چندین گروه عملیاتی تقسیم شدند.

وی اضافه کرد: گروه اول با توجه به احتمال محبوس شدن افراد در داخل انبار به سرعت وارد انبار شدند و گروه دوم هم به طور همزمان با استفاده از چندین لوله آب دهی از سرایت آتش به انبارها و مغازه های اطراف جلوگیری کردند.

افسرآماده آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان با ریسک بالا به عملیات خود ادامه دادند و از سرایت شعله های آتش به انبار ها و مغازه های مجاور جلوگیری کردند و به نگرانی کسبه و مستاجران مغازه های مجاور خاتمه دادند.

طاهرخانی در پایان خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از تلاش بی وقفه موفق به مهار و اطفای کامل این آتش سوزی شدند.

وی با اشاره به این که این حادثه مصدومی نداشت، خاطرنشان کرد: علت بروز این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها